sh
door sharleigh Nov 9, 2004 om 18:59
Voeding & gezondheid

Onrechtvaardig

Hallo iedereen, hopelijk weet iemand op mijn vraag een antwoord.Gisteren heb ik met mijn dochter in Wijk bij D`.st een paar laarzen gekochten van € 84.50 Vandaag had ze een etentje dus laarzen aan...helaas.....het waren 2 verschillende laarzen. Terug naar de winkel met bon en wat blijkt nu... delaarzen zaten ook nog eens in een verkeerde doos dus ze waren ook nog eens € 5.00 duurder. Zij had geen geld bij zich dus kon weer naar huis om geld te halen. Dit vond ik zo onrechtvaardig en ben meegegaan en heb gezegd dat het haar fout was dus ze ons wel met wat respect kan behandelen. Wij kopen daar tenslotte vaker schoenen en zij kent ons goed. Zij stapte het niet over wat tot gevolg had dat ik boos de schoenen meenam en niet betaalde. Ik werd uitgemaakt voor dief..... Alsnog ben ik die € 5.00 wezen brengen maar kreeg alleen nog een grote mond......... Wie is hier nu fout geweest??????

491 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2004 om 19:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Sharleigh.  Simpel antwoord: die onbeschofte vlegel van die winkel natuurlijk. En dat ze na die ellende nog om die € 5.00 durven te vragen is ook al niet erg klantvriendelijk. Je schrijft dat je daar wel vaker komt maar dat is zeker nu verleden tijd ? Groeten - PML

ve
door verwijderd - Nov 9, 2004 om 19:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik denk dat de winkelbediening geen oog heeft gehad voor u als vaste klant en dat u daardoor verontwaardigd bent. Probeer het objectief te beoordelen en hou het gezegde "Waar gewerkt wordt vallen spaanders" in gedachte.


Ik zou als ik u was de "baas"van de winkel benaderen en met hem/haar het gesprek aangaan. Kennelijk hebben emotionele uitlatingen de overhand gekregen en excuses van de zijde van de winkelbediening lijkt me op z'n plaats.


U en uw dochter hebben immers te goeder trouw de laarzen gekocht en ze niet zelf verkeerd in een doos gestopt.


Het is wel typisch des kruideniers om zo te reageren door alsnog die 5 euro te vragen.


Succes ermee.


Vr. gr.


Aldert

ve
door verwijderd - Feb 9, 2005 om 11:00
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik geef u helemaal gelijk bij u gevoel dat u niet juist bent behandeld. Ten eerste had de winkel bediende u heel wat vriendelijker kunnen behandelen. Zij had u op zijn minst even fatsoendelijk kunnen proberen uit te leggen dat de laarzen eigenlijk 5 euro duurder kosten, maar omdat er blijkbaar bij hen wat fout was gegaan met de eindcontrole ( men hoort altijd nog even te controleren of de juiste artiekelen wel in de doos zitten) en omdat u vaste klant bij de zaak bent/ was (mag ik hopen) die 5 euro niet in rekening gebracht zouden gaan worden.


groeten Monique

ve
door verwijderd - Feb 9, 2005 om 11:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Oud draadje, niet meer actueel.



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S
S van Homoet - Oct 6, 2024 om 20:41
Geldzaken & recht

Mag een werkgever jou laten betalen voor het tekort aan contract uren

Onze zoon heeft onlangs voor een groot en bekende dierenwinkel keten in Ede gewerkt, hij is daar min of meer 1,5 maand aan het lijntje gehouden met de belofte op een hoger salaris maar uiteindelijk toch weer ingetrokken is, en daarna is weg gepest door zijn leidinggevende, (schelden en speciaal dieet eten weggooien (glutenvrij)), zijn leidinggevende heeft hem steeds eerder laten vertreken en heeft ... Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer