tr
door truda Jun 3, 2005 om 13:56
Voeding & gezondheid

Gaatjes in geox schoenen raken verstopt

drie weken geleden heb ik een paar geox schoenen gekocht voor me kleinkind van zes . als hij in de zandbak speeld komt er zand in de schoenen en daar door verstoppen de gaatjes vervolg sweet voeten . ben er mee terug gegaan naar de winkel ze hadden hier nog nooit van gehoord . zijn er mensen die dit zelfde probleem hebben

groetjes truda

795 2 Rapporteer

re
door rene17 - Aug 15, 2005 om 22:13
106 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb 'in de wandelgangen' vernomen dat dit een vaak voorkomend probleem is van Geox-schoenen. Voor mij een reden om deze schoenen niet te kopen, ondanks het feit dan 1 van mijn kinderen ook snel zweetvoeten heeft.

Misschien is het toch beter om goede leren schoenen te kopen, hetgeen zweetvoeten deels voorkomt (in ieder geval beter dan kunststof of stoffen schoenen). Ook is er wel een zalf in de handel tegen zweetvoeten. Vraag er eens naar bij uw huisarts op apotheek. Met een paar behandelingen blijven nare geurtjes en erg zweterige voeten vaak een tijd weg.

ky
door kyenne - May 19, 2006 om 14:06
1 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb een maandje geleden ook Geox(zomer)schoenen gekocht voor mijn zoon,omdat hij vorig jaar met 'gewone' schoenen enorme stinkvoeten had.Het zijn open schoenen,soort sandalen maar wel met neus.We zijn toen naar Spanje geweest op vakantie en misschien zijn de gaatjes daar ook wel verstopt geraakt door het zand,wat me trouwens sterk lijkt omdat ze daar hele kleine steentjes op het strand hebben,met als gevolg dat hij nu weer enorme stinkvoeten heeft die hij dus vorig jaar ook had met GOEDKOPE schoenen! Ik ben nog niet terug geweest naar de winkel,was benieuwd of er nog meer problemen met deze schoenen zijn,ik wil wel graag weten hoe het is afgelopen? Heeft u andere schoenen gekregen of alleen deze reactie van de verkoper? groeten van Kyenne