th
door theo12 Sep 25, 2013 om 10:58
Voeding & gezondheid

Famielie

vraag mijn kameraad is terminaal nu heeft hij 1 dochter waar hij geen contakt meer mee heeft ik weet ook niet of zij getrouwd is bij de gemeente krijg ik te horen dat ik een verzoek moet aanvragen dat zij dan contakt kunnen maken met haar en of zij wel kontakt wil dat duur min 6weken dat heeft hij niet hoe kan ik dan snel aan haar naam c/q adres komen waar moet ik zijn

941 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 25, 2013 om 11:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien heeft uw kameraad andere familieleden die nog wel op de hoogte zijn van haar verblijfplaats? Wellicht weet hij waar zij werkt of gewerkt heeft? Dan kennen misschien (oud) collega's haar adres?

Toch ook maar sowieso dat verzoek indienen en benadrukken hoe dringend het is dat zij haar vinden.

zoekster
door zoekster - Sep 25, 2013 om 11:19
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Het is maar de vraag wat er tussen uw kameraad en zijn dochter is gebeurd. Het is toch niet voor niets dat er geen contact meer tussen hen is.
Zomaar iemands naam en adres krijgen is niet zo makkelijk en dat is ook goed.
Denk eens aan vrouwen die gestalkt worden en doodsbang zijn voor hun ex-partner.

bl
door bloem2004 - Sep 25, 2013 om 16:16
37 Antwoorden / 8 Vragen

Heeft u haar naam al eens opgezocht via google?
Vaak komt dan de naam via schoolbank.nl en facebook naar voren.
Misschien kan uw vriend op deze manier contact leggen.

ge
door gerboe - Sep 25, 2013 om 16:59
806 Antwoorden / 0 Vragen

De site www.wieowie.nl is beslist het proberen waard.

mahadma
door mahadma - Sep 25, 2013 om 18:52
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Probeer de sociale media, facebook (zoek functie gebruiken) en dergelijke eens, niet geschoten is altijd mis.

mahadma
door mahadma - Sep 25, 2013 om 19:45
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Er is op de radio een programma : Adres Onbekend op de zondag voor zover ik weet. Misschien dat zij iets kunnen doen.

Contactgegevens:
Adres Onbekend
Postbus 23000
1202 EA, Hilversum
adresonbekend@kro.nl

th
door theo12 - Sep 25, 2013 om 19:46
42 Antwoorden / 28 Vragen

dat radio programma ga ik zeker proberen dank u

aurora1
door aurora1 - Sep 25, 2013 om 20:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Adres Onbekend, via de site in te vullen formulier: klik hier.
Misschien valt nog iets te vinden via een oud telefoonnummer of via buren van het laatst bekende adres?

ar
door arjenvd - Sep 26, 2013 om 10:07
22 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien ook nuttig om een stukje te plaatsen op de de contact kwijt en opsporing op Marktplaats?