komsja
door komsja Mar 20, 2014 om 17:52
Voeding & gezondheid

Met je tengels van andermans spullen afblijven

Ik sport 5 dagen in de week,en kleed me om in de kleedkamer.
Het is nu voor de vierde keer gebeurd dat als ik na het sporten op de kleedkamer kom,mijn tas en kleding ineens ergens anders ligt,omdat een bepaald persoon perse zijn tas en kleding op die plek wil hebben staan waar mijn spullen staan.
En die persoon dus met z,n jatten aan mijn spullen heeft gezeten,om zijn eigen plekje op te eisen.
Tuurlijk kan je zeggen,waar maak je je druk over want door het verschuiven van mijn spullen word het niet vies en het word niet beschadigd,maar ben van mening dat een ander met z,n poten van me spullen af moet blijven.Want als ik ergens een pest hekel aan heb dan is het dat een ander aan m,n spullen zit.Graag uw mening hierover

1858 29 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Mar 20, 2014 om 18:02
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ga een ander vervelen met je leven.

Ik reken nu op een antwoord met veel uitroeptekens, want dat mis ik een beetje in je topic.

komsja
door komsja - Mar 20, 2014 om 18:15
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@zoekster
Toook Tok tok tok,weer een ei

tijger1
door tijger1 - Mar 20, 2014 om 22:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Leg uw spullen vast met een slot aan de bank. Of spreek de "dader" van het verschuiven aan. Klaag hem aan wegens schending van uw spullen.

komsja
door komsja - Mar 21, 2014 om 15:52
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Ja hoor,maak het maar belachelijk,maar het gaat erom dat een ander met z,n poten van m,n spullen moet afblijven.
Dat hij wellicht last heeft van bepaalde aan autisme gerelateerde trekjes is dan jammer,maar wil niet zeggen dat dat een vrijbrief is om met je klauwen aan andermans spullen te zitten.

tijger1
door tijger1 - Mar 21, 2014 om 15:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u al eens vriendelijk aan hem gevraagd dat niet meer te doen?

tijger1
door tijger1 - Mar 21, 2014 om 15:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Klauwen, tengels? Heeft die man niet gewoon handen?

komsja
door komsja - Mar 21, 2014 om 16:32
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Als iemand aan m,n spullen zit noem ik dat uit boosheid klauwen of tengels of jatten.
Maar het is opgelost,de eigenaar van de sportschool heeft een gesprek met hem gehad en gezegd dat een ieder van andermans spullen moet afblijven.

tijger1
door tijger1 - Mar 21, 2014 om 16:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ook weer opgelost, mooi toch met een gesprekje?

pi
door pieterwolters - Mar 21, 2014 om 23:48
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Maar waarom heeft de eigenaar van de sportschool dat gesprek moeten hebben. Wat is er mis met dingen zelf onderling oplossen?

aurora1
door aurora1 - Mar 22, 2014 om 12:11
15645 Antwoorden / 6 Vragen

C'est le ton qui fait la musique...., men vangt meer vliegen met honing dan met azijn....

moeder56
door moeder56 - Mar 22, 2014 om 13:08
483 Antwoorden / 2 Vragen

Zal ik dan de enige zijn die antwoord geeft op de "discussie" stelling.

Ja , je hebt gelijk een ander moet ook van je spullen afblijven. Ja, dat irriteert.
Mijn excuses voor een aantal van de mede reageerders, maar zij zitten al zolang op dit forum dat er soms sprake is van "beroeps"deformatie.
Fijne dag verder.

mahadma
door mahadma - Mar 22, 2014 om 20:42
11549 Antwoorden / 51 Vragen

Zijn lockers een idee?

tot15karakters
door tot15karakters - Mar 23, 2014 om 14:58
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Zelfde tas en ik pak dan ook wel eens de verkeerde... en zet deze dan willekeurig terug....

Een opberg rek is beter of Lockers.... maar waar laat je dan die sleutel.
De tassen op de banken is waardeloos en opbergrek is netter en beter...

Ook de schoenen eronder want je mag niet met straat schoenen binnen, hondenpoep en zo, toch nog iets goeds uit Moslimlanden waar dit normaal is...

pino123
door pino123 - Mar 23, 2014 om 21:42
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=komsja schreef op vrijdag 21 mrt 2014, 16:32]Als iemand aan m,n spullen zit noem ik dat uit boosheid klauwen of tengels of jatten.
Maar het is opgelost,de eigenaar van de sportschool heeft een gesprek met hem gehad en gezegd dat een ieder van andermans spullen moet afblijven.

Nu, daar was dan wel weer een heel topic voor nodig.....

Had je zeker al gedaan? Waarom dan topic?

ma
door marnix1 - Mar 24, 2014 om 10:30
256 Antwoorden / 22 Vragen

Samenvattend:

-sportschooltype
-taalgebruik
-anderen opzadelen met "aan autisme gerelateerde trekjes".(pot/ketel lijkt mij)
-avator
-grote mond maar sportschoolhouder mag het oplossen.

Heerlijke topics!

komsja
door komsja - Mar 24, 2014 om 17:53
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Er word door bepaalde lieden een reactie gegeven die nergens op slaan,het is gewoon een kwestie van principe:(je hebt van andermans spullen af te blijven) Kijk mensen,door het verplaatsen van andermans spullen word het niet vies/het word niet beschadigd,maar het gaat er voor de zoveelste keer om dat een ander van je spullen moet afblijven,en als de zogenaamde (vaste plek)die iemand denkt te hebben bezet is,dan zet je je spullen maar ergens anders neer,Ik heb de behoefte niet om m,n spullen het liefst op een vaste bepaalde plek te zetten.Omdat het niet de eerste keer was dat mijn spullen verplaatst waren heb ik m,n spullen een paar keer expres op een bepaalde plek gezet,om de dood eenvoudige reden dat ik wou weten wie er met z,n poten aan me spullen zat.En dat weet ik nu.
Tuurlijk zijn er kluisjes beschikbaar,waar ik m,n spullen in kan leggen,om van die ergenis af te zijn,maar dat gaat ik echt niet doen!!!!!!!!!! Een ANDER HEEFT VAN M,N SPULLEN AF TE BLIJVEN.Punt uit

tijger1
door tijger1 - Mar 24, 2014 om 18:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Laat die uitroeptekens en hoofdletters nou.

En als dit het enige is waar u u druk over moet maken, dan valt het allemaal nog wel mee.

zoekster
door zoekster - Mar 24, 2014 om 18:05
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=komsja schreef op maandag 24 mrt 2014, 17:53]
Tuurlijk zijn er kluisjes beschikbaar,waar ik m,n spullen in kan leggen,om van die ergenis af te zijn,maar dat gaat ik echt niet doen!!!!!!!!!! Een ANDER HEEFT VAN M,N SPULLEN AF TE BLIJVEN.Punt uit

Ik dacht al, waar blijven de uitroeptekens. En de hoofdletters zijn ook weer terug.

Maar wel fijn voor je dat je MEGAprobleem is opgelost. (door een ander)

Bedankt voor het terugmelden....

costnix
door costnix - Mar 25, 2014 om 10:36
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Toch maar van die kluisjes gebruikmaken. Dat scheelt u hart- en maagproblemen.
Verder lijdt uw toetsenbord aan het CapLockStuck intermittens probleem!

mahadma
door mahadma - Mar 25, 2014 om 11:36
11549 Antwoorden / 51 Vragen

Tuurlijk zijn er kluisjes beschikbaar,waar ik m,n spullen in kan leggen,om van die ergenis af te zijn,maar dat gaat ik echt niet doen!!!!!!!!!! Echt logisch vind ik dit niet echt klinken, maar dat zal mijn mening zijn dan. Problemen zoeken is ook een vak.

Ja
door JanvanAlles - Mar 25, 2014 om 13:41
331 Antwoorden / 1 Vragen

Komsja heeft al een rood hoofd nog voordat hij ook maar 1 voet op de loopband heeft gezet *grijns*
De vingers oefent hij op de capslocktoets. Goeie training.

komsja
door komsja - Mar 25, 2014 om 15:09
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@thaorcid
Vind ik wel een goeie,zukke grapjes kan ik wel waarderen.

pino123
door pino123 - Mar 25, 2014 om 15:20
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Dus een kleine resumé:

Er zijn kluisjes waar jij je spullen keurig kan opruimen en je laat je boel in de weg staan voor een ander? Persoonlijk denk ik dat ik je tas en al in de sportruimte had gedumpt met de opmerking dat jij je troep moet opruimen.

Je veroorzaakt net zoveel overlast als je zelf ervaart.

Sportschoolhouder heeft de verkeerde aangesproken: Jij had je troep op moeten ruimen, dan kan een ander

pino123
door pino123 - Mar 25, 2014 om 15:21
2763 Antwoorden / 14 Vragen

er niet aanzitten. Ik zit mij af te vragen, wie jij wel bent om te denken dat jij je troep gewoon op een bank mag zetten en de rest zich er maar omheen moet omkleden...

Oh ja.... Wens je alvast veel succes met je uitroeptekens en hoofdletters en denk om je bloeddruk.

komsja
door komsja - Mar 25, 2014 om 15:27
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Bij deze geef ik nog een laatste reactie op de antwoorden van mijn geplaatste topic en dat is dat ik met mijn ergenis naar de sportschool eigenaar ben gegaan omdat toen hij in september vorig jaar de nieuwe eigenaar was,in een gesprek heeft gezegd dat als er wat is naar hem toe moest komen omdat het bij problemen of irritatie,s zelf de ander daar op aan te spreken het ene woord het andere uit zou kunnen halen met alle eventuele gevolgen van dien.
Dank u allen voor de gegeven reacties M.V.G

komsja
door komsja - Mar 25, 2014 om 15:31
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Nog heel even voor die pino 123
Mijn spullen zet ik niet OP een bankje maar eronder,maar je noemt jezelf niet voor niks pino.
En nu ben ik er klaar mee.
Mensen,tot een volgend keer

pino123
door pino123 - Mar 25, 2014 om 16:08
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=komsja schreef op dinsdag 25 mrt 2014, 15:31]Nog heel even voor die pino 123
Mijn spullen zet ik niet OP een bankje maar eronder,maar je noemt jezelf niet voor niks pino.
En nu ben ik er klaar mee.
Mensen,tot een volgend keer

Maakt het uit waar je je spullen neerzet, als er een kluisje is? Het staat in de weg.

Ja
door JanvanAlles - Mar 25, 2014 om 17:48
331 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=komsja schreef op dinsdag 25 mrt 2014, 15:31]Nog heel even voor die pino 123
Mijn spullen zet ik niet OP een bankje maar eronder,maar je noemt jezelf niet voor niks pino.
En nu ben ik er klaar mee.
Mensen,tot een volgend keer

Voor DIE Pino? Lekker respectvol. Ik snap volkomen waarom iemand jouw zooi verplaatst, ze moeten je niet in die sportschool. Vermoedelijk lachen ze je achter je rug gezellig uit, met de eigenaar voorop.
Denk dat jij eerder hersentraining nodig hebt dan cardio.

Ja
door JanvanAlles - Mar 25, 2014 om 17:49
331 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=komsja schreef op dinsdag 25 mrt 2014, 15:09]@thaorcid
Vind ik wel een goeie,zukke grapjes kan ik wel waarderen.

Wel eens van sarcasme gehoord?