ja
door jaboom Aug 15, 2009 om 15:45
Voeding & gezondheid

Opticook oven stuk?

Het ovengedeelte van mijn combi-magnetron werkt niet goed meer. Het is de Opticook van Moulinex, circa 7 jaar oud. De temperatuur komt niet verder dan een graadje of 70. De overige functies doen het nog wel. Iemand een tip voor een oplossing?

2156 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 15, 2009 om 21:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag jaboom,

Ga naar een plaatselijke witgoedreparateur, want zover ik weet is destijds Moulinex failliet gegaan.

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Aug 15, 2009 om 21:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lijkt me niet erg failliet te zijn, maar die reparateur zal er wel wat mee kunnen.

ve
door verwijderd - Aug 15, 2009 om 22:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte welk type is het  y90 ofzo?? doet de grill het nog wel??

Groet T

ve
door verwijderd - Aug 16, 2009 om 15:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik zou zeggen koop een nieuwe,als je het wil laten maken kost het bijna meer als dat je een nieuwe koopt,de combi is al 7 jaar oud dus weg ermee.Grote kans dat straks nog meer stuk gaat.Groeten mhofman

ve
door verwijderd - Jan 11, 2010 om 13:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

hehahi schreef op maandag 11 jan 2010, 12:37: Ik heb ook zon opticook met hetzelfde probleem.

Ben benieuwd of u al een oplossing heeft?

De enige oplossing was laten maken wat zo'n 150 euro zou kosten. Ik gebruik nu alleen nog het magnetrondeel, want die werkt immers nog. De oven in het fornuis weer in gebruik genomen.

ve
door verwijderd - Jan 11, 2010 om 14:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

opticook is een verzamelnaam voor de meeste modellen van moulinex.Om welke type`s gaat het.En wat is nou de echte klacht.

Groet T

ve
door verwijderd - Jan 11, 2010 om 22:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

toolboy schreef op maandag 11 jan 2010, 14:14: opticook is een verzamelnaam voor de meeste modellen van moulinex.Om welke type`s gaat het.En wat is nou de echte klacht.

Groet T

Het is de Y79. Oven warmt niet meer op. Elekrtisch element moet vervangen en dat kost een aardige som. Jammer, maar hij heeft t zo'n 8 jaar gedaan. En de micro werkt nog.

ve
door verwijderd - Oct 4, 2011 om 10:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ook zon opticook met hetzelfde probleem.

Ben benieuwd of u al een oplossing heeft?