door 1953tonlil Oct 1, 2017 om 11:38
Voeding & gezondheid

Hypnotherapie en afslanken.wie heeft ervaring??

wie heeft ervaring met afslanken dmv hypnotherapie?? Ik woon in het uiterste zuiden van het land en wie weet evt een goede therapeut.

18630 16 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 1, 2017 om 11:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nog meer kwakzalverij. Afslanken? Volg de therapie EDH.

Oftewel "eet de helft".

tenormin
door tenormin - Oct 1, 2017 om 11:46
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Afslanken door middel van hypnotherapie (of welke middelen dan ook, in de vorm van afslanktabletten, healthy-drinks, sachets etc.) is weggegooid geld. Geld waardoor uw portemonnee van afvalt en dikker wordt voor de hypnotiseur. Net als stoppen met roken: zelf doen is de beste manier. En vooral geen chrash dieët volgen. Geef afvallen de tijd, hoe langer u er over doet hoe mooier en beter het resultaat.

boppe1943
door boppe1943 - Oct 1, 2017 om 11:50
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Een hypnotherapeut kan hooguit behulpzaam zijn met het aanpakken van het (onderbewuste) probleem waardoor u te zwaar bent. U valt er dus niet door af, dat zult u toch echt zelf moeten doen. Raadpleeg uw huisarts en vraag een verwijzing naar een diëtist. En natuurlijk weet u zelf ook wel hoe het komt dat u teveel weegt.

ge
door george321 - Oct 1, 2017 om 11:51
390 Antwoorden / 1 Vragen

Ga naar een goede diëtist(e). En leer wat het woord "nee" betekend.

marita5
door marita5 - Oct 1, 2017 om 12:01
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo 1953tonlil ,

Ik heb er geen ervaring mee , per sessie ligt de prijs rond de € 100,-  dure liefhebberij .
Als u uw levensstijl veranderd bent u goedkoper uit , lees deze tips zijn gratis , klik op de rode regel .

https://www.verantwoord-afvallen.nl/afvallen/gezond-afvallen-de-beste-tips

tijger1
door tijger1 Oct 1, 2017 om 12:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De Ts heeft niet stiekem later een abonnement bij u?:-))

marita5
door marita5 Oct 1, 2017 om 12:28
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Als dat zou kunnen € 100,- per sessie is niet mis , alleen resultaat niet verzekerd , loopt het risico om na verloop van tijd er uit te zien als holle bolle gijs van de efteling ;-))

ge
door gewicht Oct 2, 2017 om 12:40
170 Antwoorden / 1 Vragen

Als ts veel sessies volgt à € 100,-  blijft er mogelijk minder geld over voor eten dus het zou kunnen helpen.

aurora1
door aurora1 - Oct 1, 2017 om 12:27
15645 Antwoorden / 6 Vragen

MInder eten, gezonder eten., niet snacken en snoepen, beperken met alcohol en meer bewegen.
Dit is geheel gratis.

kv
door kvjapio - Oct 1, 2017 om 15:20
281 Antwoorden / Vragen

Dit is de website van de vereniging: https://www.hypnotherapie.nl/

gerbera
door gerbera - Oct 1, 2017 om 22:30
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Mijn advies, ga eens bij de huisarts langs. Mogelijk kan die de oorzaak van uw "zwaarlijvigheid" vinden en u op de goede weg helpen. Door experimenten met allerlei zgn hulpmiddelen slankt voornamelijk uw bankrekening af.

fl
door flipflipsen - Oct 2, 2017 om 11:39
17 Antwoorden / 0 Vragen

Afslanken, gewoon goed opletten wat je eet en hoeveel je eet. Mensen zijn bereid om 3x per dag poeder met water te gebruiken om af te slanken, maar gewoon wat minder eten is een probleem. Ik SNAP het niet.

il
door iljaha - Oct 2, 2017 om 11:43
179 Antwoorden / 3 Vragen

Hypnotherapie kan zeker helpen om minder snel op te geven, net zoals acupunctuur dat doet, maar het werk moet u zelf doen. Goed dat u op zoek gaat naar een goede hulp. Succes!

we
door weethet - Oct 2, 2017 om 11:45
107 Antwoorden / 2 Vragen

Indien u geen medische oorzaken heeft raad ik u aan een andeer keuze van voedsel te maken . maar geen dieet! Tenzij u wel te veel eet .. kunt u dat proberen aan te pakken... iig zie de voedselzandloper. Dat is gezonder en werkt goed.  suc6

ha
door harryromijn - Oct 2, 2017 om 12:09
272 Antwoorden / 0 Vragen

Hypnose behoort tot de groep "suggestie".
Een 50-tal jaren geleden hadden we een huisarts, die in nogal wat gevallen een bepaalde pil voorschreef. Had slecht één werking: smaakte ontzettend vies. Werd voor tig "kwaaltjes"gebruikt en hielp - bij bepaalde mensen, ook wel gelovigen genaamd - uitstekend.
In 1981 heeft mijn vrouw een ernstig ongeluk gehad. Eind nov, was men bang haar te verliezen, mid dec wilde ze met Kerst naar huis, 26e mocht ze voor 24 uur, en... 3 januari op krukken, 7 januari naar huis. Geen arts snapte het, behalve één: eigen suggestie en heel groot verlangen naar de kindertjes.

Als u met hypnose, spelden in uw oor, of een bedevaart naar X beter wordt... wat let u ? Dan niet zeuren over het afslanken van uw portemonnee of bankrekening, doch tevreden zjn met de sterke werking van suggestie ( placebo, instralingen, hoesa-hoesa, bidden en hoe-ze-nog-meer-mogen heten)

si
door sidonius linden - Oct 2, 2017 om 13:33
1 Antwoorden / Vragen

WERKT NIET!!  EN DAN SPREEK IK UIT ERVARING.......

1paul
door 1paul - Oct 2, 2017 om 14:32
3147 Antwoorden / 0 Vragen

ik ken deze niet, sorry, wat ik wel ken is het volgende, laat alles in de winkel liggen aan kant en klaar voedsel, hier zitten veelal suikers in verwerkt en te veel zout, laat alle snacks liggen, laat alle koek en chips liggen, koop geen alcohol en frisdrank meer, beweeg voldoende, hoeft niet eens sporten te zijn en je bent er al...

dus gewoon verse groenten, fruit enz enz...

carryoncarry
door carryoncarry - Oct 2, 2017 om 15:49
10 Antwoorden / 2 Vragen

Wetenschappelijk bewezen en wordt in de gezondheidszorg!

https://www.youtube.com/watch?v=-qIjwGxWaCs

Succes en het gaat je lukken.

ch
door chronisch zieke - Oct 2, 2017 om 15:52
18 Antwoorden / 0 Vragen

Persoonlijk zou ik er niet in geloven.

Maar de meeste antwoorden hier, zonder dat men meer informatie heeft, vind ik niet kunnen.

Voor u is het dus een probleem, dat u slecht afvalt.

Dat is voor u dus een probleem, wat niet zomaar weggewaaid mag worden door anderen.

Ondanks dat wegwaaien van het probleem door anderen, heeft u toch maar de moed dit hier aan te geven.

Hoewel ik me afvraag of ik deze vraag wel hier zou stellen.

Welk probleem ook, als iemand vindt dat hij of zij een probleem ergens mee heeft, is het niet aan een ander om dat maar even teniet te doen.

Misschien wel door ziekte of een hormoonprobleem, dat u te zwaar bent geworden en dan helpen al die 'oplossingen' hierboven niet.

Ik zou zeker eens op andere fora kijken, waar u lotgenoten tegen kan komen.

En een gesprek met uw huiarts en eventueel een dietiste, als u dat niet al gedaan heeft.

Samen kunt u verder komen.

Alle succes!