odilion
door odilion Jan 7, 2009 om 21:42
Voeding & gezondheid

Forever Living Products

Graag ontvang ik jullie reactie(s) op de vraag wat jullie van de
producten van Forever Living vinden. Werken ze echt of is het
'hekserij'.

De reden van mijn vraag is een onderzoek naar de aanbieders van dit
soort middelen en de (goede) werking van middelen waarvan de
ingrediënten niet bekend zijn, deze ook strikt geheim worden gehouden
(min of meer begrijpelijk), en de middelen niet getoetst zijn voor de
Nederlandse Geneesmiddelenwet door een onafhankelijke instantie.

Ik hoor graag van iedereen! Alvast bedankt voor jullie bijdrage

3989 4 Rapporteer

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Jan 7, 2009 om 22:29
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Ik ken Forever Living niet, maar dankzij internet is dit mijn idee:
De website komt niet echt proffesioneel over. Dit vind ik 1 van de vreemde zinnen: Word een fulltime teamlid in dit stadium en voeg u bij de vele fulltime leiders die meer dan €250.000 per jaar verdienen!

.....en jij gelooft dat???

Ik zou zowiezo geen product kopen waarin geadverteerd word dat de verkoper > 250.000 p jaar aan je verdient.....

Het product zelf is op basis van Aloe Vera. Dit was enkele jaren terug een onderwerp bij de Keuringsdienst van Waarde, helaas inmiddels niet meer terug te kijken (althans, ik kan hem niet vinden). Wat ik mij herinner werkt Aloe Vera prima in grote hoeveelheden. Dat is hier niet het geval.

En deze had je waarschijnlijk al gevonden?

TROS Radar :: Bekijk onderwerp - Forever Living Products ...

va
door valerie50 - Jul 9, 2014 om 10:50
2 Antwoorden / 0 Vragen

Pas op FLp is een sekte nauw betrokken met scientology, succesvolle sprekers zul je overal zien(altijd dezelfde met allemaal dezelfde verhaaltjes, wie ze zijn hoe Forever op hun pad kwam blah blah blah), je wordt bewerkt en leden zijn echt overtuigd dat ze mensen helpen met enerzijds een goede gezondheid en anderzijds een succesvol inkomen helpen opbouwen. Vaak wordt je om aan jezelf te werken naar een coach gestuurd die je bewerkt met de toonschaal van emoties en andere scientology praktijken. Familie en vrienden verlies je je Forever vrienden netwerk wordt steeds groter. Je kopieert mensen en iedereen is heel veel bezig met vooral recruten. iedere distributeur is Forevers beste klant. producten zijn te duur door allerlei zalltjes, hotels en dagen en reisjes die betaald moeten worden. Leden zijn vooral enthousiast, blij, worden blij en kritiek wordt meteen weg geveegd. Blijf er van weg, maar iedereen met gezond verstand die eenmaal op zo'n bijeenkomst is weet, hier klopt iets niet. luister naar dit gevoel het is waar en geloof me succesvol wordt je nooit wel gevangen in een sekte die Forever heet. Maar voor leden is dat hun grootste passie. Het produkt is vaak veel goedkoper te koop bij een goede natuurwinkel of drogist.

van leyden
door van leyden - Jul 9, 2014 om 17:07
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Het is een piramidespel, waarbij je al je vrienden kwijtraakt.
Toch wel algemeen bekend op internet, omdat er al lang een draadje loopt op Tros radar.
Lees en zoek het maar op.

Samenvatten advies> nooit aan beginnen.

van leyden
door van leyden - Jul 9, 2014 om 17:12
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Geheime ingredienten?
Lachen,doet me denken aan die reclame voor een shampoo.

"ik gebruikte produkt x en plotseling bevond ik mij in een mystieke wereld vol geheime ingredienten die het haar alsmaar dikker en dikker maakte"

Maar goed, sommige mensen geloven heilig in sprookjes.