sj
door sjaantje109 Aug 1, 2011 om 12:11
Voeding & gezondheid

Hoe lang wachten op matras?

Onze zoon slaapt op een luchtwisseldruk matras van de Hartingbank, vanwege ernstige spierziekte.Dit matras ging vrijdagnacht kapot.Zaterdagmorgen noodnummer gebeld wat op gebruiksaanwijzing stond.Vervangend matras gebracht zaterdag, maar dit is dusdanig anders dat het niet voldoet;kan niet goed op gewicht worden ingesteld en heeft een hele rare rol aan het voeteind zodat hij zijn hulpkussens daar niet kan gebruiken. Maandagmorgen gebeld naar Hartingbank:na 15 minuten kwam ik bij de juiste vestiging aan, die van niks wisten, konden het hele bedrijf niet dat het matras had gebracht. Daar zouden we wel een rekening voor krijgen???!!Toen ik vroeg om een zelfde matras als onze zoon had, kreeg ik het antwoord dat het pas vrijdag geleverd kon worden.Het is een standaard luchtwisseldruk matras. Dat wordt dus tot vrijdag doorbijten. Ik vind de hele gang van zaken niet echt de schoonheidsprijs krijgen en dan druk ik me nog heel voorzichtig uit. Blijkbaar weet de een niet wat de ander doet en moet de klant daar voor opdraaien. Terwijl de man die het matras bracht zelfs kleren aanhad met het logo van de Hartingbank. Onze zoon slaapt nu dus straks 7nachten op een matras wat niet voldoet, wat gevaar voor doorliggen met zich meebrengt. Ik vind dit geen goede service. Of ben ik de enige??

1489 3 Rapporteer

bo
door bob van pareren - Aug 2, 2011 om 11:18
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mevrouw,

Ik ben van Harting-Bank (directie)
Ik lees zojuist uw bericht.
Kunt u op mijn bericht reageren dan kunnen wij zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.

Met vriendelijke groet,
Bob van Pareren

bo
door bob van pareren - Aug 2, 2011 om 12:10
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik hoor net uit onze organisatie dat de situatie inmiddels al positief is opgelost.

Bob van Pareren

sj
door sjaantje109 - Aug 2, 2011 om 15:48
52 Antwoorden / 25 Vragen

Nadat ik onze contactpersoon bij Hartingbank had gemaild,die op vakantie was maar het werd automatisch aan iemand anders doorgestuurd, heeft die de zaak opgepakt en is er vanmorgen een ander matras gebracht. Helaas bleek dit toen we het na een uur wilden opmaken kapot te zijn, de compressor was kapot en het bed werd maar voor de helft opgeblazen. Nu hebben ze vanmiddag dus weer een nieuw matras en een nieuwe compressor gebracht en de chauffeur is net zo lang gebleven tot hij zelf ook heeft gezien dat het werkt.!! Wel heel omslachtig allemaal, ik heb wel het idee dat de een niet weet wat de ander doet, omdat er blijkbaar heel veel verschillende bedrijven/instellingen bij betrokken zijn. Je wilt ook niet "lastig" zijn maar we bellen niet voor niks: op een half opgeblazen bed kun je niet slapen. Als het allemaal goed is dan hoor je ons niet. En Hartingbank heeft het gelukkig weer goed en snel opgelost, zoals we het gewend zijn.Want vijf dagen op een verkeerd matras liggen is voor een zwaar ziek iemand geen pretje. Als je de juiste mensen aanspreekt, lukt het wel!
Gelukkig, wij zijn weer tevreden en kunnen hopelijk heerlijk slapen.