al
door alysa Jun 11, 2008 om 15:59
Voeding & gezondheid

Garant-o-matic wordt daar echt gek van

iedere week zit er wel een dikke envelop van bovenstaande bedrijf in de brievenbus, stuur ze aldoor terug maar blijf ze krijgen, wat moet ik doen om hun aan het verstand te brengen dat ik die troep niet wil hebben, Alysa

372 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 11, 2008 om 16:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi is simpel, een ja/nee sticker op de brievenbus plakken. Folders met aanbiedingen van supers en zomeer staan ook op internet.

Succes Ronny.

ve
door verwijderd - Jun 11, 2008 om 19:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag alysa,

Stuur de troep van hen samen met nog wat andere reklame materiaal terug via hun antwoordnummer:

Garant O MaticAntwoordnummer 160215100 VJ Gilze

Zorg ervoor dat de pakketjes net iets meer wegen dan 500 gram. Het kost hen dan telkens enkele euro's en daar zullen ze niet blij mee zijn.

Sukses en vriendelijke groet, Read3.

ve
door verwijderd - Jul 8, 2008 om 19:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou er nog een telefoontje of tig overheen gooien. Maar dat kost aan de andere kant weer geld. Ik heb hetzelfde probleem met een zogenaamd parochieblad uit mijn buurt. Tig keer geretourneerd, gemaild, 1x gebeld. 2 weken rust, en ploep! Ligt ie weer in de bus...pfffff en ik ben absoluut geen gelovig mens (ja in energie geloof ik) dus ik erger me er bont en scheel aan.

Succes ermee!