Volgens mijn zorgverzekeraar zijn alle zorgverzekeraars verplicht gesteld om inloggen met DigiD met extra controle te beveiligen met sms-inlogcode vanaf 20 maart 2015, als extra identiteitscontrole. Ik bezit geen mobiele telefoon en geen sms-functie. Desgevraagd kreeg ik het advies om die van familie of anderen te gebruiken. Dit advies is voor mij onbruikbaar. Is er geen alternatief te bedenken om zonder anderen te belasten in te loggen? Ben ik de enige met deze vraag?
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
.....Ben ik de enige met deze vraag?..... Nee hoor. Loop hier ook tegen dat probleem aan. Heb DE oplossing nog niet gevonden. Ga direct bellen met de zorgverzekeraar. Ze gaan er blijkbaar van uit dat iedereen met de 'moderne tijd' is meegegaan. Vreemd!
[quote=tijger1 schreef op vrijdag 6 mrt 2015, 14:01]Ik kom die wijziging alleen tegen bij VGZ. Niet bij andere zorgverzekeraars.
"Als gevolg van een gedragscode binnen Zorgverzekeraars Nederland, is het vanaf 1 april 2015 verplicht om in te loggen met DigiD en SMS verificatie." staat hier. Dus ze zijn niet de enige...
http://weblog.independer.nl/productnieuws/inloggen-digid-zorgverzekeraar-verandert/ Ze zullen toch wel met een oplossing, of een kosteloos alternatief moeten komen. Het kan toch niet zo zijn dat je afhankelijk bent van anderen om van hun dienst gebruik te maken? Het lijkt me niet de bedoeling dat je zelf moet gaan experimenteren met SMS naar e-mail o.i.d.. En is dat wel de bedoeling dan moeten ze duidelijk aangeven hoe je dat veilig kunt doen. Ik voorzie kamervragen. Of zijn die al geweest?
.....Ik voorzie kamervragen. Of zijn die al geweest?..... Zou het niet weten. Maar het is m.i. van de gekke dat de door de overheid ingestelde DigiD - DigiD staat voor Digitale Identiteit en is een persoonlijke combinatie van een gebruikersnaam en een wachtwoord. U gebruikt DigiD om u te legitimeren op internet. Zo weten organisaties dat ze ook echt met u te maken hebben. - als beveiliging blijkbaar niet als voldoende beschouwd wordt en er een extra sms aan te pas moet komen. Men gaat er daarnaast blijkbaar van uit dat iedereen een mobieltje heeft (want anders had je natuurlijk ook geen computer om in te loggen. ;-))
nou, dit is de eerste keer dat ik hier wat over hoor en ik zit bij de Menzis. Ik neem aan dat de betreffende verzekeraars hun klanten hierover zullen informeren. En daarbij, ze zullen ook wel met eventuele alternatieven komen. Heb wel een mobiel maar vind dat een verzekeraar nier voor een ander kan bepalen dat deze een mobiel moet hebben.
........Men gaat er daarnaast blijkbaar van uit dat iedereen een mobieltje heeft .......
Niet zo vreemd voor iets wat al 25 jaar ingeburgerd is. Als je een simpel mobieltje modern vindt? Er wordt tenslotte geen smartphone verwacht.
Ontwikkelingen zijn nu eenmaal niet tegen te houden; het lijkt me volkomen logisch met de overgrote meerderheid rekening te houden en niet met die paar mensen die liever in de jaren 60 blijven hangen.
.....Ontwikkelingen zijn nu eenmaal niet tegen te houden..... Mee eens in z'n algemeenheid. .....het lijkt me volkomen logisch met de overgrote meerderheid rekening te houden en niet met die paar mensen die liever in de jaren 60 blijven hangen..... In je ijver om negatief te reageren mis je m.i. de essentie van het 'probleem' dat door TS aangegeven wordt: er wordt maar van alles voor ons beslist zonder dat daar terdege over nagedacht is of dat wel allemaal nodig is. Dat heeft niets te maken met wel of niet rekening houden met de meerderheid. Maar ik ga daar hier verder geen discussie over houden.
Kan men dan mensen op kosten jagen door te eisen dat je een sms functie moet hebben op een mobiel. Okay, toegegeven, ik heb een mobieltje uit de tijd van Noach, zonder sms functie, heb er ook geen behoefte aan. Inloggen met je DigiD code zou toch echt voldoende moeten zijn, vooral omdat (ik dan) met vaste computer werk. Dus geen smartphones, Ipot-pads of hoe al die dingen heten? Ik heb hier trouwens nog niets over ontvangen van de OHRA.
@carola.83. Wil heus niet in de jaren 60 blijven hangen maar, in tegenstelling tot jongeren, heb ik volledig geen behoefte om te sms-en of App te gebruiken (ken alleen het bestaan en hoe het werkt, handig); maar ik wil het gewoon niet. Kost me dan trouwens geld: geeft de Zorgverzekering dan die dingen weg?
Met digi d is toch alles opgelost. Dat is dan toch de makkelijkse weg, ook voor andere doeleinden te gebruiken. Het stelt niks voor gewoon via internet aan te vragen en daar dan voor diverse doelen bruikbaar, te toekomst is zo dat er hier voor meerdere zaken kunnen bereikt worden dat behoort n.l. tot deze digitale wereld waar wij in leven.
Ik vind dit toch wel opmerkelijk. =bel schreef op vrijdag 6 mrt 2015, 13:23: Volgens mijn zorgverzekeraar zijn alle zorgverzekeraars verplicht gesteld om inloggen met DigiD met extra controle te beveiligen met sms-inlogcode vanaf 20 maart 2015, als extra identiteitscontrole. En alleen Digid is dan wél veilig voor andere (overheids)sites?
...Ik bezit geen mobiele telefoon en geen sms-functie. Desgevraagd kreeg ik het advies om die van familie of anderen te gebruiken. Dit advies is voor mij onbruikbaar. Is er geen alternatief te bedenken om zonder anderen te belasten in te loggen? Ben ik de enige met deze vraag?...
Met andere woorden, dan wordt het telefoonnummer van iemand anders aan "Mijn Digid" gekoppeld?
Maar goed stel je voor: je koopt voor een paar tientjes een mobieltje en simkaartje met een nummer. Ik ken iemand die prima met de computer overweg kan, maar de sms'jes op zijn mobiel niet kan lezen. En die persoon wordt dan afhankelijk gemaakt van anderen. Grrrrrrrrr.
Bij Binck kun je binnenkort ook niet meer handelen zonder in te loggen met SMS. Het wordt steeds meer ingevoerd, zo'n verplichte SMS.
Gelukkig kun je voor 15 euro of zo een prepaidtelefoon kopen met 10 euro beltegoed. Liefst via T-Mobile, 1x per 6 maanden een SMS-je sturen en het nummer is weer een half jaar te gebruiken. Zo kun je jaren met je ene telefoon uit.
Maar maart 2015 https://www.security.nl/posting/420440/Plasterk%3A+extra+beveiliging+DigiD+zou+miljoenen+kosten …Het extra beveiligen van DigiD zou miljoenen euro's kosten, waardoor de kosten niet tegen de opgelopen schade opwegen... Voor Basis identificeren gebruikers zich met een gebruikersnaam en een wachtwoord; voor Midden identificeren gebruikers zich met een gebruikersnaam, een wachtwoord én een sms-code. Volgens Plasterk heeft DigiD Midden als groot voordeel ten opzichte van DigiD Basis dat het risico van phishing wordt tegengegaan…
[quote=bel schreef op zaterdag 7 mrt 2015, 12:28]Alle dames en heren hartelijk dank voor het meedenken.
Na lezing van een artikel, zie link onderaan, heb ik de zorgverzekeraar gevraagd om thuisbezorging per brief met activeringscodes. Ben benieuwd.
Mvg, bel
https://www.security.nl/posting/420440/Plasterk%3A+extra+beveiliging+DigiD+zou+miljoenen+kosten Graag gedaan, veel succes. Wilt u het hier laten weten als het gelukt is?
Heeft de overheid de zorgverzekeraars overgenomen? Dat zou fijn zijn, want dan is er nog maar een zorgverzekeraar, wat een geweldige besparing zou dat zijn.
[quote=rots92 schreef op zaterdag 7 mrt 2015, 15:36]Heeft de overheid de zorgverzekeraars overgenomen? Dat zou fijn zijn, want dan is er nog maar een zorgverzekeraar, wat een geweldige besparing zou dat zijn. Goed plan, laten we het dan ziekenfonds noemen.
Overigens gaat het hier niet om een extra controle, dat is een verzinsel, maar om 'n koppeling van jouw 06-nummer aan jouw DigiD.
[quote=bel schreef op vrijdag 6 mrt 2015, 13:23]Volgens mijn zorgverzekeraar zijn alle zorgverzekeraars verplicht gesteld om inloggen met DigiD met extra controle te beveiligen met sms-inlogcode vanaf 20 maart 2015, als extra identiteitscontrole. Ik bezit geen mobiele telefoon en geen sms-functie. Desgevraagd kreeg ik het advies om die van familie of anderen te gebruiken. Dit advies is voor mij onbruikbaar. Is er geen alternatief te bedenken om zonder anderen te belasten in te loggen? Ben ik de enige met deze vraag? ik denk dat het ook mogelijk is om een SMS op een vaste relefoon te ontvangen.
[quote=bel schreef op vrijdag 6 mrt 2015, 13:23]Volgens mijn zorgverzekeraar zijn alle zorgverzekeraars verplicht gesteld om inloggen met DigiD met extra controle te beveiligen met sms-inlogcode vanaf 20 maart 2015, als extra identiteitscontrole. Ik bezit geen mobiele telefoon en geen sms-functie. Desgevraagd kreeg ik het advies om die van familie of anderen te gebruiken. Dit advies is voor mij onbruikbaar. Is er geen alternatief te bedenken om zonder anderen te belasten in te loggen? Ben ik de enige met deze vraag?
Twee jaar geleden heb ik de SMS functie voor de Digid al moeten aanvragen, omdat toen al verplicht werd gesteld door de VZVZ. Bij de VZVZ is te controleren wie jouw medische gegevens heeft geraadpleegd/c.q. ter beschikking heeft gesteld.
Het is al meer dan 10 jaar mogelijk om sms-berichten op je vaste lijn te ontvangen. Als er geen tekst kan worden weergegeven, wordt die tekst voorgelezen door een computer.
[quote=tijger1 schreef op zondag 8 mrt 2015, 22:10]Het is al meer dan 10 jaar mogelijk om sms-berichten op je vaste lijn te ontvangen. Als er geen tekst kan worden weergegeven, wordt die tekst voorgelezen door een computer.maar als dat mogelijjk is, dan is de digid met smsfunctie toch ook geen probleem?
[quote=tijger1 schreef op zondag 8 mrt 2015, 22:10]Het is al meer dan 10 jaar mogelijk om sms-berichten op je vaste lijn te ontvangen. Als er geen tekst kan worden weergegeven, wordt die tekst voorgelezen door een computer.
U zit ook bij OHRA. Ik heb niets over sms van hen vernomen. Ze hebben mijn tel. nummer; dan kan men toch, als ik niet thuis ben, inspreken op mijn antwoordapparaat? Snap echt niet waarom ze het zo moeilijk maken, net als de Belasting.
Toch geen groot probleem, zie er niet van in wat uw beletsel daarin zou zijn.
Inloggen op die 'toekomstige wijze' deed ik toch al, stond al blijkbaar zo al ingesteld. Niks mis mee! Het wat voor u erbij komt is een 'gratis' sms-bericht met de verificatiecode! Veiligheid voorop!
U kunt de sms-activeringscode voor de DigiD wel aanvragen bij uw zorgverzekeraar, maar dat heeft geen zin aangezien u dit op de site van DigiD moet doen nadat u hierop hebt ingelogd. U krijgt dan tijdens de aanvraag een sms bericht met een code die u moet invoeren op de site ter bevestiging van het juist opgegeven 06 telefoonnummer.
Maar dit zal allemaal niet gaan lukken omdat u, zoals u in uw topic zelf aangeeft, niet de beschikking heeft over een mobile telefoon (nummer) met sms functie.
De sms functie is een toevoeging voor (veiliger) DigiD gebruik. Om gebruik te kunnen maken van een dienst, zoals bv. van een zorgverzekeraar maar ook van een Gemeentelijke- of Rijksoverheidsdienst krijgt u als u wil inloggen op een site een sms met een code die moet worden ingevuld alvorens van de betreffende site gebruik te kunnen maken. Het gebruik hiervan zal zich als een olievlek gaan verspreiden en daar kom je niet onderuit.
En ja we moeten, ook als we ouder worden, meegaan met de moderne tijd omdat dit ook mijn/uw tijd is. Deze tijd is niet alleen voor de jeugd maar voor iedereen die in het leven staat en gaat door tot het moment van overlijden.
[quote=elze30 schreef op zondag 8 mrt 2015, 22:29][quote=tijger1 schreef op zondag 8 mrt 2015, 22:10]Het is al meer dan 10 jaar mogelijk om sms-berichten op je vaste lijn te ontvangen. Als er geen tekst kan worden weergegeven, wordt die tekst voorgelezen door een computer.maar als dat mogelijjk is, dan is de digid met smsfunctie toch ook geen probleem? https://www.logius.nl/diensten/digid/detailinformatie/ ...DigiD stuurt deze sms-code naar de geregistreerde mobiele telefoon van de gebruiker... Ik weet niet of het telefoonnummer van een vaste lijn wordt geaccepteerd.
ik denk dat het ook mogelijk is om een SMS op een vaste relefoon te ontvangen.
Proef op de som en SMS op de vaste telefoon ontvangen. Gewone zinnen gingen goed. Maar met een code ging het fout, de stem maakte geen onderscheid in hoofd- en kleine letters; de letter T verstond ik als cijfer 2; en de kleine letters kly verstond ik als letter P.
[quote=akkerdistel schreef op zondag 8 mrt 2015, 19:41][quote=rots92 schreef op zaterdag 7 mrt 2015, 15:36]Heeft de overheid de zorgverzekeraars overgenomen? Dat zou fijn zijn, want dan is er nog maar een zorgverzekeraar, wat een geweldige besparing zou dat zijn. Goed plan, laten we het dan ziekenfonds noemen.
Maar mogen mensen die meer dan ca. modaal verdienen dan ook profiteren van de voordelen van het ziekenfonds? Dan is het een verbetering van het oude systeem. Anders niet. Of dan ook weer terug naar 1e en 2e klasse verzekerden. Dat is wel zo consequent.
Nou, is nu nog leuker: log in met DigiD bij mijn OHRA, niets veranderd, goed ingevuld: krijg te lezen: onbekend!! Als het nu 3 jaar zou zijn geleden maar heb dezelfde code toch echt ook vorige maand gebruikt. Schiet mij maar lek, dus geen geldige DigiD en geen sms, hij is echt fijn.
[quote=tenormin schreef op maandag 9 mrt 2015, 18:38]Nou, is nu nog leuker: log in met DigiD bij mijn OHRA, niets veranderd, goed ingevuld: krijg te lezen: onbekend!! Als het nu 3 jaar zou zijn geleden maar heb dezelfde code toch echt ook vorige maand gebruikt. Schiet mij maar lek, dus geen geldige DigiD en geen sms, hij is echt fijn. Misschien is het gewoon een storing. Zou het morgen nog een keertje proberen. Pas geleden ook meegemaakt.
[quote=bel schreef op vrijdag 6 mrt 2015, 13:23]Volgens mijn zorgverzekeraar zijn alle zorgverzekeraars verplicht gesteld om inloggen met DigiD met extra controle te beveiligen met sms-inlogcode vanaf 20 maart 2015, als extra identiteitscontrole. Ik bezit geen mobiele telefoon en geen sms-functie. Desgevraagd kreeg ik het advies om die van familie of anderen te gebruiken. Dit advies is voor mij onbruikbaar. Is er geen alternatief te bedenken om zonder anderen te belasten in te loggen? Ben ik de enige met deze vraag? Ik heb in een ander topic, óók over DigiD en de moeilijkheden daar omheen, een reactie gegeven. Misschien is dat een oplossing
[quote=reflecs schreef op maandag 9 mrt 2015, 18:55]@tenormin. Aanvulling: u kunt Digid testen op een andere site. Lukt het daar wel, dan is er iets mis met de site van OHRA.
Goed advies: gebruik alleen DigiD voor mijn zorgverzekering. Belastingen laat ik doen door de Belastingdienst zelf, dus naar een afspraak gaan, met code nummer, dat dan weer wel. ;-)
[quote=tenormin schreef op maandag 9 mrt 2015, 19:37][quote=reflecs schreef op maandag 9 mrt 2015, 18:55]@tenormin. Aanvulling: u kunt Digid testen op een andere site. Lukt het daar wel, dan is er iets mis met de site van OHRA.
Goed advies: gebruik alleen DigiD voor mijn zorgverzekering.
Log je toch in op digid.nl
De kans dat je een foutje maakt met gebr. naam/wachtwoord lijkt mij eerder voor de hand liggen. Misschien capslock aan per ongeluk.
[quote=carola.83 schreef op maandag 9 mrt 2015, 23:31][quote=tenormin schreef op maandag 9 mrt 2015, 19:37][quote=reflecs schreef op maandag 9 mrt 2015, 18:55]@tenormin. Aanvulling: u kunt Digid testen op een andere site. Lukt het daar wel, dan is er iets mis met de site van OHRA.
Goed advies: gebruik alleen DigiD voor mijn zorgverzekering.
Log je toch in op digid.nl
De kans dat je een foutje maakt met gebr. naam/wachtwoord lijkt mij eerder voor de hand liggen. Misschien capslock aan per ongeluk.
Weet 1000% zeker dat ik alles goed heb gedaan, ook capslock ben ik alert op (ma inloggen bank!); ga morgen inloggen inloggen op digid.nl. Als ik de tijd krijg. Dank je wel.
In antwoord op mijn vraag van 7 maart 2015 om thuisbezorging per brief met activeringscodes, schrijft de zorgverzekeraar dat ik mijn correspondentie vanaf heden per post ontvang. Er is geen andere mogelijkheid na 20 maart 2015 om in te loggen in "Mijn .... " zonder sms-code.
Het was fijn geweest als er nog andere opties waren geweest maar helaas. Misschien heeft een webmaster bij de zorgverzekeraar later nog eens een ingeving.
Tot slot nogmaals u allen hartelijk bedankt voor uw belangstelling en opmerkingen.
Ik vind dit een vreemde gang van zaken. Je wordt zo'n beetje gedwongen je mobielnummer vrij te geven. Sowieso een mobiel aan te schaffen. En hoeveel mobiels worden er per jaar niet gepikt? Dan kun je niet meer inloggen. Mobiel van een ander gebruiken, is helemaal ridicuul.
Jammer dat er geen andere opties waren voor u. Dan maar over de post.
Je geeft je mobiele nummer niet aan de zorgverzekeraar, maar aan Digid. Één mobiel nummer kan ook maar voor een beperkt aantal Digid's gebruikt worden.
[quote=tijger1 schreef op dinsdag 10 mrt 2015, 13:56]Je geeft je mobiele nummer niet aan de zorgverzekeraar, maar aan Digid. Één mobiel nummer kan ook maar voor een beperkt aantal Digid's gebruikt worden. Dat snap ik. Ik wil mijn mobiele nummer niet aan Digid geven. Ook niet aan ING en al die andere instanties die ernaar zitten te hengelen.
[quote=carola.83 schreef op vrijdag 6 mrt 2015, 14:41]........Men gaat er daarnaast blijkbaar van uit dat iedereen een mobieltje heeft .......
Niet zo vreemd voor iets wat al 25 jaar ingeburgerd is. Als je een simpel mobieltje modern vindt? Er wordt tenslotte geen smartphone verwacht.
Ontwikkelingen zijn nu eenmaal niet tegen te houden; het lijkt me volkomen logisch met de overgrote meerderheid rekening te houden en niet met die paar mensen die liever in de jaren 60 blijven hangen.
Vreemde reactie, ze is niet in de jaren 60 blijven hangen, ze heeft immers een computer? Ik kreeg dezelfde mail en vind het óók idioot, ze weten toch al wie je bent door je DigiD? (of blijkt die toch niet zo veilig als we moeten geloven??) Helaas heb ik geen antwoord op de vraag van Carola, maar dit wilde ik toch even kwijt.
Wat is in vredesnaam het probleem om een MSISDN te geven? De instanties waar het om gaat weten al veel meer van je. Niemand heeft er moeite mee om adresgegevens te geven aan wie dan ook, maar dat is waarschijnlijk omdat dat altijd al zo geweest is. MSISDN bestaan immers pas zo'n 20 jaar. Eng hoor, al die nieuwe dingen....
[quote=tenormin schreef op vrijdag 6 mrt 2015, 16:36]Kan men dan mensen op kosten jagen door te eisen dat je een sms functie moet hebben op een mobiel. Okay, toegegeven, ik heb een mobieltje uit de tijd van Noach, zonder sms functie, heb er ook geen behoefte aan.
Ik lees net bij DigID dat het ook mogelijk is om de SMS code te laten uitspreken op je mobiele telefoon: Met gesproken sms-berichten wordt u gebeld op uw mobiele telefoon en krijgt u de sms-code te horen. Dit is met name bedoeld voor blinden en slechtzienden.
@tijger1. Ja, zou je wel zeggen, maar ze vragen expliciet voor een Mobielnummer. Geen idee wat er gebeurt als je een vast nummer invult. Overigens vraag ik me af, niet geprobeerd uiteraard, of je voor het activeren/bevestigen van het telefoonnummer wel en echte SMS nodig hebt, of dat je die ook gesproken kunt ontvangen. Als je een telefoonnummer opgeeft, moet je die namelijk ook met de code bevestigen. M.a.w. is het mogelijk om eerst "Gesproken SMS" in te stellen en daarna pas een telefoonnummer op te geven. En niet andersom dus. Wie nog geen tel.nummer gekoppeld heeft aan DigID, kan dat misschien voor ons uitproberen. Iemand? Log in bij DigiD.nl en je kunt je gegevens aanpassen.
Lijkt mij om diverse redenen niet gewenst. Stel je voor dat het niet werkt, dan kan niemand bij zijn verzekeraar inloggen. Je moet nooit afhankelijk zijn van een partij, wie dat ook is. Je hebt toch weinig fantasie nodig om te bedenken wat er fout kan gaan.
Door dit topic ben ik nu wel in de problemen gekomen: kan zelfs niet meer inloggen op mijn Zorgverzekeraar. Ga nu maar, na overleg met de help desk, gewoon weer over op papier. Ik heb geen enkele behoefte om iemand dan ook maar het mobiele telefoonnummer de geven (sla het altijd over als er geen rood * bij staat om iets in te vullen); ik heb dat antieke ding alleen voor noodgevallen: neem het alleen mee als ik onderweg ben (ANWB) en verder heb ik, in tegenstelling tot de meeste mensen, lees jongeren al helemaal geen zin om te overleggen als ik bij de slager of de groente afdeling sta om te vragen wat iemand wil eten. Dan maar in de jaren 60 leven (zoals iemand schrijft). ;-)
Net ingelogd bij mijn zorgverzekeraar en een declaratie digitaal ingediend.
Declaratie scannen, scan meeverzenden naar de zorgverzekeraar, zo simpel gaat het tegenwoordig en binnen een week is de declaratie uitbetaald op de bankrekening.
..... Is er geen alternatief te bedenken om zonder anderen te belasten in te loggen?..... Neem aan dat je dat aangeboden wordt door je verzekeraar.
Voorbeeld mail van VGZ:
Vanaf 20 maart hebt u naast uw DigiD-wachtwoord ook altijd een sms-code nodig als u inlogt op Mijn VGZ. Hebt u de sms-controle nog niet aangevraagd? Doe dit dan zo snel mogelijk. Het duurt een aantal dagen voordat u uw activeringscode ontvangt.
Sms-controle aanvragen Log in op Mijn DigiD en kies bij inloggegevens 'Extra sms-controle aanvragen'.
Tip: Informeer gezinsleden op uw polis Ook zij moeten de sms-controle aanvragen om straks zelf in te kunnen loggen.
Geen mobiel? Wij adviseren om één mobiel nummer aan één DigiD-account te koppelen voor de sms-controle. Hebt u zelf geen mobiele telefoon? Dan kunt u de sms-controle aanvragen met het mobiele nummer van een gezinslid. U ontvangt de sms-code op dat nummer.
Is dit niet mogelijk? Neem dan contact met ons op. Wij kijken samen met u naar een passende oplossing.
Waarom inloggen met een sms-code? In Mijn VGZ staan privacy-gevoelige gegevens, zoals declaraties van uw medische behandelingen. Als u op deze manier inlogt, weten wij zeker dat u degene bent die de gegevens mag inzien en zijn uw gegevens het best beveiligd. Alle zorgverzekeraars in Nederland gaan over op een extra beveiliging. Wij kiezen voor een extra sms-controle.
Hartelijk dank. Hoopte op een oplossing, wel digitaal maar zonder sms-code. Helaas die mogelijkheid is er niet. De correspondentie gaat nu per post plaats vinden. Zie mijn bericht van 10 mrt 11.38 u. Och ja, die goeie ouwe postkoets ... heeft toch ook zijn charme nietwaar?
Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had. Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los. De overige pannen {nog} niet durven gebruiken. Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen. Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden. Hierop kreeg ik
...
Lees meer
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma
...
Lees meer
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.