sh
door sharleigh Jan 9, 2006 om 19:51
Voeding & gezondheid

Kan dit zomaar?

Aangezien mijn moeder a.s. zomer 85 jaar wordt wilde ik haar verassen.Ze is gek van Andre Rieu, dus dat leek me een passend cadeau voor haar.
Via internet heb ik 2 kaartjes gekocht. Deze kosten ?280,00 +12 euro adm.kosten. Vreselijk duur vond ik wel maar dit is een bijzondere gelegenheid, dus toch maar gedaan. Toen ik de kaartjes thuiskreeg stond er een entreeprijs op van ? 65.00 per stuk!!!!!!

****De kaarten heb ik gekocht via TICKET SERVICE***

n.b. de kaartjes zijn in nov.`05 gekocht voor het concert van juli `06.

Ben ik nu niet opgelicht dan? de aardigheid is wel vanaf jammergenoeg.

331 4 Rapporteer

hutch
door hutch - Jan 9, 2006 om 20:02
4521 Antwoorden / 29 Vragen

Hallo Sharleigh,

hier heeft u een Soortgelijk geval, van hier uit kunt u weer verder linken..... er staan allerlei reacties, die u kunt lezen m.b.t. dit soort verkopen.

U betaald dus dik voor het werk van Ticket Service......

Gr. Hutch

sh
door sharleigh - Jan 9, 2006 om 20:45
3 Antwoorden / 3 Vragen

dit  is inderdaad heel erg goed betaald ja...

maar ik baal er zo van dat zoiets kan gebeuren.

Maar ik ben gelukkig niet de enigste!

scroogy
door scroogy - Jan 10, 2006 om 00:27
367 Antwoorden / 20 Vragen

Dit zijn helaas de praktijken van dergelijke bureaus. Die geven geld uit om aan de kaartjes te komen en bereken dat door aan de klanten.

Heeft u eerst geprobeert om via de reguliere weg aan kaartjes te komen, waren zeker uitverkocht. Logisch als dergelijke bureaus ze opkopen.

Voordat u de kostprijs voor de kaartjes zag was u er wel blij mee dus laat uw plezier niet vergallen door zo'n bureau. Misschien is het wel goed dat uw moeder niet weet wat ze werkelijk gekost hebben, ze zou zich maar schuldig voelen.

succes.

hutch
door hutch - Jan 10, 2006 om 15:48
4521 Antwoorden / 29 Vragen

Laat u inderdaad deze avond niet vergallen. Gelukkig duurt het nog een paar maanden voor het zover is, dan bent u er hopelijk al overheen. Ga van die avond genieten samen met uw moeder..... en ik geloof niet dat de aardigheid er van af is. Het gaat om een cadeau aan uw moeder..... Samen veel plezier.

Hutch