ma
door marivon haenen Jul 10, 2016 om 19:20
Voeding & gezondheid

Heeft iemand met Katja Callens van doen gehad??

Op 21 juni kwam ik bij toeval op de site van Katja Callens terecht,  het mentale dieetplan. Ik heb wat overgewicht maar niet zo extreem. Ik zag er drie boeken op afgebeeld, het mentale dieetboek, het turboplan en 50 receptenboek. Heel veel tekst maar eerlijk gezegd heb ik dat niet zo gelezen omdat ik dacht dat staat ook in het boek. Ik moest 64 euro betalen via iDEAL en stom genoeg heb ik dat gedaan. Na betaling realiseerde ik me dat ik geen adres ingevoerd had. Ik stuurde direkt een mailtje en savonds kreeg ik antwoord dat alles digitaal is. Helemaal niks op papier, helemaal geen boek maar alles digitaal. Ik gaf direkt aan dat ik dat niet wil. Ik ben niet zo goed met de computer en wil kunnen bladeren in een boek. Tot op heden heb ik nog steeds geen geld terug. Ik heb Katja Callens gegoogled en zag daar zelfs dat ze voor oplichtster werd uitgemaakt. Ik vermeldde dat stom genoeg in mijn email naar haar en toen kreeg ik een venijnige email terug. Kortom ik voel me zo ontzettend genept!!! Kan iemand mij helpen om die 64 euro terug e krijgen?? Groetjes marivon

19858 7 Rapporteer

da
door datzoekikop - Jul 10, 2016 om 19:37
251 Antwoorden / Vragen

Bij het gros van alle afslankdieëten slankt alleen je banksaldo meestal flink en wordt de "bedenker/bedenkster" slapende rijk.

Ik heb de site bekeken, je kan een proef 'les' downloaden/pdf ontvangen, ze hebben alleen je naam en email nodig, die lezen op de pc en of uitprinten. Daaruit kan je al opmaken dat je geen gedrukt boek maar een e-boek of pdf krijgt. Dat wilt u niet maar had u kunnen weten/lezen. Wees blij dat u er met € 64 vanaf komt. Wat u betaald heeft, ziet u nooit meer terug.

Trouwens, ik heb een geheel gratis dieët voor u: het DHVA dieët. DHVA betekend: De Helft Van Alles! Succes.

tijger1
door tijger1 - Jul 10, 2016 om 19:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U koopt iets zonder te lezen wat u koopt en dan maakt u de verkoopster uit voor oplichtster. En dan vindt u het raar dat u een venijnige mail terugkrijgt. En waar bent u dan genept?

Als u dan niet zo goed bent met de computer, moet u niet iets via internet bestellen. Waarom zou u recht hebben op uw geld terug?

tenormin
door tenormin - Jul 10, 2016 om 19:42
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@datzoekikop, Heb ook een gratis dieët advies: VDH. Vreet de helft.

da
door datzoekikop Jul 10, 2016 om 20:20
251 Antwoorden / Vragen

@Tenormin, de twee gratis dieëten niet tegelijk doen, natuurlijk. Dan eet je nog maar een kwart ........

jo
door jorisw Jul 10, 2016 om 20:25
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Kan bij sommige mensen ook geen kwaad....

tenormin
door tenormin Jul 10, 2016 om 21:58
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@datzoekikop, al zou ik niets eten, val onder de categorie: kom al aan als ik naar eten kijk. ;-)

newmikey
door newmikey - Jul 10, 2016 om 21:36
830 Antwoorden / 0 Vragen

U heeft helemaal geen moeite met de computer. U heeft gewoon niet goed gelezen en iets besteld en betaald, later spijt gekregen. Dat is gewoon uw eigen risico.

gerbera
door gerbera - Jul 10, 2016 om 22:17
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Opvallend dat mensen dit forum weten te vinden als ze van mening zijn dat ze genept zijn. Nog opvallender is dat men pas achteraf gaat google of alles wel in orde is.
Heel veel tekst maar eerlijk gezegd heb ik dat niet zo gelezen
En dat is dus niet zo verstandig omdat daar nu juist alles in staat wat u had kunnen weerhouden het boek te bestellen.
En zoveel problemen met een computer zal u niet hebben als ik het verhaal zo lees.

tenormin
door tenormin - Jul 10, 2016 om 23:40
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@marivonhaenen,
Toch niet gek dat u een venijnige email terugkrijgt. Wat u op Google heeft gelezen, dat ze zelfs voor "oplichtster" werd uitgemaakt, het meest misbruikte woord als men het ergens niet over eens is, u heeft niet goed gelezen (en die ander op Google kennelijk ook niet); van mij zou u ook geen liefdevol antwoord hebben ontvangen. En u kunt het digitaal te ontvangen "boekwerk" toch printen? Nietjes erin en: dan kunt u ook bladeren. Veel lees- en afval plezier!

edrick3
door edrick3 - Jul 11, 2016 om 11:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ja hoor ..... € 64 overmaken zonder eigenlijk te weten waarvoor omdat er niet goed gelezen wordt en dan hier komen klagen.
Pffff.