zz
door zz25 Sep 17, 2024 om 09:46
Huishouden & energie

Is huizenvinder.nl betrouwbaar?

is huizenvinder.nl betrouwbaar?

ik ben per direct op zoek naar een huurwoning in den haag en kwam langs deze site, ik zie echter bepaalde woningen aangeboden worden die ik een tijdje terug ook op een andere website aantrof wat nergens toe leidde.

324 3 Rapporteer
sira
door sira - Sep 17, 2024 om 09:59
2521 Antwoorden / 24 Vragen

Waarom niet bij de gemeente informeren naar een betrouwbare partij of op Funda kijken?

Thecla58
door Thecla58 - Sep 17, 2024 om 10:03
920 Antwoorden / 3 Vragen

Mijn zoon heeft zich ooit bij vinder.nl ingeschreven, maar hij kreeg nauwelijks tot geen reactie als hij op een woning reageerde en heeft zich daar weer uit laten schrijven.

Is er in Den Haag e.o. geen centraal inschrijfbureau voor wbvs? If so, waarom schrijf je je daar niet in. Maar ja, er is een wooncrisis dus woonruimte vinden gaat niet makkelijk.

rj
door rjw Sep 17, 2024 om 17:00
3360 Antwoorden / 5 Vragen

Of het makkelijk is hangt af van wat TS kan en wil betalen. In een appartementencomplex bij mij om de hoek zijn vrijwel altijd leuke appartementen beschikbaar. Vanaf 2000 euro per maand (gemeubileerd) en vanaf 1500 met alleen vloerbedekking en gordijnen.

Thecla58
door Thecla58 Sep 17, 2024 om 18:03
920 Antwoorden / 3 Vragen

@RJW,

natuurlijk is het afhankelijk van hetgeen de persoon wil betalen. Maar we weten ook dast met een modaal inkomen, dergelijke huren eigenlijk ook niet ter betalen.
Mensen met een dergelijk inkomen mogen wel deze huren betalen, maar mogen geen huis kopen bla bla bla...

mahadma
door mahadma - Sep 17, 2024 om 18:10
11706 Antwoorden / 51 Vragen

Met geschat 400.000 huizen te kort heeft u str*nd mazzel ALS u een huis "per direct" kunt vinden, en waarschijnlijk ook de hoofdprijs zult moeten gaan betalen. Met andere woorden, een sociale huurwoning kunt u beter alle hoop de eerste 3 tot 5 jaar opgeven.