gi
door gizmis Apr 30, 2010 om 17:49
Voeding & gezondheid

Ervaringen met Obesitaskliniek?

Wie heeft ervaring met een langdurig traject bij een Obesitaskliniek? Het gaat om een traject waarbij de eerste drie maanden meerdere dagdelen bevat dat je er naar toe moet, vervolgens regelmatig enkele terugkomdagen, totaal ongeveer 2 jaar. Heeft het het gewenste resultaat opgeleverd? Hoe was de begeleiding? Is het "ideaal" bereikt en behouden?

3133 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 30, 2010 om 22:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ikzelf heb wel ervaring met eetstoornisklinieken, maar niet gericht op Obesitas.

Wellicht kunt u deze vraag (met naam van evt de kliniek) plaatsen op:
- www.proud2bme.nl
- www.sabn.nl
- www.eetstoornis.net

Succes.

ve
door verwijderd - Apr 30, 2010 om 22:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

gizmis

Breng eens eerst een bezoekje aan jouw huisarts en vraag om zijn/haar mening.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - May 15, 2010 om 11:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een maagband traject gevolgd bij de Obesitaskliniek in Hilversum.
Dit duurde een jaar, maar stopte abrupt. Ik had best een afbouw in de begeleiding willen hebben. Verder was een van de begeleiders regelmatig ziek, waardoor er best veel uitviel. Jammer als je van ver moet komen.
Succes !