fr
door friieda Oct 13, 2008 om 16:11
Voeding & gezondheid

Ervaring met gastouderbureau Tiskidz

Goedendag, Wie heeft er ervaring met gastouderburo Tiskidz.Wij overwegen opvang aan huis, dus met gastouder of we brengen ze naar een gastouder toe. Ik heb namelijk van veel ouders om ons heen zowel op school als in vriendenkring gehoord dat je zeker niet in zee moet gaan met kinderopvang Tiskidz Steenwijk. ze werken over groot deel van het land maar hebben slechte gastouders in dienst of komen verplichtingen niet na, zijn moeilijk te bereiken etc. Van sommige ouders hoorde ik dat ze al 3 gastouders versleten hebben via Tiskidz, maar ken ook gastouders die zelf zijn weggegaan bij tiskidz omdat alles slecht is geregeld en adviseren me flexmoeders of flex. Waar veel rook is is ongetwijfeld vuur maar ben beniewd naar andere ervaringen. het schijnt wel dat er weinig kennis en ervaring is bij tiskidz en dat ze puur werken voor het geld.wie heeft deze slechte ervaring met tiskidz ook? En wie is beter? flexmoeders of flex of toch andere kinderopvang ?

4799 5 Rapporteer

stacey
door stacey - Oct 13, 2008 om 16:38
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Ik ken ze niet, kon er ook niet veel over vinden, behalve advertenties, wel vond ik het vreemd dat ze werven/adverteren op Marktplaats, mijn opvangaanbieder was daar in ieder geval niet op te vinden...

Ik heb geen gastouderopvang gehad, wel creche en NSO bij SKON, volgens mij opereren die landelijk, ik ben er erg tevreden over en heb er in mijn omgeving ook nooit klachten over gehoord, dus informeer daar anders eens naar.

Als je zoveel slechts hoort zou ik er niet echt aan willen beginnen en eerst eens kijken naar andere mogelijkheden.

Succes,

ma
door maissan - Nov 9, 2008 om 19:24
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dat gastouderbureau ken ik niet, maar gastouderbureau Humanitas wel. Dat is een net bureau en zit op meerder plaatsen in Nederland.

sa
door sanne112 - Jan 27, 2009 om 11:46
1 Antwoorden / 0 Vragen

<SCRIPT language=javascript>

Hallo,

Nu zou ik een anoniem antwoord kunnen geven en me voor kunnen doen als een hele enthousiaste ouder, want zo werkt dat helaas met forums......maar dat past niet bij TisKidz. Dus bij deze.... Ik ben ruim 2 jaar bemiddelingsmedewerker bij TisKidz. Het gebied waar wj werken is niet een groot deel van Nederland: een deel van Friesland, een deel van Drente, wij doen alleen dat deel wat te bereizen is, ivm de controles die je voor de GGD moet doen! Alles wordt heel goed uitgelegd, bereikbaarheid is juist erg goed, we zijn allemaal moeders, die willen dat moeders met een gerust hart naar hun werk kunnen gaan en niet al hun loon aan de opvang kwijt zijn. Vandaar dat we de volgende werkwijze hebben. Geen inschrijf geld, geen kosten voor een geslaagde match, geen minimum aantal uren, eerlijk en duidelijk advies. Of je nu 1 uur per week of 20 uur per week afneemt, er wordt even veel tijd en aandacht aan besteed, TisKidz verdient pas, als er daadwerkelijk een uur wordt opgevangen.....We halen er voor het 1e kind € 1,- tussenuit, en voor elk volgende kind € 0,75, daarvan wordt Kinder EHBO betaald, en dat is een praktijkgerichte EHBO cursus die is aangesloten bij de Gastouderacademie, die ook weer kosteloos voor de gastouders te volgen is. verklaring wordt vergoed, advies en bezoeken zijn kosteloos, er zijn info avonden, uitjes, we zijn aangesloten bij de MO groep......teveel om op te noemen....

Ik zou met een gerust hart TisKidz promoten bij Kassa aan tafel!  Juist om te laten zien wat er met een laag tarief allemaal mogelijk is, en dat het fenomeen gastouder moet blijven bestaan!

Ik zou zeggen, kijk eens op www.tiskidz.nl of neem contact op met één van onze medewerkers... intake/ info is altijd vrijblijvend en wederom kosteloos! Waar mensen werken worden wel eens fouten gemaakt, gelukkig zijn we allemaal mensen. Het is helaas te betreuren dat mensen anoniem dingen op een openbaar forum zetten, en niet gewoon bij ons aankloppen, of een klacht indienen bij de onafhankelijke klachten commissie, waar ook TisKidz bij aangesloten is! Ik herken TisKidz niet in de vraag en voelde dat ik toch even wil reageren......

fr
door friieda - Jun 10, 2009 om 12:49
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank voor je antwoord. We hebben kinderen naar de dagopvang gedaan omdat ik veel slechts hoorde over gastouderburo Tiskidz maar ook over gastouderburo Flex. Vooral Flex Friesland schijnt heel erg slecht te zijn. Gastouderburo Flex kreeg ik zoveel slechte ervaringen van binnen, zowel over service als gezinnen met slechte ervaringen over de bemiddeling en de kosten daarvan, dat we toch maar voor de creche hebben gekozen en we zijn daar supertevreden over. Dank voor alle reakties, maar geef iedereen als tip: gewoon dagopvang van plaatselijke creches in de buurt is beter als Tiskidz of Flex. Maar er zullen ook vast goede gastouderbureaus zijn.

door 19alida - Oct 7, 2009 om 16:13
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,

Ik las dat jij veel negatieve verhalen hebt gehoord over flex friesland. Ik ben ook helemaal niet tevreden over dit bureau en de gastouder die zij hebben aangeboden.

Kan jij mij vertellen wat jij hebt gehoord? Misschien ook van wie?

Ik ga nu z.s.m. bij hen opzeggen, maar heb een opzegtermijn van 2 maanden. Ik wil niet de 2 maanden nog doorbetalen.

Dus ik hoop zo veel mogelijk info over hen te verzamelen.

Bij voorbaat dank voor je reactie!