sh
door sharleigh Aug 29, 2004 om 20:50
Voeding & gezondheid

Mag dit zomaar?

Hallo,

op telsell zag ik een reclame van instantcover.voor mij het ei van columbus aangezien ik een erge couperose heb.zag er zo mooi uit, maar ik vond het wel duur.maar toch gekocht toen ik het produkt kreeg heb ik het samen met mijn vriendin uitgepakt en wat blijkt

het lijkt wel cement!!!!!!!!!

toen ik het opsmeerde was het net een masker!!! boos  en diep teleurgesteld heb ik alles teruggestuurd

nu krijg ik echter geen geld retour omdat ik de verpakking geopend heb

hoe moet je het anders testen dan??

tuurlijk doe je dat want de reclame  was zo veelbelovend

is hier nog iets aan te doen???????

dank U wel al ik het maar voor het lezen van dit bericht!!!!

vr.gr.Lily Vernooy

306 3 Rapporteer

tigertje
door tigertje - Aug 29, 2004 om 21:16
402 Antwoorden / 0 Vragen

Op dit forum zijn er al meer mensen die met hetzelfde probleem zitten.

Het punt is dus dat TelSell dus mag zeggen dat je binnen 30 dagen je geld terug kan krijgen en daar niet bij hoeft te zeggen dat het product wel ongebruikt moet blijven.

Ik hoop dat zoveel mogelijk mensen uw bericht zullen lezen en ervan leren. Laat dat uw troost zijn: u behoedt anderen voor dezelfde ellende. U zult zelf moet uw verlies (financieel en illusie) moeten leven.

hidkees
door hidkees - Sep 4, 2004 om 10:30
41 Antwoorden / 5 Vragen

Bij reclame voor cosmetica mag inderdaad vrijwel alle denkbare flauwekul beweerd worden! Dit is schandalig, maar blijkbaar niet in strijd met wet- en (Europese) regelgeving.

wi
door willuk - Oct 13, 2004 om 17:07
3 Antwoorden / 2 Vragen

hoi

ik had het ook gekocht en geprobeerd. eerst kreeg ik geen geld terug maar door tussenkomst van kassa heb ik mijn geld WEL terug.

Advies: bel kassa !

groetjes willuk@zonnet.nl