pedissekali
door pedissekali Aug 17, 2005 om 23:43
Voeding & gezondheid

Ik zoek een modellenburo voor kinderen

Beste lezers,

ik ben van mening dat wij een erg fotogenieke zoon hebben, en wil
kijken of hij poseren leuk vindt. Nu zoek ik een betrouwbaar adres in
de buurt van arnhem. Geen oplichters met inschrijfgeld en portfolio
kosten, maar een serieus buro waar de belangen van mijn zoon ook tellen.

wie weet waar.

Met dank, Joost

611 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 18, 2005 om 00:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bezint eer ge begint.

Vroeger was ik een leuk kind om te zien( helaas weinig van overgebleven) en er zijn toen meerdere keren foto's van mij gemaakt voor diverse bladen en reclame posters, prachtig vond ik dat.

Tot ik er op straat en school op aangesproken werd, de goedbedoelde kneepjes in de wang en knuffels van wildvreemde bejaarden alsmede de pesterijtjes hebben er voor gezorgd dat ik snel genezen was. Niet ieder kind kan hier tegen, let daar goed op.

Ik veranderde van een extravert kwajongentje tot een introverte hufter, hier is gelukig ook niet veel van blijven hangen maar het geeft wel aan dat ook hier rozegeur en maneschijn niet vanzelfsprekend zijn. Begeleid je kind als het in de schijnwerpers komt, of laat het begeleiden door iemand die er verstand van heeft.

Succes.

ve
door verwijderd - Aug 18, 2005 om 17:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Joost,

Zoals met alle takken in het Nederlandse bedrijfsleven, is er ook voor modellenbureaus een overkoepelende branchevereniging, de bMCB. Vaak fungeert een dergelijke branchevereniging als een soort 'keurmerk' voor de aangesloten bedrijven. Meer informatie kun je krijgen via:

bMCB, Postbus 518, 1000 AM Amsterdam of via www.bmcb.nl

Alhoewel ik het 100% met je naamgenoot eens ben, denk ik dat bovenstaande vereniging je verder kan helpen.

Veel succes,

Brynnar

ve
door verwijderd - Aug 18, 2005 om 18:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Om u een idee te geven ditwas de laatste kandidaat.Werkt op dit moment bij Johnie Talpa,salaris onbekend,Succes met de kleine// fred

ve
door verwijderd - Aug 18, 2005 om 18:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Fred, off topic,

Ik dacht dat dat de figurant was die altijd als MP in Den Haag rondwandelt?

Brynnar

ve
door verwijderd - Aug 18, 2005 om 18:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee . dit is een kloon van Balkie( dus den Haag ) was goed  Brynnar five Points.Fred

ve
door verwijderd - Aug 18, 2005 om 18:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zeg eh beste Fred, nou zijn we eindelijk van dat gedoe af met die
zinloze discussies en misplaatste en onnodige reacties (je weet wel wat
ik bedoel, ik krijg alleen z'n naam niet meer uit mijn toetsenbord), en
nou kom jij weer met een reactie waar de vraagsteller niets aan heeft...

We zijn het er nu met z'n allen toch wel over eens dat dit geen chatroom is hè...!?

Groet,

Enterprise.

ve
door verwijderd - Aug 18, 2005 om 20:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Fred mag ik raden ? Jij bent Argus van de Rommeldamse Courant ??