rd
door rdullaart Dec 4, 2015 om 22:03
Voeding & gezondheid

Kassa besteedt vaak aandacht aan vreemde prijzen.

Ik vind het erg vreemd dat in de supermarkten babanen, die toch een hele lange reis moeten maken voordat de in de winkel liggen, duurder zijn dan de seizoen vrucht de appel.

370 2 Rapporteer

me
door mein33 - Dec 5, 2015 om 11:08
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ik vind het "niet" vreemd dat de banaan die, zoals u zelf schrijft, een hele lange reis hebben moeten maken, duurder is als de appel die, bij wijze van spreken, uit de eigen achtertuin komt en in grote hoeveelheden voorhanden zijn.

reflecs
door reflecs - Dec 5, 2015 om 13:59
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Bedoelt u het niet juist andersom? Dacht dat bananen op of onder de inkoopprijs verkocht worden als lokkertje.