Laboratoires Rochelle
Heb een proefpakket aangevraagd van Natrudyn Bio forte biologische afslank pillen 7 dagen opzicht zonder verdere koopverplichting.
Heb binnen 7 dagen een e-mail verstuurd dat ik geen vervolgzending wil hebben om dat ik een allergische reactie van heb.
Krijg een e-mail terug van klantenservice Laboratoires Rochelle B.V Mevrouw Laura Versteeg
Dat is prima. Hebt u al een vervolgzending van ons ontvangen? Zo ja, dan kunt u dit in ongeopende staat binnen 14 dagen naar ons terugsturen.
Voor alle duidelijkheid, u bent in ons systeem afgemeld voor verdere vervolgzendingen.
Met hartelijke groeten,
Laura Versteeg
Medewerker Klantenservice Laboratoires Rochelle B.V.Productgroep Natrudyn Bio Forte H.J.E. Wenckebachweg 200 1096 AS Amsterdam
Heb wel vervolgzendingen door de post aangeboden gekregen maar niet aan genomen, en deze twee zendingen terug gestuurd via de postbezorger
Maar nu kom er per ongeluk achter dat van mijn rekening nummer (incasso) 59.95 euro wordt ingehouden (en dit twee keer) hier heb ik nooit voor getekend
ik heb nu weer een e-mail geschreven maar daar reageren zij niet op, maar sturen wel herhaaldelijk herinneringen dat je moet betalen.
Mijn vraag ? wat moet ik nu ondernemen om van dit probleem af te komen of optelossen
Met vriendelijke groet Gerrit Feenstra
De tig topics her en der hier over lezen.
En omdat ik in een goeie bui ben :-)
Heel simpel zelf je geld terughalen: storneren onterechte incasso.
Mailtje sturen dat je gestorneerd hebt met bijvoeging van hun mail:
Dat is prima. Hebt u al een vervolgzending van ons ontvangen? Zo ja, dan kunt u dit in ongeopende staat binnen 14 dagen naar ons terugsturen.
Voor alle duidelijkheid, u bent in ons systeem afgemeld voor verdere vervolgzendingen.
Met hartelijke groeten,
[edit redactie - naam verwijderd]
Blijf dit herhalen tot je een ons weegt, ook naar een evt. incassobureau.
Verder geen cent aan spenderen.
Hallo Pietgerrit (en alle anderen)
Je kunt een afschrijving altijd laten storneren. Als dit na 30 dagen is dan kun je daarvoor naar je bank gaan en een speciaal formulier voor invullen (tot 50 dagen meen ik). Voor 30 dagen kun je dit bij de meeste banken ook gewoon online doen.
La brochelle schrijft af terwijl daar niet voor getekend is idd dus heb je het recht je geld terug te krijgen
Succes
heb precies hetzelfde, ik heb ook pakketje terug gestuurd en afschrijving laten storneren. maar bleef mail krijgen en als je ze belt zijn ze nooit te bereiken!
heb nu vandaag zelfs een oproep van incasso bureau en een oproep voor de rechtbank gehad. met naam van hun advocaat en de dreiging om voor bepaalde tijd te betalen anders krijg je de kosten v rechtzaak enz.......
iemand tip....
ze mailen je alleen dat ze je een incassobureau sturen en dat ze je anders naar de rechtbank laten komen
nu ben ik niet bang uitgevallen en als ze me dagvaarden dan ga ik de gang naar de rechtbank aan met dit bedrijf het is toch van de gekken dat deze bedrijven gewoon niet reageren maar je wel geld afschrijven omdat je netjes je proefpakketje wilde hebben
ik mail herhaaldelijk met ze geen 1 reactie bellen blijf maar hangen voor 0.35€ cent en ze nemen gewoon de telefoon niet op waar gaat dit land heen als de consument niet beschermd word door dit soort bedrijven
ik hou jullie op de hoogte als ik naar de rechtbank ben geweest bedenk wel dat er grieffie kosten aan zitten fijne avond iedereen
[quote=ronnydetuinman schreef op donderdag 23 mei 2013, 18:03]
ik hou jullie op de hoogte als ik naar de rechtbank ben geweest bedenk wel dat er grieffie kosten aan zitten fijne avond iedereen
Bespaar jezelf de moeite
De consumentenbond heeft een bericht over deze zaak uit laten gaan.
De Consumentenbond waarschuwt voor nepdagvaardingen die Laboratoires Rochelle, die de afslankpillen Natrudyn Bio Forte verkocht, momenteel verstuurt. Vermoedelijk probeert het bedrijf, dat zelf al niet meer bereikbaar is, op deze agressieve en onrechtmatige wijze nog zo veel mogelijk geld binnen te krijgen. Wie een dergelijke dagvaarding krijgt, moet zich niet onterecht bang laten maken en absoluut niet betalen. De Consumentenbond heeft gezien de agressieve praktijken de toezichthouder Autoriteit Consument en Markt (ACM) gevraagd met spoed op te treden.
En dan nog wat: griffierecht wordt niet gevraagd van een gedaagde partij bij de kantonrechter. En jij bent de gedaagde. Het is zelfs zo dat in de dagvaarding vanaf 1 april expliciet moet worden vermeld dat je als gedaagde geen griffierechten hoeft te betalen.
Daaruit kun je al afleiden dat het een valse dagvaarding is.
In die zgn dagvaarding staat ook niet dat je ten kantore van de deurwaarder (contant) kunt betalen ..........
@ronnie
ik mail herhaaldelijk met ze geen 1 reactie bellen blijf maar hangen voor 0.35€ cent en ze nemen gewoon de telefoon niet op waar gaat dit land heen als de consument niet beschermd word door dit soort bedrijven
Je wordt beschermd, alle relevante info is op internet (ook hier op Kassa) te lezen.
[quote=jolijn nr.2 schreef op donderdag 23 mei 2013, 18:46]I
Je wordt beschermd, alle relevante info is op internet (ook hier op Kassa) te lezen.
Deden ze dat dan ook maar :-)
Het vervolg is waarschijnlijk een mail dat de Amsterdamse rechter op 18 juni 2013 gevonnist heeft ................................
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer