anonimus
door anonimus Aug 3, 2017 om 16:45
Voeding & gezondheid

Nummers van Eieren

In de Kassa nieuwsbrief kun je nummers van eieren bekijken die je niet moet eten.
Echter op de Kassa pagina staat nummer X-NL-46351XX en dit nummer komt NIET in de lijst voor van het NVWA terwijl de lijst van 1-08-2017 is.
Is dit een foutje van Kassa???

12877 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 3, 2017 om 16:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En hebt u die eieren?

Cookies
door Cookies Aug 3, 2017 om 17:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik eet de rest van mijn leven nooit geen eieren meer.;-)

tijger1
door tijger1 Aug 3, 2017 om 17:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik word er compleet eiig van.:-))

jonnes
door jonnes Aug 3, 2017 om 17:05
32 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom weer een wedervraag?? Geef toch eens gewoon antwoord op de vraag i.p.v. telkens met afkraak antwoorden te komen! Jij hebt echt geen leven hè.

tijger1
door tijger1 Aug 3, 2017 om 17:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@Jonnes
Waarom weer een wedervraag? Geef toch gewoon antwoord.

Po
door Pontiac Aug 3, 2017 om 18:50
131 Antwoorden / 5 Vragen

he Jonnes , onder je steen vandaan gekomen ?

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 3, 2017 om 17:02
7195 Antwoorden / 3 Vragen
hansje klein
door hansje klein - Aug 3, 2017 om 17:06
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Geen foutje van Kassa. Die drie X-en kunt u verwaarlozen want het gaat alleen om die andere vijf cijfers.

Ik hoop dat men lering trekt uit de eierenchaos en dit soort calamiteiten toekomstig direct op minister- en europees niveau kan gaan oplossen.

Niet dat die dit veel beter zouden kunnen doen, maar die kunnen tenminste meteen de laan uit gestuurd worden.

reflecs
door reflecs - Aug 3, 2017 om 17:20
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Andere websites melden deze code ook.
Op de site van de NVWA staat hij niet (meer?).
U kunt ervan uitgaan dat de laatste lijst het meest up-to-date is. Daar wordt ook naar verwezen in het bericht.

anonimus
door anonimus - Aug 3, 2017 om 17:42
73 Antwoorden / 44 Vragen

@Hansje Klein..: "Ik hoop dat men lering trekt uit de eierenchaos en dit soort calamiteiten toekomstig direct op minister- en europees niveau kan gaan oplossen".

Pas als de afgrijselijke intensieve veehouderij ophoud te bestaan........pas dan voorkom je de verschrikkelijke vernietiging van dierlijk leven bij ziekte uitbraak. Gewoon weer op een normale manier dieren houden en GEEN mega-stallen of "varkensflats" of wat dies meer zij.