mj
door mjkmjk44 Feb 19, 2010 om 12:05
Voeding & gezondheid

Hondenvoer Romeo van de aldi

Mijn hond is dol op het duurdere merk hondenvoer van de Aldi± Romeo. )Het andere merk± Lucky dog lustte zij NIET'
Hoe goed is dit hondenvoer in vergelijk met Eukaneba en-of Royal Canin=

37440 5 Rapporteer

stacey
door stacey - Feb 19, 2010 om 12:24
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Wat is goed/beter ?
Bij de duurdere merken betaal je extra voor de merknaam........dus is niet perse voor `betere kwaliteit` voedsel .
En probiotica in hondenvoer? ghee onze hond is gezond oud geworden zonder.
Dierenarts zei laatst nog dat hond en kat prima `met de pot` mee kunnen eten als je `normaal` eet.
Ik heb nu geen hond meer maar een kat en ik wissel het voer af, verschillende soorten/merken die ze lust en beetje aardappel en groente en vlees eet ze ook wel.
Krijgt ze variatie genoeg lijkt me.

Succes,

tdehond
door tdehond - Feb 19, 2010 om 12:26
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Ik kan de ingrediënten niet vinden.

Ik kijk altijd naar zo'n lijst of b.v. eiwitbron als vlees of vis als eerste vermeld staat.
Staat als eerste granen dan zit er meer granen in als vlees of vis. Ik vind dat voer van mindere kwaliteit.

Ik voer ProPlan zalm rijst bij mijn dwerghond. Heeft nu geen problemen meer met de vacht. Ze kreeg jeuk van Royal Canin sensitive.

Als uw hond "het goed doet" op deze brokken: mooie glanzende vacht, goede vaste ontlasting ( geen bergen faeces) en er geen ethoxiquine als conserveermiddel gebruikt wordt, kan u het m.i. rustig geven.

wolfenjong
door wolfenjong - Feb 19, 2010 om 15:40
859 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

Als u hond geen klachten heeft, en hij lust het voer goed, en hij hij blijft goed in zijn vacht, en zijn ontlasting is goed kunt u het voer van de Aldi gewoon voeren.

Waarom zouden we voor ons zelf wel levensmiddelen bij de Aldi halen die goed zijn, maar voor de hond niet ?????

De prijs is niet altijd het bewijs dat een product goed of slecht is, en dat geld ook voor hondenvoer.

Succes er mee

ri
door ricken - Jan 10, 2011 om 11:15
1 Antwoorden / 0 Vragen

kijk ook eens op www.test.de, daar kunje voor 2,50 euro de testuitslagen lezen van vele soorten droog hondenvoer. Aldi Romeo en Lidl Orlando worden als 'sehr gut beschreven.

groet T. Ricken

superspeedy
door superspeedy - Jul 31, 2013 om 15:13
7 Antwoorden / 7 Vragen

ik heb sinds een maand een nieuwe brok gevonden waar alleen maar de allerbeste grondstoffen inzitten die een hond echt nodig heeft; het heet jambo sterbrok en ik heb hem online besteld bij een snackhandelaar die alleen maar natuurlijk gedroogde snacks verkoopt; hij staat ook op mn facebook; dus voor info kan je mij dat persoonlijk vragen.
maar deze brok is superrr en niet veel duurder als de grote merken alleen bevat minder schadelijke dingen . mijn hond glimt mooi,heeft een goede ontlasting en is een stuk energieker geworden. ik kan het iedereen aanraden.
en ik schrijf het hier omdat het niet in de winkel ligt maar toch een goede brok is. kost 3,50 per kilo en zit in zak van 5 kg
mocht iemand andere ervaring er mee hebben dan hoor ik dat graag. want daar is dit toch ook voor bedoeld? ervaringen uitwisselen?