ba
door balou2000 Sep 12, 2016 om 18:05
Voeding & gezondheid

Is een offerte binnend

24 mei heb ik een offerte van de tandarts gehad.
Als alles gedaan was zou ik 8 euro en een overzichts foto die niet door de verzekering werd vergoed zelf moeten betalen
de rest zou door de verzekering vergoed worden
Vorige week kreeg ik een rekening van 192 euro die niet meer door de vezekering werd betaald omdat ik alles waar ik recht op had , had verbruikt
nu heb ik alle decelraties van de verzekering op gevraagd en nu blijkt dat er 1 ding dubbel is gedeclareerd en dat er dingen opstaan die niet op mijn offerte staan
als ze dat zouden verrekenen zou ik dus geen 192 euro maar 14 euro zelf moeten betalen
nou is mijn vraag is een offerte binnend

724 4 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Sep 12, 2016 om 18:08
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Neem eens contact op met die tandarts om te beginnen en vraag om uitleg over de afwijkende declaratie. Als de declaratie juist is, dan is er sprake van meerwerk, dat hadden ze moeten melden.

ba
door balou2000 - Sep 12, 2016 om 18:11
47 Antwoorden / 15 Vragen

dat heb ik vanmiddag gedaan, morgen hebben we een afspraak hier over maar ik wil voorbereid naar die afspraak gaan

ja
door jackyh - Sep 12, 2016 om 18:12
953 Antwoorden / 4 Vragen

Er kunnen altijd onvoorziene dingen zijn. Er mag dus een afwijking zijn maar die moet eigenlijk wel besproken worden.

ba
door balou2000 - Sep 12, 2016 om 18:14
47 Antwoorden / 15 Vragen

dank je wel  , dat is niet gebeurd