redrose
door redrose Jan 16, 2011 om 11:15
Voeding & gezondheid

Lipgloss

Had lipgloss besteld bij WAAT op 1 december 2010, zou binnen 3 dagen krijgen, 8 december mail gestuurd, ze zouden opnieuw sturen,15 december weer mail gestuurd, ze gingen weer sturen, weer niks, mail gestuurd in januari, kreeg de lipgloss 8 januari 2011.
Lipgloss (3 stuks) was niet verzegeld, kon gewoon opendraaien, ik ga deze niet gebruiken, wil geen infectie aan mond oplopen, vandaag 16 januari mail gestuurd dat ik geld terug wil,
Heb ik hier goed aan gedaan .

1379 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

stacey
door stacey - Jan 16, 2011 om 11:51
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Hoi,

Nee, lipstick/gloss zijn Hygiëneproducten en die mag je (veelal) niet retourneren Juist om te voorkomen dat een ander het gebruikt heeft en het dus `besmet` zou zijn.
Dat ze niet verzegeld zijn maakt dus in dit geval niet uit omdat dit geen omruilproducten zijn kun je er zeker van zijn dat hij niet bij een ander vandaan komt en daarom mag jij hem nu ook niet terugsturen, jij zou hem gebruikt kunnen hebben..
Ik verwacht dat ze hem aan je retourneren en dat je het dus zult moeten betalen.

redrose
door redrose - Jan 16, 2011 om 12:43
64 Antwoorden / 12 Vragen
0

Hallo Stacey
Waat is een zaak op internet, heeft dagelijkse aanbiedingen, en waarom mag ik wel een product ontvangen dat misschien door personeel gebruikt is, kijk maar eens op www.waat.nl, dan krijg je idee van deze firma.
Er hoeft ook niks geretourneerd te worden, ik heb ze ontvangen en vooraf betaald, het is niet binnen 1 maand geleverd, had ik ze ook al verteld.
Ik heb bijna 6 weken gewacht op iets wat ik binnen 3 dagen zou krijgen.

birdies
door birdies - Jan 16, 2011 om 13:04
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

Hoezo er hoeft niks geretourneerd te worden? Als je de lipgloss niet meer had willen ontvangen, had je de order op tijd moeten annuleren.

......kijk maar eens op www.waat.nl, dan krijg je idee van deze firma......

Snap ik toch niet dat je daar wat gaat bestellen.

Je hebt geen recht op je geld terug.

stacey
door stacey - Jan 16, 2011 om 13:46
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

--en waarom mag ik wel een product ontvangen dat misschien door personeel gebruikt is ---

Lijkt me beetje ver gezocht..........

Is ook geen verplichting lipstick/gloss te sealen daar ze toch ook niet geretourneerd mogen en dat ze het in winkels veelal wel doen is omdat iedereen er daar aan kan/zal zitten...........

Als ze te laat waren met leveren had je, zoals al gezegd, moeten annuleren, niet laten komen en dan weer retourneren.

Had de site al bekeken voor ik antwoorde..............

Zag zo gauw geen algemene voorwaarden, krijg je wellicht tijdens bestelling ?
Je had beter eerst even telefonisch overleg kunnen plegen of je mocht retourneren, indien dat niet mag om reden die ik aangaf zullen ze je ook nog (extra) porto rekenen voor op en neer sturen verwacht ik..........

birdies
door birdies - Jan 16, 2011 om 13:52
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

.......niet laten komen en dan weer retourneren........

Ze wil niet eens retourneren, alleen haar geld terug! Mag ik even lachen????

redrose
door redrose - Jan 16, 2011 om 13:58
64 Antwoorden / 12 Vragen
0

Birdies, het gaat erom dat Waat zelf had aangegeven dat als ik het op woensdag 5 januari 2011 de lipgloss
nog niet binnen had ze mij geld zouden teruggeven, ik zei dat dat goed was, maar kreeg op zaterdag 8 januari toch de lipgloss.
Ik heb het idee dat er wat betreft retourneren een misverstand hier is, ik heb het ontvangen, volgens mij niet in goede staat, niemand koop toch een hygienisch
artikel wat open is geweest, of wel.
En ik dacht dat Waat een betrouwbare firma is, hoe moet je er dan achter komen of iemand betrouwbaar is.
Ik wilde de lipgloss ook helemaal niet annuleren, waarom zou ik, het was een leuke aanbieding.
En het gaat mij nog niet eens meer om het geld, maar als ik
ergens iets koop wil ik krijgen wat ik heb besteld, dat is toch niet zo gek.
En dat is schreef :kijk maar eens op waat.nl,: daar bedoelde ik mee dat het toch betrouwbaar leek.

birdies
door birdies - Jan 16, 2011 om 14:03
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

.......En dat ik schreef :kijk maar eens op waat.nl,: daar bedoelde ik mee dat het toch betrouwbaar leek......

Oh, had dit dus net andersom opgevat.

......het gaat erom dat Waat zelf had aangegeven dat als ik het op woensdag 5 januari 2011 de lipgloss nog niet binnen had ze mij geld zouden teruggeven, ik zei dat dat goed was, maar kreeg op zaterdag 8 januari toch de lipgloss......

Duidelijk nu, maar dit had je niet eerder gemeld.

redrose
door redrose - Jan 16, 2011 om 14:06
64 Antwoorden / 12 Vragen
0

Het misverstand wordt steeds groter, ik wil het nog 1 keer uitleggen.

Ik heb iets besteld, niet gekregen binnen 3 dagen, 3x mail gestuurd, werd steeds gezegd dat ze het opgestuurd hadden, als dat waar was geweest had ik 4 pakjes moeten hebben,
hier is de mail die ik als laatste gekregen heb:

-------Original Message-------

From: Astrid Otten | WAAT?
Date: 3-1-2011 13:43:46
To: kampf
Subject: Re: Re: lipgloss

Hoi Maria,

Ik zal ze vandaag nogmaals laten nasturen, laat me even weten of je het uiterlijk woensdag hebt ontvangen. Anders weet ik het ook niet meer en zullen we het geld aan je terugstorten.

Met vriendelijke groet,

Astrid Otten

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer