T.
door T. de Bruijn Feb 27, 2017 om 19:23
Voeding & gezondheid

Extreem hoge tonen in huis

Ik heb gedurende delen van de dag een viertal extreem hoge tonen in mijn gehele huis. Ze varieren van 'een rechte lijn' tot golvend en hakkelend. Soms lijkt het of de buurvrouw onder de douche staat te stofzuigen en tegelijkertijd een deur schuurt met een schuurmachine. Een van de tonen klinkt echt de hele nacht door als een cirkelzaag en die voelt ik vn in mijn borstkast, mijn linkerlong om precies te zijn. Mijn vorige buurvrouw had ca 14 jaar geleden dezelfde klachten en kreeg daarna ernstige COPD. Het voelt zelfs alsof het doelgericht aanwezig is. Als ik wil opstaan verdwijnt het maar het is er niet alleen als ik lig. Allemaal buitengewoon doordringend en bijna ondraaglijk. Aan mijn elektrische apparatuur ligt het niet want als ik stekkers uit het stopcontact haal stopt het geluid niet.

Wie heeft hier ervaring mee en wat is hier aan te doen?

884 4 Rapporteer

ge
door gewicht - Feb 27, 2017 om 19:29
170 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb er gelukkig geen ervaring mee. Gewoon naar de huisarts ermee die is de aangewezen persoon, in eerste instantie althands.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 27, 2017 om 19:33
7358 Antwoorden / 3 Vragen

U zou eens bij uw huisarts te rade kunnen gaan want het kan ook bij u vandaan komen, b.v.
http://www.tinnitus.nl/over-tinnitus.html

tijger1
door tijger1 - Feb 27, 2017 om 19:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En horen anderen die tonen ook? En hebt u daar elders ook last van?

Ge
door Genee - Feb 27, 2017 om 20:01
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Ga eens naar uw gemeente, misschien kunnen zij wat metingen doen.k