ad
door adrieels Oct 6, 2009 om 19:59
Voeding & gezondheid

Een kunstgebit

hallo  mijn gebit met name mijn voortanden zijn heel erg slecht, de tandarts raad me aan een brug te nemen, maar zelf heb ik liever een volledig kunstgebit. Wie heeft er goede ervaringen met een kunstgebit ( met name het eten) en wat gaat het gebit kosten

734 1 Rapporteer

tonnieboy
door tonnieboy - Oct 6, 2009 om 22:11
1094 Antwoorden / 2 Vragen

Prothese is uiteraard goedkoper en wordt deels vergoed door verzekering maar een brug is zondermeer fraaier. Tandarts zal liever een brug bij u plaatsen want daar wordt meer aan verdiend. Wat u kiest heeft zowel met uw portemonnee als uw voorkeur te maken.

Echter met een bovenprothese is over het algemeen goed te leven en te eten, maar een onderprothese levert vaak meer problemen op.