Be
door Benni Oct 5, 2020 om 14:05
Voeding & gezondheid

Hoe kun je reclameren als een bedrijf als Uber Eats voet bij stuk houdt en claimt dat je promocode niet voor jou bedoeld is?

Ik kreeg laatst bij de mail een promocode voor een korting van 9 van Uber Eats. Deze werd echter niet gegeven, hoewel het systeem aangaf dat de code wél was toegepast. Navraag bij Uber Eats leverde enkel het antwoord op, dat "deze korting enkel geldt voor specifieke gebruikers". Toen ik fijntjes meldde dat ik daar wel degelijk toe behoorde omdat ik in die mail met mijn voornaam was aangesproken, kwam er ineens het antwoord dat de korting enkel "specifieke restaurants" betrof. Maar daar stond NIETS van in de bewuste mail! Hoe kun je eigenlijk je gelijk halen bij dit soort zaken? Ik heb nu geantwoord dat ik het pure misleiding vind.

1234 5 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Oct 5, 2020 om 14:15
7455 Antwoorden / 14 Vragen

Dat wordt dus een lang welles - nietes spelletje als u uw gelijk wilt halen, maar ja ik ken de e-mail niet en de eventuele voorwaarden die gesteld zijn bij gebruik van die code.

ju
door juliomariner - Oct 5, 2020 om 14:25
1370 Antwoorden / 2 Vragen

Tja voor €9,00 ga je niet procederen.
Ik zou er in ieder geval nooit meer bestellen

tijger1
door tijger1 - Oct 5, 2020 om 14:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Verder negeren.

Donuts
door Donuts - Oct 5, 2020 om 14:40
1203 Antwoorden / 2 Vragen

U heeft al gereclameerd door aan te geven dat u het misleiding vindt. Zonde van uw tijd daar verder energie in te stoppen aangezien het om een klein bedrag gaat en u toch uw gelijk niet gaat krijgen.

Be
door Benni - Oct 5, 2020 om 14:45
1 Antwoorden / 2 Vragen

Nu, ik (Benni) kan de vraag zelf beantwoorden. Althans, ze hebben mij toch die 9 euro korting gegeven. Helaas zonder uitleg (laat staan een excuus). Ik heb ze wel netjes bedankt.

Donuts
door Donuts Oct 5, 2020 om 14:48
1203 Antwoorden / 2 Vragen

En dat is gebeurd in die 40 minuten na plaatsing van dit topic?

gerbera
door gerbera Oct 5, 2020 om 15:55
7455 Antwoorden / 14 Vragen

@sprietje, ze hebben dit topic gelezen:-))☺

tenormin
door tenormin Oct 5, 2020 om 19:44
16927 Antwoorden / 108 Vragen

@benni, dat was dan een snelle service. Geloof jij het zelf ook @benni?