ha
door happyness Oct 2, 2007 om 13:38
Voeding & gezondheid

Ruwaard van putten ziekenhuis!!!!!

Ik ben op zoek naar mensen die gegronde problemen hebben gehad met [naam verwijderd door de redactie] van het Ruwaard van putten ziekenhuis in Spijkenisse.

ik ben aan het procederen tegen deze arts omdat hij mij invalide heeft gemaakt,een medische misser dus.

355 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 3, 2007 om 09:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Tenzij je dit zelf bent........kijk even hier;

--29/09/07  Ik ben op zoek naar mensen die ten gevolge van een operatie ………. in het Ruwaard van Putten blijvende gevolgen hebben opgelopen . Deze mensen kunnen mij bereiken ……....   AD.nl - Diagnose - Fout arts vaak niet vergoed

Succes,

ve
door verwijderd - Oct 3, 2007 om 21:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

U zou er verstandig aan doen om zelf rechtsbijstand te zoeken bij uw verzekeraar of bij een letselspecialist (advocaat of expertisebureau).

ve
door verwijderd - Oct 3, 2007 om 22:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag happyness,

Neem eens kontakt op met:

Adres Jurofoon

Eerste hulp bij rechtsproblemen:

JuroFoon - Direct juridisch advies en rechtsbijstand

JuroFoon BV,

Postbus 568,

6200 AN Maastricht
Tel: 0900 - 1411 (80 cpm),

Fax: 043 - 88 00 201

Als JuroFoon uw zaak niet direct kan behandelen dan verwijzen we u door naar één van de meer dan 500 advocaten die zich bij JuroFoon hebben aangesloten. Van deze advocaten krijgt u een forse reductie op de uurprijs.

Sukses, groeten, Read2.

ve
door verwijderd - Oct 4, 2007 om 09:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

haai

dit ben ik idd zelf

ve
door verwijderd - Oct 4, 2007 om 09:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo

bedankt voor u reactie.

maar ik ben al aan het procederen.

dus heb al een advokaat.

zoek mensen die ook vekeerd behandeld zijn.

ve
door verwijderd - Oct 4, 2007 om 09:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo

bedankt voor u reactie.

maar advokaat heb ik al.

dat zit allemaal wel goed

zoek alleen mensen die ook negatieve ervaringen hebben met dit ziekenhuis

ve
door verwijderd - Oct 4, 2007 om 18:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor uw zaak tegen de arts maakt het niets uit of u meer klagers weet te vinden. Elke zaak wordt afzonderlijk behandeld en afgehandeld.

Voor publiciteit of een andere aktie tegen het ziekenhuis of de arts zijn er andere kanalen via internet bereikbaar.

Succes ermee, dit is een vraag en antwoord rubriek !

ve
door verwijderd - Oct 4, 2007 om 19:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Maar een beetje klagen mag best ,toch??

ve
door verwijderd - Nov 21, 2007 om 23:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vraag aan het BIG-register of deze arts de laatse 5 jaren "veroordeeld" is geweest. In dat geval is er al vaker wat aan de hand geweest. En waarom mag de vraag naar andere ervaringen me deze arts niet gesteld worden? Dat is ook een vraag.
Een andere manier om mogelijk iets over deze arts te weten te komen is het zoeken op de internetsite van de IGZ. Daar staan voor iedereen toegankelijke rapporten van door de inspectie uitgevoerde controles in zeikenhuizen. Wie weet, staat het Ruwaard van Putten ziekenhuis daar ook bij?

ve
door verwijderd - Dec 11, 2007 om 13:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een slechte ervaring met Dr. Wu. Deze beloofde een nacorrectie van linker bovenooglid van mij. Deze was verprutst in het Dirkslandziekenhuis. Maar het enige wat is gebeurd is zakkenvullen. 1500,00 en geen resultaat.

ve
door verwijderd - Dec 11, 2007 om 13:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wie was dat? Ik ken er veel. henriette.r@12move.nl

ve
door verwijderd - Dec 11, 2007 om 13:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

@felisita

Namen noemen in deze rubriek kan door de btreffende arts worden gezien als laster en u dus een aanklacht opleveren.

Als u een klacht heeft moet u bij het medisch tucht college zijn.

Het lijkt mij verstandig als u de redaktie verzoekt de naam van de arts te verwijderen.