ma
door marialeontin Nov 21, 2013 om 15:14
Voeding & gezondheid

Post.nl : a n t i - v u u r w e r k g l e u f

Waarom heeft Post.nl z e s weken voor Oud en Nieuw de oranje brievenbussen al voorzien van een a n t i - v u u r w e r k g l e u f ???

Ik dacht zojuist even een dikkere envelop in de nabijgelegen brievenbus te kunnen stoppen en stuitte tegen de bewuste brievenbusverkleiner.
Was daardoor genoodzaakt naar een filiaal van Post.nl op zoek te gaan. Daarvoor moet je dan de auto nemen of 10-12 minuten lopen naar een AH met postservice.
Als ik Post.nl was zou ik de gleuven er het hele jaar in laten zitten, hoeven ze helemaal niet meer langs de bussen te rijden om deze te ledigen...
Zijn er meer mensen zoals ik, die zich daar ontiegelijk aan ergeren?
Sorry, maar ik moest het even kwijt!

1837 15 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 21, 2013 om 15:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee, daar erger ik mij niet aan.

kaasbroodje
door kaasbroodje - Nov 21, 2013 om 15:20
937 Antwoorden / 2 Vragen

Met al knallen is het logisch dat ze nu al beginnen

valerius-2
door valerius-2 - Nov 21, 2013 om 15:25
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Om dat er nu al vuurwerk is, of hoort u geen knallen. Nu hier wel en als voorzorg voor de vernieling van u post is dit ni al toe geoast

tijger1
door tijger1 - Nov 21, 2013 om 15:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

In mijn buurt is de hele brievenbus weggehaald. Dus moet sowieso naar een winkel.

tenormin
door tenormin - Nov 21, 2013 om 15:32
16859 Antwoorden / 108 Vragen

De brievenbus waar we nu terecht kunnen (de dichts bijzijnde is helemaal weggehaald) is hier ook al zo gemaakt dat er net 1 envelop in kan. Maar dit is een buurt waar de knallers allang begonnen zijn. Denk dus dat er in bepaalde wijken eerder maatregelen getroffen zijn. En nee, ik erger me er niet aan, wel dat ik nu met
de auto een brief moet gaan posten.

door 14peter - Nov 21, 2013 om 15:45
567 Antwoorden / 2 Vragen

Vorige week ofzo hoorde ik de eerste knallen alweer. Dus niets overbodigs aan.

edrick3
door edrick3 - Nov 21, 2013 om 15:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo marialeontin,

.....Zijn er meer mensen zoals ik, die zich daar ontiegelijk aan ergeren?.....

Antwoord:
Ja.

(Het zou niet nodig moeten zijn!
Strenger optreden tegen vandalen!
Maar laten we er maar geen Discussie van maken.)

Met vr.gr.

pino123
door pino123 - Nov 21, 2013 om 16:28
2766 Antwoorden / 14 Vragen

Irriteert u zich aan de postbus, of aan degenen die er vuurwerk in gooien?

tijger1
door tijger1 - Nov 21, 2013 om 16:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zij ergert zich aan de Post.

tot15karakters
door tot15karakters - Nov 21, 2013 om 16:56
2189 Antwoorden / 14 Vragen

En wat zou de vragensteller er van vinden als zijn dikke brief niet bezorgd word omdat hij is vernietigd door vuurwerk?

Wel betalen en niets ontvangen dus nogmaals sturen?
Je weet dat het gebeurde en in bepaalde buurten is het helaas noodzakelijk.

Er zijn enkele rustige gebieden waar nooit iets gebeurde en daar zit de gleuf maar enkele dagen dicht.

pi
door pieterwolters - Nov 21, 2013 om 17:11
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom erger je je aan Post.NL? Die doen dit soort klussen niet voor hun lol of vertier. Je kunt je beter ergeren aan de k****zakjes die nu kennelijk als zitten de rotzooien met vuurwerk.

ma
door marialeontin - Nov 21, 2013 om 19:04
4 Antwoorden / 2 Vragen

Bedankt voor alle positieve en negatieve reacties.

Ik ben blij dat onze post zo goed beschermd wordt, het gebeurde alleen in mijn woonplaats nog nooit zo vroeg.

Verdere discussie hierover hoeft voor mij niet meer.

Mvg.

mahadma
door mahadma - Nov 21, 2013 om 20:35
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Nee, het stoort mij geen meter. Het is toch al een gok als de post verzonden wordt dat'ie ooit nog eens aankomt. En helaas hebben we met t**g te maken wat alleen maar dom een rotje of erger aansteekt, weggooit en boem hoort en dat telkens weer. En dat nog leuk vind ook ... Sorry ik snap het niet. En gewoon de post even veilig wegbrengen, Weet je in ieder geval dat je het, zeker in deze tijd, in de zak verdwijnt.

holstein
door holstein - Nov 24, 2013 om 09:55
922 Antwoorden / 16 Vragen

Totdat jou post niet aankomt, omdat er een idioot een stuk vuurwerk in heeft gegooid, dus dat het vervelend is, is op zich wel zo, maar wel noodzakelijk helaas......

ni
door ninam - Jan 2, 2014 om 16:13
1 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Maria,

U bent zeker de enige niet. Het had zelfs nog weken eerder gekund als ik het brievenbusversmalbeleid van Post.nl zo lees:

Vanaf wanneer worden de inwerpopeningen van brievenbussen versmald?
Vanaf maandag 21 oktober 2013 wordt op beperkte schaal gestart met plaatsen van versmallers op brievenbussen op plaatsen met een hoog risico op schade, met uitzondering van zakenwijken en brievenbussen die om 19.00 uur gelicht worden. Het gaat hier om brievenbussen waaraan de laatste jaren meerdere malen schade is toegebracht. Vanaf 6 december 2013 worden de inwerpopeningen van alle brievenbussen versmald, met uitzondering van zakenwijken en brievenbussen die om 19.00 uur gelicht worden. De versmallers worden vanaf de buslichting op donderdag 2 januari verwijderd, dit is om uiterlijk 12.00 uur gereed.