Hoe te handelen als Yarden meld dat je kind is overleden terwijl ze nog springlevend is?!
Vandaag kregen wij van een tussenpersoon een brief waarin staat dat Yarden melde dat onze dochter is overleden. Hierbij condoleer ik u met dit vroege overlijden.van uw dochter Esmée. Moet ik aktie ondernemen tegen Yarden of kan ik iets van schadevergoeding eisen?
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Heel vervelend, bel ze even en geef door dat je dochter springlevend is. Dat is voldoende actie, of heb je iets anders in gedachte met actie ondernemen?
.....kan ik iets van schadevergoeding eisen?...... Wat een rare vraag! Natuurlijk niet!
Neem contact op met Yarden. Dat is natuurlijk wél aan de orde. Die zullen dan ongetwijfeld met excuses reageren, want er is ergens een behoorlijk stomme fout gemaakt!
fresja01, dat u met grote ogen heeft gelezen wat ze schreven daar kan ik me alles bij voorstellen. Maar wat zult u ook heel erg blij geweest zijn dat Yarden er, gelukkig helemaal naast zat en uw dochter springlevend is. Ach, u gaat toch niet iets eisen; wees blij dat het "foutje, bedankt" was. Natuurlijk krijgt u schadevergoeding: met rode gezichten van schaamte zullen ze u excuses aanbieden en uiteraard de daarbij behorende bos bloemen, dat is wel het minste. Maar....ook bij Yarden werken mensen en u weet, mensen maken fouten. Veel plezier en geluk met uw gelukkig wel levende dochter, hoor.
Zo'n vraag over schadevergoeding mij overduidelijke menselijke vergissingen komt de laatste tijd vaker langs. Misschien dezelfde TS? (je mag tenminste hopen dat dit soort geldzucht beperkt is tot enkele individuen).
Beste fresja01, dit klinkt niet goed! Om dit uit te kunnen zoeken heb ik meer gegevens nodig. Als u uw persoonsgegevens naar webcare@yarden.nl stuurt, zoek ik dit uit.
[quote=bertil12 schreef op woensdag 5 mrt 2014, 12:45]Anders een keer met uw kind aan de hand en de brief naar het hoofdkantoor van Yarden gaan, media erbij, doet het altijd goed in de krant..
Als u een fout maakt wilt u dan ook graag met naam en toenaam in de media? En ga me nu niet vertellen dat u foutloos bent! Wat een dom voorstel.
Mijn vraag aan Yarden zou zijn: 'Hoe komt u aan de informatie dat mijn dochter dood is?' Misschien zit iemand u wel te kl***en om het zo maar even te zeggen en kan Yarden hier niets aan doen.
Ik begrijp wel dat zo'n brief heel vervelend is maar ik zou wel willen weten hoe Yarden aan die info komt. En schadevergoeding eisen? Het is maar goed dat u nooit fouten maakt....
Wij komen heel graag met u in contact om uit te zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Helaas hebben wij nog geen gegevens van u mogen ontvangen. Bij deze daarom nogmaals het verzoek uw gegevens op te sturen naar webcare@yarden.nl
Het gaat er wel op lijken dat fresja01 ons bij de neus genomen heeft. Immers, dan had ze toch allang Yarden benadert? Wel, Yarden webcare, u heeft uw best gedaan, meer dan dat kunt u er ook niet van maken. 'bespaart u in ieder geval een bloemetje. ;-)
Niet even contact zoeken met Yarden: "wat is er aan de hand". Gelijk op een forum van leer trekken. Ik vind daar wat van. U gaat ervan uit dat Yarden een fout heeft gemaakt,maar dat staat helemaal niet vast. De tussenpersoon kan dat ook zijn geweest of iemand wil die u een hak zetten is immers ook een mogelijkheid. Het kan idd ook een foutje van Yarden zijn, maar als dat zo is, was het geen opzettelijke fout.En welke schade is er nu aangericht. Helemaal niets. Erover opwinden is ook een keuze, uw keuze.
Maar niet eerst contact opnemen met Yarden en eigenlijk een grote mond opzetten. (Yarden grof in de fout!!! )
Uit uw vraag blijkt dat u er alleen maar u slaatje uit wilt slaan.Bah!
Het is kennelijke een misplaatste "grap" geweest en heeft de TS Yarden een hak willen zetten. Het zou mooier zijn als de redactie dit Topic weghaalt; een bedrijf willens en wetens in een kwaad daglicht zetten is ook niet erg chique, blijft er anders "eeuwig" opstaan, onterecht in dit geval. Want al zou de tussenpersoon dat gedaan hebben, dan nog had de TS direct na haar bericht contact kunnen opnemen. Dat heeft ze niet gedaan. Conclusie: bedrijf zwart maken.
[quote=tenormin schreef op vrijdag 7 mrt 2014, 14:49]Het gaat er wel op lijken dat fresja01 ons bij de neus genomen heeft. Immers, dan had ze toch allang Yarden benadert? Wel, Yarden webcare, u heeft uw best gedaan, meer dan dat kunt u er ook niet van maken. 'bespaart u in ieder geval een bloemetje. ;-)
[quote=fresja01 schreef op dinsdag 11 mrt 2014, 23:55][quote=tenormin schreef op vrijdag 7 mrt 2014, 14:49]Het gaat er wel op lijken dat fresja01 ons bij de neus genomen heeft. Immers, dan had ze toch allang Yarden benadert? Wel, Yarden webcare, u heeft uw best gedaan, meer dan dat kunt u er ook niet van maken. 'bespaart u in ieder geval een bloemetje. ;-)
Ik quote mezelf maar even. Dus nu is het de tussenpersoon die de fout heeft gemaakt? Waarom dan geen contact met Yarden gezocht; althans, dat blijkt uit hun 2 reacties. Dan tussenpersoon u maar een bloemetje geven.
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd. Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap? Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend. Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.