Kan je een order bij specsavers anuleren
Ik ben vandaag bij specsavers geweest voor een oogtest, had een afspraak om 14.30 uur , ben totaal 1 1/2 uur binnen geweest. Eerst na lang wachten een ogentest, de uitslag werd niet medegedeeld en moest toen wachten op de opticien! deze deed een paar testjes en werd doorverwezen naar de andere collegas die het verder af zouden handelen! Het eerste was dat de bril zo en zo duur zou worden, ik wilde graag weten of er verslechtering van mijn ogen zouden zijn, doch dit zou ik pas horen als ik de bril op 10 juli a.s zal afhalen! Vreemd, ik had mijn oude bril(brillen) bij me en konden ze de sterkte meten@ ik moest gelijk het gehele bedrag betalen en dat was het dan. Ik heb het gevoel niet serieus te zijn genomen en vond de service en aandacht voor de klant super slecht, het leek wel op productiewerk pfff. Ik heb spijt dat ik de bril heb betaald en wil het graag anuleren, kan dat? Tevens stond er bij 1 complete bril een 2e gratis, klopt niets van en is valse reclame, er komt namelijk nog van alles overheen!
mvg
[edit redactie: persoonlijke info]
Specsavers is dan ook een "brillenschuiver" waar brillen verkopen lopende band werk is. En dat zie je ook in de prijzen. Het is niet voor niets dat betere opticiens duurder zijn. Maar daar krijg je wel de aandacht die je verwacht.
Ik begrijp niet helemaal waarom u daar een bril heeft gekocht terwijl u zich niet goed behandeld voelde. Nu zit u helaas aan uw koop vast.
Hoe komt het dat de tweede niet gratis is, kunt u daar wat meer over vertellen? Daar helpt u anderen ook weer mee die zich laten verleiden door de reclame.
U heeft geheel vrijwillig de winkel bezocht, zich laten refractioneren ("ogen meten"), een nieuwe bril uitgezocht, betaald en als extra een 2 de bril (basis uitvoering) gratis gekregen. Een bril is maatwerk en dat is niet te annuleren, bij niemand. De glazen zijn strikt persoonlijk op uw correctie.
Wat die 2 de bril betreft, dat is de basis uitvoering, dus niet (als voorbeeld) ontspiegeld, extra dun, mee kleurend, kraswerend enz. Dat is geen valse voorlichting, dat is reclametaal. Gewoon de voorwaarden vragen, hoe en wat m.b.t. die2 de bril.
Bij Specsavers krijgt u de tweede bril, of zonnebril, gratis bij aankoop van een montuur vanaf €79 inclusief gratis standaard enkelvoudige glazen. Voor de 2e gratis bril kunt u kiezen uit een montuur van dezelfde of lagere prijsklasse en dezelfde standaard enkelvoudige glazen.
Draagt u liever een varifocale bril? Bij Specsavers krijgt u de tweede varifocale bril altijd gratis bij aankoop van een montuur vanaf €79 in combinatie met varifocale glazen. Wij verkopen al varifocale glazen vanaf €69. Voor de 2e gratis bril kunt u kiezen uit een montuur van dezelfde of lagere prijsklasse en dezelfde varifocale glazen.
Uit de voorwaarden, glashelder lijkt mij.
Heel jammer dat u, ondanks uw slechte ervaringen gisteren, toch met Specsavers in zee bent gegaan. Helaas, gedane zaken nemen geen keer, koop is koop. Het enige dat u zou kunnen doen is gewoon even vragen of u uw bestelling nog kunt annuleren, maar ik geef u weinig hoop. Ook kunt u uw klachten mailen naar nl.service@specsavers.com. Voor wat betreft de tweede bril heeft u inmiddels goede info.
Als de vraagsteller gisteren in de winkel was, wordt er dankzij het snelle computer tijdperk heel snel de voor de cliënt heel snel de glazen besteld. Doen ze dat niet, duurt het weer te lang en deugd het bedrijf ook niet, het is nooit goed ......... De moeite van een klacht lijkt mij verloren energie, de gekochte en betaalde bril(len) kan/kunnen toch niet retour gedraaid worden.
Waarom vooraf betaald ?? oh natuurlijk de dagelijkse televisiespot moet betaald worden. Nu maar hopen dat zowel de bril als de garantie goed zijn.
U hoeft wettelijk maar 50% te betalen en de rest bij afleveren!
Dit is de wet en als ze dat niet accepteren weglopen.
Na meten en veel tijd erin steken moeten ze dan wel deze voorwaarde aanpassen.
Aanbetalen mag maar als ik maar 10% wil betalen heb niet ik maar zij een probleem.
Ze hebben al gewerkt en ik kan weglopen!
Net als de 2e bril, na zoveel tijd wil je weg en je had eigenlijk eerder weg moeten lopen....
Zelfs bij drukte bij Hans Anders is iedereen binnen 1 uur de winkel uit.
Wel vragen ze of je 50% wilt aanbetalen of alles makkelijk in 1x.
Gezien de lieve mensen ga ik tegen mijn eigen regel in daar wel in 1x betalen.
Maar als je op afspraak kwam, waren er blijkbaar veel tussendoor klanten en zou ik dit niet accepteren.
Even wachten op volgende collega omdat niet iedereen elke handeling kan en mag doen, heb ik begrip voor maar ze hadden beter moeten plannen of toevallig langskomende een afspraak op andere tijd moeten aanbieden....
Geld terug lijkt mijn lastig, online word het doorgegeven en de glazen worden elders geslepen op het door jou gekozen montuur, en na opsturen plaatselijk erin gezet.
Dus het kan dat de glazen enkele uren later al klaar liggen maar vanuit meestal Oost Europa reeds ingepakt op de post liggen te wachten.
[quote=vondel2 schreef op vrijdag 20 jun 2014, 01:13]Ik ben vandaag bij specsavers geweest voor een oogtest, had een afspraak om 14.30 uur , ben totaal 1 1/2 uur binnen geweest. Eerst na lang wachten een ogentest, de uitslag werd niet medegedeeld en moest toen wachten op de opticien! deze deed een paar testjes en werd doorverwezen naar de andere collegas die het verder af zouden handelen! Het eerste was dat de bril zo en zo duur zou worden, ik wilde graag weten of er verslechtering van mijn ogen zouden zijn, doch dit zou ik pas horen als ik de bril op 10 juli a.s zal afhalen! Vreemd, ik had mijn oude bril(brillen) bij me en konden ze de sterkte meten@ ik moest gelijk het gehele bedrag betalen en dat was het dan. Ik heb het gevoel niet serieus te zijn genomen en vond de service en aandacht voor de klant super slecht, het leek wel op productiewerk pfff. Ik heb spijt dat ik de bril heb betaald en wil het graag anuleren, kan dat? Tevens stond er bij 1 complete bril een 2e gratis, klopt niets van en is valse reclame, er komt namelijk nog van alles overheen!
mvg
[edit redactie: persoonlijke info]
[quote=vondel2 schreef op vrijdag 20 jun 2014, 01:13]Ik ben vandaag bij specsavers geweest voor een oogtest, had een afspraak om 14.30 uur , ben totaal 1 1/2 uur binnen geweest. Eerst na lang wachten een ogentest, de uitslag werd niet medegedeeld en moest toen wachten op de opticien! deze deed een paar testjes en werd doorverwezen naar de andere collegas die het verder af zouden handelen! Het eerste was dat de bril zo en zo duur zou worden, ik wilde graag weten of er verslechtering van mijn ogen zouden zijn, doch dit zou ik pas horen als ik de bril op 10 juli a.s zal afhalen! Vreemd, ik had mijn oude bril(brillen) bij me en konden ze de sterkte meten@ ik moest gelijk het gehele bedrag betalen en dat was het dan. Ik heb het gevoel niet serieus te zijn genomen en vond de service en aandacht voor de klant super slecht, het leek wel op productiewerk pfff. Ik heb spijt dat ik de bril heb betaald en wil het graag anuleren, kan dat? Tevens stond er bij 1 complete bril een 2e gratis, klopt niets van en is valse reclame, er komt namelijk nog van alles overheen!
mvg
[edit redactie: persoonlijke info][/
Nieuw op Vraag & Beantwoord
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend
Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer
Hoe kan ik On that ass bereiken?
Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer