mo
door mosquitis Feb 22, 2018 om 15:10
Voeding & gezondheid

De Luma Smile verwijdert aanslag op je tanden

Werkt dit product ? Worden je tanden weer mooi wit.

1618 7 Rapporteer

ju
door juliomariner - Feb 22, 2018 om 15:16
1329 Antwoorden / 2 Vragen

https://www.highya.com/luma-smile-reviews
Onder aan het stukje staat dat bij Amazon 2 sterren worden gegeven maar 47% maar 1 ster, (dus niet zo positief)

tenormin
door tenormin - Feb 22, 2018 om 15:35
16836 Antwoorden / 108 Vragen

U kunt ook simpel baking powder met peroxyde 2 keer per week gebruiken. Ben je veel goedkoper uit en 't werkt ook nog.

gerbera
door gerbera - Feb 22, 2018 om 15:35
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Scrol even helemaal naar onder bij de link van @juliomarinier en lees de reviews (2), U kunt ook een namaak Dremel (Action) kopen. Daar zitten ook polijststeentjes bij.

boppe1943
door boppe1943 - Feb 22, 2018 om 15:42
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Hiermee ben je goedkoper en beter uit:

tijger1
door tijger1 - Feb 22, 2018 om 16:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U wordt wit van schrik, want dat ding werkt niet.

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 22, 2018 om 17:29
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ieder nensheeft een eigen randkleur. Wit maken kan natuurlijk maar dan wel ten koste van uw eigen glazuurlaag.
Facings kosten ongeveer 350 euro en tasten uw tanden niet aan en maken uw gebit ook.nog mooier

aurora1
door aurora1 - Feb 22, 2018 om 21:49
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, werkt niet en zal ook niet goed zijn vanwege schuren waardoor het glazuur aangetast wordt. Als u van uzelf al geen spierwitte tanden heeft dan worden ze door zoiets niet toch spierwit.
Koop gewone whitening tandpasta van bijv. Lidl e.d.en gebruik die eventueel afwisselend met een andere tandpasta met meer fluoride bijv. of voor beter tandvlees o.i.d.
Zelf zou ik niet zo gauw waterstofperoxide gebruiken wegens te agressief en gevaarlijk spul. Bakpoeder is bij elke supermarkt voor een prikje te vinden in kleine zakjes bij de bakproducten. Zou ik echter ook niet te vaak gebruiken.
Poetsen met zout kan overigens ook.

tenormin
door tenormin Feb 24, 2018 om 12:54
16836 Antwoorden / 108 Vragen

@aurora1, Ik gebruik de Colgate Baking Soda & Peroxide Whitening maar 2 maal per week. De rest van de dagen Colgate Max White met 'direct zichtbaar wittere tanden door Optic. Nu neem ik alles met korrel zout, want ik heb nog nooit 'echt' witte tanden gehad. Toch, sinds ik dit nu enige jaren gebruik lijken de tanden iets op te lichten. Niet oplichten in die zin: ;-))

aurora1
door aurora1 Feb 24, 2018 om 20:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Leuk voor in de disco....
Ik doe niet aan dat peperdure spul omdat huismiddeltjes net zo goed zijn zo niet beter en haast niks kosten.
Als je geen spierwitte tanden van jezelf hebt dan worden ze dat niet van dergelijke dure producten die over het algemeen uiteindelijk het glazuur aantasten en dus de tanden nog ontvankelijker maken voor verkleuren en ook gaatjes.