crystalskull
door crystalskull Feb 14, 2014 om 11:45
Voeding & gezondheid

Nieuwe Keuzes

Leuk dat Becel Pro Active onder de loep wordt genomen mbt het cholesterol verlagende bestanddeel, maar dat is uiteindelijk maar een fractie van de werkelijke toestand omtrent voedselbewerking. Allereerst is Cholesterol NIET schadelijk. In zijn boek "Cholesterol is niet schadelijk" gaat Gabor Lenkei daar heel uitgebreid en onderbouwd op in. Het percentage te meten cholesterol is veel te laag om daar iets mee te kunnen!! Het mislukte smeermiddel dat al decennia lang ten onrechte als gezond wordt betiteld heeft de werkelijk gezonde roomboter marketingtechnisch verbannen. Maar die is gelukkig weer in opkomst! Daarnaast mogen we weer terug naar basis- of oervoeding vanuit biologisch dynamische werkwijze om werkelijk met onze gezondheid aan de gang te gaan. Wanneer een fabrikant claimt dat zijn of haar product onze gezondheid ten goede komt mogen we meteen grote vraagtekens plaatsen. Sterker nog: de voedingsindustrie is er enkel op uit om met zoveel mogelijk goedkope toevoegingen zoveel mogelijk rommel aan ons te slijten waar uiteraard miljarden aan verdiend worden. Vervolgens uit zich dat in allerlei lichamelijke klachten (van onschuldig tot zeer ernstig) waarop de farmaceutische industrie weer vrolijk aansluiting vindt door zoveel mogelijk chemie in ons te proppen. Ook daar gaan uiteraard miljarden mee gepaard. En zo is de ziekte-cirkel rond. Wij zijn ziek nou eenmaal vele malen meer interessant dan gezond. Maar het positieve van dit verhaal is dat we ten alle tijden een keuze hebben. Uiteraard kan de keuze beperkt zijn door een krappe beurs, daar heb ik ook mee te maken. Maar het verbouwen van eigen groentes, zoveel mogelijk biologisch kopen / zo min mogelijk bewerkte nutteloze rommel kopen en je gezondheid benaderen langs holistische weg / natuurgeneeskunde, zijn aspecten die we zelf voor een groot deel in de hand hebben. En zo kom je er bijvoorbeeld achter dat kanker betrekkelijk eenvoudig te behandelen en te voorkomen is. Uiteraard afhankelijk van het stadium. Kortom: een mooie kans om Zélf wakker te worden en nieuwe keuzes te gaan maken. En dan is het aansprakelijk stellen van Becel en consorten wel grappig maar natuurlijk geneuzel binnen de marges.

920 27 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 14, 2014 om 17:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik kan het met u eens zijn over het eten, maar dat kanker eenvoudig te behandelen en of te voorkomen is, zou mooi zijn, maar is ver bezijden de waarheid.

crystalskull
door crystalskull - Feb 14, 2014 om 20:37
34 Antwoorden / 2 Vragen

Dat is maar net welke bronnen U handhaaft. Het boek: "Het verzwegen verhaal over kanker" van prof. Brian Peskin geeft mooie inzichten. Daarnaast duiken er steeds meer kanker-werende en bestrijdende natuurlijke middelen op waarvan al in de jaren 70 de werking bekend was. Maar daar viel geen geld aan te verdienen. Zoals bijv. Cannabis-olie en de vrucht SourSop.
Van dichtbij heb ik mogen meemaken dat een vriend leverkanker heeft overleefd. Wat niet wil zeggen dat iedereen per definitie te genezen is.

tijger1
door tijger1 - Feb 14, 2014 om 23:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Van heel dichtbij iemand aan kanker overleden. Ik vind dit een heel pijnlijk onderwerp en zal dan ook verder niet meer reageren.

crystalskull
door crystalskull - Feb 15, 2014 om 00:31
34 Antwoorden / 2 Vragen

Ja. Mensen overlijden. Ook aan kanker. Net als in mijn directe omgeving recent. Maar dat is niet hetgeen ik te zeggen heb. Het gaat erom dat we andere keuzes mogen maken. En daarmee beweer ik niet dat iedereen te genezen is. Maar wel dat een andere visie, een natuurlijke visie verandering brengt. Inmiddels is toch wel duidelijk dat de mensheid in staat is zichzelf te vernietigen als de meest zwakke soort op aarde. Kompleet van onsZelf en de natuur verwijderd. Niet vreemd dat hetgeen er nu wereldwijd speelt gecreëerd is door ons. Dus kunnen we ook een nieuwe wereld creëren. Te beginnen bij onsZelf!
Take it or leave it.

aurora1
door aurora1 - Feb 15, 2014 om 01:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik vind uw stelling over kanker meer dan schandalig en daarom zal ik ook niet verder reageren op uw verdere verhaal over voeding e.d. Treurig dat u uw vermeende waarheden meent te moeten halen uit 1 boek van 1 persoon die er dik aan wil verdienen en mogelijk daarmee wanhopige mensen mensen de verkeerde kant op stuurt. Droom lekker verder over dat holistische benadering en/of natuurgeneeskunde kanker zouden kunnen voorkomen dan wel genezen. Het is genoegzaam en pijnlijk bekend dat dat niet het geval is. Hiermee is het voor mij ook einde reageren.

crystalskull
door crystalskull - Feb 15, 2014 om 11:43
34 Antwoorden / 2 Vragen

Ik wens iedereen een bijzonder mooi leven!!

komsja
door komsja - Feb 16, 2014 om 18:10
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@ crystalskull
De laatste 4 letters doen uw naam eer aan: kull

ma
door madelief - May 4, 2014 om 19:07
25 Antwoorden / 8 Vragen

[quote=aurora1 schreef op zaterdag 15 feb 2014, 01:36]Ik vind uw stelling over kanker meer dan schandalig en daarom zal ik ook niet verder reageren op uw verdere verhaal over voeding e.d. Treurig dat u uw vermeende waarheden meent te moeten halen uit 1 boek van 1 persoon die er dik aan wil verdienen en mogelijk daarmee wanhopige mensen mensen de verkeerde kant op stuurt. Droom lekker verder over dat holistische benadering en/of natuurgeneeskunde kanker zouden kunnen voorkomen dan wel genezen. Het is genoegzaam en pijnlijk bekend dat dat niet het geval is. Hiermee is het voor mij ook einde reageren.

VOEDING IS EEN VAN DE GROTE BOOSDOENERS WAT KANKER BETREFT AL DIE TROEP DIE IN ONS ETEN ZIT DE FARMACIE IS OOK SCHANDALIG BEZIG IS ER EEN MIDDEL TEGEN KANKER GAAN ZE HET NIET OP DE MARKT BRENGEN OMDAT HET TE GOEDKOOP IS EN ZE ER NIETS AAN VERDIENEN.

tijger1
door tijger1 - May 4, 2014 om 20:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@madelief

Het is niet toegestaan alles te schrijven in kapitalen. Dat wordt gezien als schelden.

En verder is uw opmerking over dat middel tegen kanker ook onzin en beledigend. Er zijn verschrikkelijk veel verschillende kankers. En als er werkelijk een middel is tegen één op meer soorten, komt dat op de markt.

forever-nl
door forever-nl - May 4, 2014 om 20:42
400 Antwoorden / 11 Vragen

De farmaceutische industrie is er inderdaad op uit winsten te maken en in principe niet specifiek gericht op het genezen van mensen. Of je dit ze echt kwalijk kunt nemen is natuurlijk de vraag. De schakel tussen de patiënt en farmaceutische industrie (de arts) wordt vervolgens omgekocht, beïnvloed of misleidt om een bepaald medicijn voor te schrijven. En daarmee is de cirkel rond, meer voorgeschreven medicijnen is meer geld voor de farmaceutische industrie dus meer marketing, omkoping, beïnvloeding en misleiding. Of er al goede middelen tegen de meest voorkomende vormen van kanker bestaan weet ik niet, maar het zou me niet verbazen als de farmaceutische industrie zich richt op veel winstgevender doelgroepen patiënten.

crystalskull
door crystalskull - May 4, 2014 om 21:21
34 Antwoorden / 2 Vragen

Nimmer is het mijn bedoeling geweest mensen te krenken. Maar ik ben niet verantwoordelijk voor hetgeen wordt opgeroepen bij bepaalde mensen wanneer ik een uitspraak doe die niet in hun straatje past. De verwensingen neem ik dan maar voor lief.
Het is inderdaad zo dat de farmaceutische- en voedingsindustrie (twee-eenheid) er bij gebaat zijn dat wij allemaal niet te gezond zijn omdat wij dan veel geld waard zijn. Er zijn vele soorten kanker en de secundaire oorzaken zijn erg divers: stress, slechte voeding, luchtverontreiniging, etc. Uiteraard is er geen supermiddel tegen kanker maar omdat de primaire oorzaak van kanker eenvoudig "zuurstof-gebrek" is en dus geen sprake is van genetische overdracht (daarvoor bestaat kanker te kort) kunnen we wel kijken naar wat ons wordt aangereikt aan methodes om het te voorkomen en te bestrijden. Stress vermijden is sowieso erg belangrijk. Qua voeding is er niet één superdieet maar uitgangspunt zou het "Paleo- of Oerdieet" kunnen zijn. Biologische groentes, fruit, noten, zaden, vlees, vis, en de juiste oliën. Goede oliën zijn het transportmiddel van zuurstof door je lichaam. Verder zoveel mogelijk vermijden: koemelk en koemelk-producten (geitenmelk en producten zijn dan beter), tarwe en alles waar tarwe in zit verwerkt (als je dan graan wil eten dan het liefst oergranen zoals bio-spelt) en suiker!! Om kanker te bestrijden, te behandelen en te voorkomen zou je een kijkje kunnen nemen op een site waar zoveel mogelijk informatie door een ex-kankerpatient zijn verzameld. www.kankerhoeverder.nl. Daarnaast worden er mooie resultaten behaald met de behandeling met medicinale wietolie. Daar schijnt een stof in te zitten die kanker werkelijk te lijf gaat. Geen garantie dat je geneest want dat is afhankelijk van de omvang. Maar de effecten zijn veel belovend! Op www.mediwiet.nl wordt een en ander uitgelegd en ook op facebook is er een groep. De liefhebbers kan ik daar lid van maken. Verder is het zo dat ik ieders keuze respecteer maar dat ik gelijktijdig wel een andere kant wil laten zien zodat we allemaal echte keuzes hebben. En de gevolgen en het verdriet bij naasten met kanker dat is en blijft er altijd, dat heb ik ook van heel dichtbij mogen meemaken. Een warme groet aan iedereen.

crystalskull
door crystalskull - May 4, 2014 om 21:28
34 Antwoorden / 2 Vragen

Oh ja bijna vergeten: Vermijd ook zoveel mogelijk toevoegingen (E-nummers). Een aantal E-nummers zijn onschadelijk, maar daar vindt je via google genoeg info over!! :)

forever-nl
door forever-nl - May 4, 2014 om 21:40
400 Antwoorden / 11 Vragen

De combinatie biologische voeding en kanker is onderzocht en er zijn geen significante verschillen ontdekt. Ook dat kanker nog niet zo lang zou bestaan wil ik ernstig ter discussie stellen. En ik denk dat er nog meer dingen in je verhaal op z'n minst ook van andere kanten bekeken kunnen worden.

acjzr1
door acjzr1 - May 4, 2014 om 22:01
295 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=crystalskull schreef op zondag 4 mei 2014, 21:21]Nimmer is het mijn bedoeling geweest mensen te krenken. Maar ik ben niet verantwoordelijk voor hetgeen wordt opgeroepen bij bepaalde mensen wanneer ik een uitspraak doe die niet in hun straatje past. De verwensingen neem ik dan maar voor lief.
Het is inderdaad zo dat de farmaceutische- en voedingsindustrie (twee-eenheid) er bij gebaat zijn dat wij allemaal niet te gezond zijn omdat wij dan veel geld waard zijn. Er zijn vele soorten kanker en de secundaire oorzaken zijn erg divers: stress, slechte voeding, luchtverontreiniging, etc. Uiteraard is er geen supermiddel tegen kanker maar omdat de primaire oorzaak van kanker eenvoudig "zuurstof-gebrek" is en dus geen sprake is van genetische overdracht (daarvoor bestaat kanker te kort) kunnen we wel kijken naar wat ons wordt aangereikt aan methodes om het te voorkomen en te bestrijden. Stress vermijden is sowieso erg belangrijk. Qua voeding is er niet één superdieet maar uitgangspunt zou het "Paleo- of Oerdieet" kunnen zijn. Biologische groentes, fruit, noten, zaden, vlees, vis, en de juiste oliën. Goede oliën zijn het transportmiddel van zuurstof door je lichaam. Verder zoveel mogelijk vermijden: koemelk en koemelk-producten (geitenmelk en producten zijn dan beter), tarwe en alles waar tarwe in zit verwerkt (als je dan graan wil eten dan het liefst oergranen zoals bio-spelt) en suiker!! Om kanker te bestrijden, te behandelen en te voorkomen zou je een kijkje kunnen nemen op een site waar zoveel mogelijk informatie door een ex-kankerpatient zijn verzameld. www.kankerhoeverder.nl. Daarnaast worden er mooie resultaten behaald met de behandeling met medicinale wietolie. Daar schijnt een stof in te zitten die kanker werkelijk te lijf gaat. Geen garantie dat je geneest want dat is afhankelijk van de omvang. Maar de effecten zijn veel belovend! Op www.mediwiet.nl wordt een en ander uitgelegd en ook op facebook is er een groep. De liefhebbers kan ik daar lid van maken. Verder is het zo dat ik ieders keuze respecteer maar dat ik gelijktijdig wel een andere kant wil laten zien zodat we allemaal echte keuzes hebben. En de gevolgen en het verdriet bij naasten met kanker dat is en blijft er altijd, dat heb ik ook van heel dichtbij mogen meemaken. Een warme groet aan iedereen.

U begeeft zich met deze kolder op zeer glad ijs!
Er is wetenschappelijk bewezen dat biologische groenten e.d. totaal geen invloed hebben op de gezondheid en al helemaal geen genezende of voorkomende werking hebben als het gaat over kanker. Medicinale wietolie is geen geneesmiddel en doet ook niets aantoonbaars tegen kanker.
De meeste soorten kanker zijn genetisch bepaald en kunnen dus niet voorkomen worden door middelen die je eerder van een Afrikaanse medicijnman zou verwachten dan van een nuchtere Hollander. Sprookjes bestaan niet!
Als een tiende van wat men beweert over kanker waar zou zijn dan zou iedereen op heel de wereld meerdere vormen van kanker hebben. Want, blijkbaar krijg je vrijwel overal kanker van...
Gelukkig is dat niet zo!
Helaas werken de "wondermiddeltjes" tegen kanker ook niet.
De wetenschap is hard onderweg om oorzaken van en middelen tegen kanker te ontdekken.
Voor de rest kun je beter naar de Efteling gaan.

crystalskull
door crystalskull - May 4, 2014 om 22:40
34 Antwoorden / 2 Vragen

Het is maar net waar je je gevoelsmatig het meeste mee verwant voelt. Absolute wetenschap bestaat niet. Wát wordt er (bewust of onbewust) wel en niet meegenomen in de onderzoeken? En wie is de financier van die onderzoeken. De meeste onderzoeken, en dat is niet echt verbazingwekkend, worden door Big Farma gefinancieerd. Kat in het bakkie.
Hoezo bevindt ik mij op glad ijs? Het is mijn gevoel en mijn visie met inmiddels een behoorlijke schat aan bronnen. Ik heb er slechts enkelen vermeld. Wat een ieder daarmee doet is aan hem of haar. Een goede vriend van me is inmiddels kankervrij verklaard (leverkanker) nadat hij is behandeld met wietolie en homeopathie (volgens de heren oncologen was hij uitbehandeld). En ook hiermee beweer ik niet dat per definitie alle kankers te behandelen zijn, maar dat het de moeite van het bekijken van die andere, niet op geld beluste, kant meer dan waard is. Wat je vervolgens doet met die informatie is aan jou. Het is nou eenmaal gemakkelijker dat te volgen waar je mee groot bent geworden. De weg van de minste weerstand is dan gewoon zonder enige onderbouwing andere geluiden als kolder of flauwekul betitelen. Er is inmiddels veel oude kennis die bovenkomt waaronder die van wietolie. Al in de jaren 70 was de werking ervan bekend. Maar omdat het niet te pattenteren was, omdat het een natuurlijk middel is, is het doodgezwegen en kwam de uiterst kostbare chemokuur!! waar wel veel centjes mee kon worden verdiend. Het alom gerespecteerde Fred Hutchinson Cancer Research Institute in Amerika kwam in 2012 met de uitkomst dat chemo op z'n voordeligst niet werkt en vaak kanker juist door het lichaam verspreidt. Alsmede de uitkomst van een onderzoek wat al in de jaren 20 heeft plaatsgevonden!!! Namelijk dat lichaamscellen bij zuurstofgebrek uiteindelijk gaan muteren om te overleven. Eerst nog goedaardig en later, wanneer er niets gedaan wordt aahn dat zuurstof tekort, gaat woekeren. Wanneer je de tijd zou nemen om het allicht eens van die andere kant te bezien gaat er wellicht een wereld voor je open. Zo ook een filmpje van een radeloze vader die zijn kind uiteindelijk weet te redden na zware chemo-kuren door de behandeling met cannabis-olie : http://www.youtube.com/watch?v=RskEoy1VoP8 Maar goed, als je toch al bevooroordeeld bent zal dit aangrijpend verhaal wellicht ook Kolder zijn...... Ik zou zeggen: Have a nice life!!

crystalskull
door crystalskull - May 4, 2014 om 22:46
34 Antwoorden / 2 Vragen

In Bolivia en Peru komt kanker onder de bevolking bijna niet voor. Reden: een natuurlijke levensstijl met natuurlijke voeding en weinig stress. Vorig jaar is MacDonalds failliet gegaan in Bolivia...... Leuk detail!!

acjzr1
door acjzr1 - May 4, 2014 om 23:16
295 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=crystalskull schreef op zondag 4 mei 2014, 22:40]Het is maar net waar je je gevoelsmatig het meeste mee verwant voelt. Absolute wetenschap bestaat niet. Wát wordt er (bewust of onbewust) wel en niet meegenomen in de onderzoeken? En wie is de financier van die onderzoeken. De meeste onderzoeken, en dat is niet echt verbazingwekkend, worden door Big Farma gefinancieerd. Kat in het bakkie.
Hoezo bevindt ik mij op glad ijs? Het is mijn gevoel en mijn visie met inmiddels een behoorlijke schat aan bronnen. Ik heb er slechts enkelen vermeld. Wat een ieder daarmee doet is aan hem of haar. Een goede vriend van me is inmiddels kankervrij verklaard (leverkanker) nadat hij is behandeld met wietolie en homeopathie (volgens de heren oncologen was hij uitbehandeld). En ook hiermee beweer ik niet dat per definitie alle kankers te behandelen zijn, maar dat het de moeite van het bekijken van die andere, niet op geld beluste, kant meer dan waard is. Wat je vervolgens doet met die informatie is aan jou. Het is nou eenmaal gemakkelijker dat te volgen waar je mee groot bent geworden. De weg van de minste weerstand is dan gewoon zonder enige onderbouwing andere geluiden als kolder of flauwekul betitelen. Er is inmiddels veel oude kennis die bovenkomt waaronder die van wietolie. Al in de jaren 70 was de werking ervan bekend. Maar omdat het niet te pattenteren was, omdat het een natuurlijk middel is, is het doodgezwegen en kwam de uiterst kostbare chemokuur!! waar wel veel centjes mee kon worden verdiend. Het alom gerespecteerde Fred Hutchinson Cancer Research Institute in Amerika kwam in 2012 met de uitkomst dat chemo op z'n voordeligst niet werkt en vaak kanker juist door het lichaam verspreidt. Alsmede de uitkomst van een onderzoek wat al in de jaren 20 heeft plaatsgevonden!!! Namelijk dat lichaamscellen bij zuurstofgebrek uiteindelijk gaan muteren om te overleven. Eerst nog goedaardig en later, wanneer er niets gedaan wordt aahn dat zuurstof tekort, gaat woekeren. Wanneer je de tijd zou nemen om het allicht eens van die andere kant te bezien gaat er wellicht een wereld voor je open. Zo ook een filmpje van een radeloze vader die zijn kind uiteindelijk weet te redden na zware chemo-kuren door de behandeling met cannabis-olie : http://www.youtube.com/watch?v=RskEoy1VoP8 Maar goed, als je toch al bevooroordeeld bent zal dit aangrijpend verhaal wellicht ook Kolder zijn...... Ik zou zeggen: Have a nice life!!

Je hebt er wel een eigen mening over en dat waardeer ik!
Ik zie namelijk ook niet alles zwart-wit.
Onderzoeken die het opwarmen van de aarde "bewijzen" zijn meestal zwaar gesponsord.
Onafhankelijke onderzoeken die het tegendeel bewijzen worden vakkundig genegeerd.
Meer CO² betekent een hogere temperatuur, maar een hogere temperatuur betekent ook meer CO².
De kip of het ei dus.
Veel "onderzoeken" die gedaan worden, worden uitgevoerd in opdracht van grote bedrijven die hun standpunt willen bewijzen. De uitkomst is dus niet het einde, maar het begin van het onderzoek.
Het onderzoek wordt dus aangepast aan het resultaat wat men wil behalen!
Zo ook bij Becel (waar dit topic mee begon).
De producten van Becel zijn zo ontwikkeld dat deze een cholesterolverlagend effect zouden hebben.
Daar is men ook in geslaagd, al zijn er ook talloze alternatieven...
Dat dit een negatieve invloed heeft op mensen die geen te hoog cholesterol hebben laat men gemakshalve even weg uit de onderzoeksresultaten, waardoor zelfs zorgverzekeraars Becel terugbetalen?
Wat kanker betreft: daar weet nog niemand genoeg over!
Jij niet en ik ook niet.
Ik weet wel dat ik mijn eigen vader er aan verloren heb.
Hij deed vrijwel niets wat volgens de "geleerden" kanker veroorzaakt, behalve roken.
Het woord roken zal bij heel veel mensen betekenen: "eigen schuld dikke bult".
Ware het niet dat de vier verschillende chirurgen die mijn vader geopereerd hebben allemaal hebben verklaard dat de longen van mijn vader schoon waren!
Natuurlijk is roken nu niet in eens gezond, maar het is niet DE oorzaak!
Jij hebt niet 100% gelijk en ik ook niet!
Helaas, we hadden er schatrijk mee kunnen worden ;)
Groeten,
Acjzr1.

crystalskull
door crystalskull - May 5, 2014 om 00:39
34 Antwoorden / 2 Vragen

Dankjewel voor je fijne reactie. Ik zal nooit zeggen eigen schuld dikke bult. Mijn vader rookte niet en had een mega gat door de kanker in zijn longen toen hij stierf. Ik heb uitgebreid contact gehad met de oncoloog die mijn vader heeft behandeld en hem van heel veel informatie voorzien omtrent kanker en alternatieve methoden. Er gingen twee werelden voor hem open: Die van de ware oorzaak van kanker met de alternatieve behandel-methodes én die van de maffiose farmaceutische industrie. De beste man kreeg gewetensbezwaren. Ik vertelde hem dat ik mijn vader er niet mee terug kreeg en dat het ook niet de intentie van me was om daders aan te wijzen. Uiteindelijk kon hij zijn vak niet meer met volle overtuiging uitoefenen maar was het wel met me eens dat hij geen spijt hoefde te hebben van al die jaren dat hij met chemo's heeft gewerkt omdat hij niet beter wist. Hij heeft zich inmiddels ook aangesloten als arts bij Mediwiet!! Mijn vader deed volgens de oppervlakkige wetenschap ook niets wat ertoe had kunnen leiden. Maar heeft wel jarenlang halvarine op zijn brood gesmeerd. Waarvan bekend is dat er gevaarlijke transvetten in zitten. Die leggen een laagje over je cellen waardoor ze geen of minder zuurstof krijgen. En zo zijn er wellicht nog meer facetten die wellicht een rol hebben gespeeld terwijl hij er zich niet van bewust was. En het is voor mij ook niet belangrijk wát de oorzaak was. Wat ik wel belangrijk vind is dat er werkelijk heel veel kennis is die de moeite van het bekijken meer dan waard zijn. Ik wil geen gelijk, ik laat alleen onderbouwd een andere kant zien. En ik waardeer jouw reactie zeker!! In het boek "Het verzwegen verhaal over kanker" van Brian Peskin wordt zeer goed onderbouwd hoe de farmaceutische industrie en diens wetenschap in elkaar steekt. Met een miljoenen verslindende "onderzoek-techniek" waarbij bewust de aandacht wordt gericht op genetische overdracht. En aangezien kanker welbeschouwd zo'n ruime 100 jaar duidelijk aanwezig is, is dat veel te kort om dat op de overdraagzaamheid op generaties te schuiven. Ik wens jou vanuit mijn hart een gezond en kankervrij leven toe!!

forever-nl
door forever-nl - May 5, 2014 om 14:23
400 Antwoorden / 11 Vragen

Je verkoopt een hoop onzin beste crystalskull. Bijvoorbeeld dat kanker in Bolivia en Peru bijna niet voor zou komen en dat de ziekte pas 100 jaar oud zou zijn. Ik begrijp dat dit noodzakelijk is om argumenten in stand te kunnen houden maar het klopt niet.

komsja
door komsja - May 6, 2014 om 15:52
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Die kull unit is echt weer zo,n Geiten wollen vest en sokken sandalen type,die de oorzaak van alle nare ziektes neer legt bij het voedsel wat we voorgeschoteld krijgen.We zijn het er allemaal over eens dat er een hele boel troep in ons voedsel zit,kijk bijvoorbeeld naar het feit dat de jeugd veel groter is dan toen ik een jaar of 16 was (das zo,n kleine 40 jaar geleden)en dat komt doordat het vee vol gepompt word met groei hormonen,en dat er steeds meer mensen sterven aan bijvoorbeeld longkanker komt omdat men steeds meer te besteden kreeg en zich het roken kon veroorloven etc etc etc etc
Als je zou zeggen dat men een nare ziekte kan oplopen door het TE VEEL innemen van bepaalde dingen waarvan men weet dat het TEVEEL ongezond is zeg ik dat je dan gelijk hebt.

komsja
door komsja - May 6, 2014 om 15:54
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Maar beste kull,vertel mij eens wat u zoal naar binnen werkt om in leven te blijven.

tijger1
door tijger1 - May 6, 2014 om 15:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En omdat de mensen zoveel gezonder zijn en dat er minder ongelukken gebeuren, leven ze langer en krijgen dan ouderdomskwalen, waaronder enkele soorten kanker.

zoekster
door zoekster - May 6, 2014 om 17:24
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Gezond leven is natuurlijk altijd beter dan ongezond leven.

Maar ik vermoed dat dit... klik HIER ...uiteindelijk zal bijdragen aan genezing van kanker of in ieder geval het dodelijke karakter ervan zal wegnemen.

crystalskull
door crystalskull - May 6, 2014 om 17:30
34 Antwoorden / 2 Vragen

Beste Komsja, dankjewel voor je reactie. Altijd fijn als mensen inhoudelijk reageren. En natuurlijk kan ik er op bepaalde vlakken ook naast zitten. Kanker komt inderdaad ook in Peru en Bolivia voor, maar weer veel minder bij de inheemse volkeren. Ik kan je visie zeker delen!
De secundaire oorzaak van kanker is erg divers en we hebben niet overal invloed op. Waar we wel invloed op hebben is onze levensstijl. Het voorkomen van stress is wellicht het belangrijkst.
Ik heb in mijn vorige berichten genoeg uitgelegd over de primaire oorzaak van kanker: Zuurstofgebrek bij lichaamscellen. En dat weten nog niet veel mensen. Dat betekent dat behandeling van kanker radicaal anders kan en enorm veel goedkoper. En dat is nou net de reden waarom de farmaceutische industrie daarover zwijgt tot nu toe. Want dat scheelt ze miljarden. Ik weet niet of je al gekeken hebt naar de volgende link? : http://www.youtube.com/watch?v=RskEoy1VoP8 Van cannabis-olie is al zo'n 40 jaar bekend hoe geneeskrachtig het is. En er zijn meerdere methodes, zoals bijvoorbeeld behandeling met zuiveringszout (baking soda) ook op youtube te vinden.
Wat ik zelf eet en drink? Op gevoel. En ja ook ik eet of drink wel eens iets wat je als rommel zou kunnen betitelen. Wat ik verder doe: Matig met zetmeel: Als ik brood eet dan liefst Spelt (graansoort), zo min mogelijk koemelk of koemelk producten. Al is roomboter wel gezond. Vermijden van suiker, vermijden van transvetten (bijv. halvarine), zoveel als mogelijk (moet ook financieel kunnen) biologische producten, en goede oliën. Een goede olie is het transportmiddel van zuurstof door het lichaam, zoals olijfolie (koud gebruiken!) en nog gezonder Hennepzaadolie (vanwege de omega 3 waar we structureel een tekort aan hebben, ook koud) En bakken liefst in roomboter of niet ontgeurde kokos-olie. En lekker groentes uit de eigen moestuin.
Nou beste Komsja, nogmaals bedankt voor je kritische reactie!!!

komsja
door komsja - May 6, 2014 om 18:44
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@kull
U weet het in een weer zeer lang verhaal leuk te vertellen en te verwoorden en men zou bijna gaan denken dat u ook nog gelijk heeft,maar aan de hand van al uw zeer uitgebreide reacties,is het meer dan duidelijk dat u erg vast zit in uw eigen waarneming maar vooral uw eigen gedachte,over bepaalde zaken en dat met zo,n iemand niet normaal te praten is.
Maar wens u een prettig en vooral gezond leven voor lijf en leden.

crystalskull
door crystalskull - May 6, 2014 om 21:51
34 Antwoorden / 2 Vragen

Dankjewel voor je wens. Dat wens ik jou ook toe. Als je mijn uitgebreide reacties goed hebt gelezen heb je kunnen lezen dat ik alles onderbouw. Dus als je de moeite zou nemen om die bronnen eens te onderzoeken, en ik heb er nog veel meer, dan zou je wellicht tot andere gedachtes kunnen komen. Die onderbouwing mis ik bij jou. En daarmee wil ik de discussie sluiten.

komsja
door komsja - May 7, 2014 om 17:23
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@kull
Die laatste 7 woorden,daar zat ik op te wachten,Pfffff eindelijk zijn we hier van die elle lange k verhalen af. Mijn dank hiervoor