bu
door buzzenb Mar 3, 2004 om 09:37
Voeding & gezondheid

Gebruiksaanwijzing broodbakmachine

wie kan mij helpen aan de gebruiksaanwijzing van de backmeister 8650 van Unold????Heb de machine gekregen maar zonder papieren.

1766 4 Rapporteer

el
door ellepv - Apr 16, 2004 om 12:56
40 Antwoorden / 0 Vragen

www.unold.de is de internet site van dit bedrijf. Wellicht dat zij u kunnen helpen aan een handleiding?

bu
door buzzenb - Apr 16, 2004 om 12:56
2 Antwoorden / 1 Vragen

bedankt voor de tip,maar daar had ik zelf ook aangedacht en wacht nu al 3 weken op hun antwoord.Ook het bedrijf wat ze verkoopt heb ik benaderd,maar ook (nog)geen reatie.Vandaar dat ik het zo probeer.

tetter
door tetter - Apr 16, 2004 om 12:56
174 Antwoorden / 14 Vragen

Als je op internet gaat zoeken dan is er weinig kans dat je de gebruiksaanwijzing vindt (ook niet op de duitse site, of met de duitse google).
Het beste kun je op een forum, bijvoorbeeld het viva forum (http://forum.viva.nl/messages/8/26058.html?1078308423) vragen of iemand die ook zo'n machine heeft de gebruiksaanwijzig even kopieert en opstuurd.

bo
door boulanger - Jun 9, 2004 om 17:00
2 Antwoorden / 0 Vragen

Vor het geval dat je nog geen gebruiksaanwijzing hebt kunnen vinden adviseer ik om in contact te treden met andere gebruikers van dit merk/type broodmachine.

Kijk hiervoor op http://www.bakkerswereld.org/forum en in het bijzonder binnen de rubriek Unold zelf op dit forum.