ge
door gebruiker_1 Dec 19, 2003 om 20:35
Voeding & gezondheid

Immogenics

zijn er mensen die ervaring hebben met immogenics? ben wel geinteresseerd maar schrok van de prijs van 500 euro

5984 5 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:20
504 Antwoorden / 8 Vragen

bij immogenics nemen ze bloed af ze testen dan bijna 100 voedingsmidelen en kijken hoe die voedingsmiddelen reageren in jou lichaam, voedingsmiddelen die dan een ontsteking laten zien is dus niet goed voor jou lichaam en mag je niet meer eten. Zo hou je dus alleen voedingsmiddelen over waar je niet dik van wordt. Dit heb ik bij http://clubs.flaironline.nl/messages/2/100597.html? vandaan (incl ?), misschien dat daar nog meer tips en reacties staan, waar je wat aan hebt.

fonzarelli
door fonzarelli - Apr 16, 2004 om 12:20
15 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zojuist de website van immogenics even bekeken en ik heb zelden zoveel pseudo-wetenschappelijke onzin gezien. De immuuntheorie m.b.t. overgewicht is een uit de duim gezogen verhaal dat beslist niet wetenschappelijk is onderbouwd. De aangeboden bloedtest is onzin. Kortom: besteed uw zuur verdiende geld niet aan dit soort onzin. Gewichtreductie is erg moeilijk te bereiken en er bestaat geen eenvoudige oplossing. Uw huisarts kan U zeker een aantal nuttige adviezen geven en is aanmerkelijk goedkoper dan deze club. Veel succes :-)

webzapper
door webzapper - Apr 16, 2004 om 12:21
207 Antwoorden / 4 Vragen

Ben het helemaal met Fonzarelli eens! Niet doen!

sq
door squirley - Apr 16, 2004 om 12:21
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,
Sorry, dat ik zo laat op je vraag reageer, maar ik heb mij pas zojuist voor het eerst aangemeld op deze site. Ik kan je vertellen dat ik al vanaf mijn puberteit te kampen heb met neiging tot overgewicht. Na talloze dieeten te hebben gedaan zo'n 10 jaar lang. Stuitte ik vorig jaar ook op Immogenics doordat ik "Barney" erover hoorde vertellen op TV. Ik weas natuurlijk hardstikke enthousiast en dacht dat het mijn redding zou zijn. Vorig jaar juni heb ik bloed af laten nemen door Immogenics en een week later had ik mijn testresultaten binnen (gelukkig schoot mijn vader het bedrag voor, want zelf had ik die 500 niet kunnen betalen). Het was voor mij een hele schok wat ik allemaal niet meer mocht eten, maar er stonden dingen tussen waarvan ik inderdaad al dacht dat ze niet goed voor me waren. Ik ben nu bijna een jaar bezig met het programma en leef dus al al die tijd zonder melk, brood, thee, tomaten, chocola, etc. etc. En ik kan je het heugelijke feit vertellen dat ik ruim 17 kilo ben kwijtgeraakt en dat ik van maatje 44 naar maat 38/40 ben gegaan, zonder te sporten of iets dergelijks. Je moet je echt heel erg goed aan het programma houden en veel discipline hebben wil je het redden. Maar ik ben nog nooit zo gelukkig geweest en ik heb nooooooit honger gehad tijdens het programma. Ik denk dat ieders reactie op het programma anders is, sommige vallen niet af en anderen wel. Maar mijn ervaring is ontzettend goed en mijn leven is er door veranderd!!!!

ru
door ruby - Apr 16, 2004 om 12:21
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, volgens mij kun je , als je weet wat je bloedgroep is, een boek over een bloedgroepdieet aanschaffen. Is veel goedkoper. Het is natuurlijk wat minder uitgebreid maar als het zo niet lukt kun je altijd nog verder.