bi
door bianca69 Oct 23, 2004 om 11:52
Voeding & gezondheid

Liposuctie

hoi, ik wilde weten wie ervaring heeft met liposuctie/liposculpture. Ik ben aardig wat afgevallen, sport 4 x per week intensief op de sportschool (steps en rpm) maar ik blijf brede heupen en boven benen houden. (zgn rijbroek)Nu overweeg ik naar een kliniek in brussel te gaan Linea Aesthetica. Je eerste gesprek en nacontrole zou dan in Utrecht zijn. Wie kent dit en heeft hier goede/slechte ervaringen mee. Of zou het misschien kunnen dat de powermaxx/powerplate (die van 250 euro bij de wehkamp) in een ander topic genoemd hier tegen zou kunnen helpen.  En is het waar dat weggehaalde vetcellen niet meer kunnen terugkomen. Met andere woorden is het resultaat dan blijvend bij een liposuctie/liposculpture

Ik wacht de reacties gespannen af.

14136 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 23, 2004 om 14:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Laat ik met uw laatste vraag te beantwoorden. Ondanks dat ik geen medicus ben durf ik te suggereren dat weggehaalde vetcellen wel degelijk terug kunnen komen als u uw eetpatroon niet aanpast. Wat uw eerste vraag betreft: Ik ben van mening dat de mensen van de sportschool waar u intensief sport, een uitgebalanceerd advies kunnen geven over het hoe en wat van uw brede heupen en bovenbenen af te kunnen komen. Er hier van uitgaand dat uw bekken niet de oorzaak is van die brede heupen. Vergeet echter niet dat als u bij oa steps de verkeerde spiergroep in uw bovenbenen gaat belasten, er nooit een gewenst resultaat uit komt! Suc6

ve
door verwijderd - Nov 19, 2004 om 19:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een liposculptuurbehandeling ondergaan. Het vet wat wordt weggehaald, komt niet meer terug, tenzij je natuurlijk elke dat een frietje met gaat eten! Het vet wordt gevormd vanaf je puberteit, dus tel maar uit hoe lang het duurt voordat het terug is. Het enige nadeel wat ik heb ondervonden van mijn behandeling, is dat het vet wat onder/op mijn ribben zat, nu naar beneden is gezakt en als een wal boven m'n navel hangt. Voor de rest ben ik tevreden met het resultaat. Het duurt 2 uur en als je veel bloedcellen tussen je vetcellen hebt zitten (wat ik dus had), kan het zijn dat de verdoving onvoldoende is en dan voel je op 't einde van de behandeling toch wel wat hoor! O ja, en het is duur! Succes!

ve
door verwijderd - Apr 25, 2005 om 19:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Bianca, als antwoord op je vraag moet ik je helaas vertellen dat ik zelf al 15 jaar in de sportschool kom, gemiddeld 3 keer in de week. Ik doe 1 uur krachttraining, vln. buik, billen en benen, 1 uur cardio en een half uur powerplate. Voor de rijbroek en aanverwanten is het mij tot op heden niet gelukt. De power plate van Wehkamp lijkt me wegggegooid geld, ik train in de sportschool op een veel zwaardere en zelfs dat heeft niet veel resultaat. Ik ben vorige week naar het 1ste consulkt van Linea Aesthetica in Utrecht geweest en ga morgen een afspraak maken voor een liposuctie. Ze zeggen dat weggehaalde vetcellen niet meer terugkomen, wel kunnen we overgebleven cellen sterk in volume toenemen, dus het blijft een zaak van op je voeding letten en blijven bewegen. Heb zelf dus nog niet veel ervaring maar hoop dat dat gauw komt. Groetjes