PostNL
Ik heb een postbus waar ik regelmatig post ontvang. Recentelijk 2 maal van verschillende afzenders een mail gekregen dat hun brief als onbestelbaar terug gekomen was. Dit ondanks dat de adressering correct was. Een half jaar geleden lag er in mijn postbus een kaart met de mededeling dat er een postpakket was. Aan de balie kon men geen pakket vinden. Dat werd door de baliemedewerksters met de volgende smoes afgedaan: "Sorry die kaart is dan in de verkeerde postbus gelegd". Ik verwachtte wel een pakketje. Dat zou volgens de afzender verzonden zijn, maar heb ik nooit ontvangen. PostNL heeft geen postkantoren meer, maar gebruikt in mijn geval een zaak in kantoorbenodigdheden. (Plaats Terneuzen) Pakketjes staan naast de balie op de grond en kunnen zo meegenomen worden. Zijn er meer van dit soort klachten over PostNL
[quote=tenormin schreef op zondag 1 jun 2014, 12:25]Zijn er meer van dit soort klachten over PostNl. Ja, meer dan voldoende, Google maar eens rond. Op diverse sites kunt u uw klacht neerleggen; of er iets uitkomt is de grote vraag.
[quote=tenormin schreef op zondag 1 jun 2014, 12:25]Zijn er meer van dit soort klachten over PostNl. Ja, meer dan voldoende, Google maar eens rond. Op diverse sites kunt u uw klacht neerleggen; of er iets uitkomt is de grote vraag.
Bedankt. heb eerst bij PostNL geklaagd. Men zoekt het uit. Ik heb eerlijk gezegd weinig vertrouwen meer in die hele postbezorging met al die hobby-freelance bestellers en surrogaat postkantoren
Het is er zeker niet beter op geworden gezien de vele klachten. Persoonlijk twijfel ik wel eens aan de briefbezorging, maar ik krijg tegenwoordig sowieso nog maar heel weinig briefpost. Vrijwel alles gaat elektronisch tegenwoordig. De postmarkt neemt met 10% per jaar af, dus Post.nl heeft het natuurlijk ook niet makkelijk.
De pakketbezorging gaat hier (afkloppen?) eigenlijk nog heel goed, ik bestel best veel via internet en heb nog nooit een pakketje niet mogen ontvangen. Dus het is niet overal hetzelfde. Als een pakketje niet bezorgd kan worden dan gaat het naar de Bruna in de buurt en dat gaat ook nog steeds prima.
[quote=diumenge schreef op zondag 1 jun 2014, 12:38]Het is er zeker niet beter op geworden gezien de vele klachten. Persoonlijk twijfel ik wel eens aan de briefbezorging, maar ik krijg tegenwoordig sowieso nog maar heel weinig briefpost. Vrijwel alles gaat elektronisch tegenwoordig. De postmarkt neemt met 10% per jaar af, dus Post.nl heeft het natuurlijk ook niet makkelijk.
De pakketbezorging gaat hier (afkloppen?) eigenlijk nog heel goed, ik bestel best veel via internet en heb nog nooit een pakketje niet mogen ontvangen. Dus het is niet overal hetzelfde. Als een pakketje niet bezorgd kan worden dan gaat het naar de Bruna in de buurt en dat gaat ook nog steeds prima.
Ik zie in mijn postbus nogal eens post voor een ander. Verschillende oorzaken. Door het "postkantoor" gewoon in de verkeerde bus gelegd, maar ook mijn postbusnummer in een andere plaats. Ik moet zeggen dat dat het laatste jaar wel minder is geworden. Als ik dit tref dan gooi ik die verkeerde post weer terug in de brievenbus. Vraag is natuurlijk of iedereen dat doet.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
TrackR app voor android
Ik heb een TrackR tracker hier maar de bijhorende android app werkt niet meer. Is er iemand die hier een alternatieve app voor weet? Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Erfrecht
Vraag, Als je in gerouwd bent en je partner overlijd, blokkeren banken alle rekeningen. Ze willen dan een verklaring van erfrecht hebben voordat je weer bij je eigen geld kan komen. Er zitten een hoop kosten aan en ergernis aan verbonden. Waarom moeten banken een verklaring van erfrecht hebben. Het is toch bij wet geregel dat de langstlevende dan alles erft. Groet, [Privégegevens ver ... Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer