Ro
door Roma60 Sep 12, 2024 om 19:09
Voeding & gezondheid

Is enduflex echt werkzaam bij reumatische klachten

Natuurlijk wil je geen troep slikken en van pijn en stijfheid af. Maar je wordt zo snel misleid als je wanhopig bent.
dus is het middel Enduflex wel eens onderzocht, bij een lab geweest of er geen schadelijke stoffen inzit en of het echt werkzaam is tegen de pijn en ontstekingen bij reumatoïde artritus [redactie: link verwijderd]

742 8 Rapporteer

sira
door sira - Sep 12, 2024 om 19:14
2520 Antwoorden / 24 Vragen

Vraag het uw huisarts of reumatoloog.

Zelf zou ik er niet te veel van verwachten. Heeft u de prijs gezien?

U maakt toch zeker geen reclame voor dit middel hè?

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 12, 2024 om 19:24
7340 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien geeft deze gedeelde link verduidelijking.

https://www.umcutrecht.nl/nl/behandeling/medicatie-bij-reuma

marita5
door marita5 - Sep 12, 2024 om 20:15
11640 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Roma60 ,

Deze site is geregistreerd op 15 - 8 - 2024 , duur grapje .

De informatie , verklaringen en producten op deze site zijn niet geëvalueerd door de FDA en zijn niet bedoeld voor het diagnosticeren , verlichten , behandelen of voorkomen van enige medische aandoening of ziekte .

Re
door Reinier182 - Sep 12, 2024 om 21:54
230 Antwoorden / Vragen

Is het verstandig de vraag hiet te stellen? Waarom niet aan de huisarts of een medische site? Hier is niet de kennis en advies wat je zoekt.

tenormin
door tenormin - Sep 12, 2024 om 22:34
16926 Antwoorden / 108 Vragen

Ik zou persoonlijk het liefst zien dat, so called, medische problemen, medicatie etc. door de moderator niet geplaatst mogen worden. Artsen zijn er om de vraag te beantwoorden, niet hier. Het merendeel van de Nederlanders heeft een eigen huisarts: stel hem/haar deze vraag. Hoewel ik bijna zeker weet dat vraagsteller geen antwoorden leest (sorry als ik het mis heb): contact de eigen huisarts, al betwijfel ik dat deze vraag serieus is.

marita5
door marita5 - Sep 13, 2024 om 11:02
11640 Antwoorden / 15 Vragen

@Roma60 ,

Natuurlijk wil je geen troep slikken

Nog een aanvulling , reden te meer om deze troep niet te kopen  , zie de voorwaarden .
60 capsules voor 1 maand € 45,-  zijn dit gouden capsules ?

De voorwaarden :

14. Aangezien Key Player Limited uitsluitend producten verkoopt via postorder, kunt u uw bestelling te allen tijde opzeggen mits u dat doet binnen een periode van 10 kalenderdagen na zijn aankoop en u dit schriftelijk te kennen geeft voordat u de goederen retourneert. Geretourneerde goederen mogen geen sporen van gebruik vertonen en moeten in de oorspronkelijke verpakking zitten.

15. Key Player Limited valt onder de wetgeving van de Verenigde Arabische Emiraten. Daardoor zijn wij in staat om u de beste dienstverlening en de beste producten wereldwijd aan te bieden. EU-wetgeving is niet van toepassing.

16. Het Hoofdkwartier van Key Player Limited bevindt zich in de Verenigde Arabische Emiraten. Iedere transactie geschiedt via servers in de Verenigde Arabische Emiraten. Veiligheidsproblemen, wetsovertredingen en intellectuele-eigendomsrechten worden geregeld door de wetgeving van de Verenigde Arabische Emiraten. Eventuele rechtszaken betreffende de toegang tot deze website en het gebruik ervan zullen plaatsvinden in de Verenigde Arabische Emiraten. In geval van een rechtszaak dient u de bevoegdheid van de bewuste rechtbank in de Verenigde Arabische Emiraten te erkennen .

17. Wanneer u een bestelling plaatst op deze website, dient u het reglement te aanvaarden.

Th
door Thijs124 - Sep 13, 2024 om 11:06
294 Antwoorden / Vragen

Wordt dit hier nu een Kassa medicamenten handel?

gerbera
door gerbera Sep 13, 2024 om 15:46
7455 Antwoorden / 14 Vragen

Deze vraag is door mij ook aan de redactie gesteld kijken wat er mee gedaan wordt:-)

Redacteur
door Redacteur - Sep 13, 2024 om 16:01
1073 Antwoorden / 62 Vragen

Dit forum is inderdaad niet bedoeld voor medisch advies. Voor praktisch alle (actieve) forumleden geldt dat ze geen medische achtergrond hebben en dus niet gekwalificeerd zijn om te beoordelen of bepaalde geneesmiddelen inderdaad 'werkzaam' zijn. Bovendien kent niemand de medische voorgeschiedenis van de topicstarter. Deze vraag kunt u het beste stellen aan uw huisarts.

Link is uit de openingspost verwijderd, dit topic gaat op slot en zal op termijn ook worden verwijderd. Het blijft tijdelijk even staan in het kader van transparantie.