sh
door shortymusic Nov 14, 2006 om 15:31
Voeding & gezondheid

Enquette roken horeca Belachelijk

TSN NIPO,UITSLAG 2/3,

WAARDELOOS ALS 3/4 IS NIET GEVULD :" TE WEINIG".

WAARBEMOEID STIVORO&CLEAN AIR,ZICH MEE,WAT MOET DE VERSLAAFDE VAN ALCOHO,DAN ZEGGEN ALLE KROEGEN WEG??

IK WIL HET TEGENDEEL,ALLE ROOK VERBODEN OPHEFFEN,OOK DE RESTAAURANTS VAN DE ZIEKENHUIZEN,MITS ZE DRIE LAGEN ONDE VERPLEEG AFDELINGEN ZITTEN,ZO ALS HET UMC UTRECHT,,DIE HEBBEN HET PRMA OPGELOST,DE BEDENKER WAS IK TOEVALLIG ZELF!! DE PAARONS,IS HET IN DE BUITENLUCHT DE RROK ZO WEG.,EN DAAR BIJ EEN UUR IN DE FILE IS 10 KEER ERGER DAN HET MEE ROKEN VAN SIGARETTEN!!!!

lat de ouderen met rust,en de politieke ministers roken zelf ook hoor!!!

271 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 14, 2006 om 15:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Shorty,

'kapitalen' - hoofdletters staat hier gelijk aan schreeuwen.....

Maar, wat is uw vraag nu? Indien u een topic wilt openen hierover, dan kunt u bij de forums terecht (zie hiernaast), alhoewel daaral een topic over is......

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Nov 14, 2006 om 15:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een tevreden roker is geen onruststoker.

Althans, dat is een gezegde...........

Verder is dit een prachtig forumtopic, derhalev is het daar beter op zijn plaats.

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Nov 14, 2006 om 15:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

als u uw hart wilt luchten hierover, daarvoor heeft kassa een forum site  kijk bij > forums in de linkerkolom.

ve
door verwijderd - Nov 14, 2006 om 15:45
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 14, 2006 om 15:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik hoop echt dat u bakzeil haalt........ wel eens geprobeerd uit eten te gaan met iemand met astma?? Of met iemand met astma een kroeg bezocht??  Met UW rookverslaving laat u anderen (ik dus met astma) buiten staan. Leuk hoor, roken maar bij mij niet!!!!!!

ve
door verwijderd - Nov 14, 2006 om 15:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ anita1971,
Graag in de forumruimte......
Mvgr - B

ve
door verwijderd - Nov 14, 2006 om 17:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

spygiater?sygiaters?rrok?restaaurants?onde?prma?nou ,nou 1 foutje,maar in uw vraag die uit 3 delen bestaat,staan wel erg veel fouten,buiten het feit dat uw verhaal onbegrijpelijk is.mischien heeft de rook iets aangetast bij U?groeten norae

ve
door verwijderd - Nov 14, 2006 om 17:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er komen nu langzaam rookvrije horeca, en die zitten in tegenstelling van onderzoeken wel erg vaak vol!

Ik vind dat asbakvrije Horeca als niet roker gewoon naast de rokers mogen blijven, wel duidelijk aangeven, en dan bepaalt de consument of ze willen meeroken of rookvrij zitten.

Ik vind roken als niet roker erg goed, U betaalde hetzelfde voor uw pensioen, en ik geniet gemiddeld langer van dit, dan de rokers, dus bedankt voor deze subsidie!

ve
door verwijderd - Nov 14, 2006 om 17:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat mensen (dus ook ministers) roken is hun goed recht, en ook hun eigen verantwoordelijkheid.
Het is ook een recht van niet-rokers om in een rookvrije omgeving te verkeren of te werken.

ve
door verwijderd - Nov 15, 2006 om 13:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Béétje lullig om iemand op zijn Nederlands af te kraken hier....

ve
door verwijderd - Nov 16, 2006 om 00:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

@allen,

Om mijn mening vraagt niemand, maar ik geef hem toch omdat ik mij als roker prima kan vinden in het beleid.

Ik eet regelmatig buiten de deur en ervaar steeds vaker dat restaurants een frisse lucht hebben van gekookt en gebakken eten. De dampende kringen rook bederven ook mijn eten, zeker nu het de trend wordt om tafels dichter op elkaar te plaatsen.

Wat mij betreft de restaurants rookvrij. Over cafés en kroegen weet ik het zo net nog niet.

Groet, roker C.