ke
door keesruissen Mar 18, 2015 om 09:57
Voeding & gezondheid

Tassimo

Bij aankoop van Tassimo apparaat was onze favoriete drank de no. 7 velours noir. Sindsdien regelmatig problemen gehad bij aankoop daarvan: alleen verkrijgbaar bij Albert Heijn, waarbij we verschillende keren hebben moeten uitwijken naar een ander AH vestiging omdat AH bij ons in de buurt deze koffie niet beschikbaar was. Nu blijkt dat deze soort uit het assortiment wordt gehaald en vervangen door een ander merk, dat overigens nog niet verkrijgbaar is. Op dit moment is het apparaat voor ons niet bruikbaar, omdat we alleen koffie met melk kunnen vinden en wij gebruiken geen melk in de koffie. Het door Tassimo aan te bieden vervangende product vinden we gewoon niet lekker. Op internet van veel mensen reacties aangetroffen die tegen hetzelfde probleem aanlopen. Is hier iets aan te doen?

4728 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

pi
door pieterwolters - Mar 18, 2015 om 11:32
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dit is helaas altijd een risico bij dit soort apparaten waarbij je afhankelijk bent van 1 leverancier. Als de leverancier besluit om iets niet meer te leveren (waarschijnlijk werd er te weinig van verkocht) dan heb je een probleem.

Er is gelukkig nog een vervangend product, in het verleden was het bij bierpompen (van Philips?) zo dat er helemaal geen bier meer was te krijgen voor zo'n machine.

edrick3
door edrick3 - Mar 18, 2015 om 11:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

.....Is hier iets aan te doen?.....

- smaak veranderen/aanpassen
- ander apparaat kopen

Bij de leverancier kun je helaas geen verhaal halen.

Met vr.gr.

preston
door preston - Apr 12, 2015 om 23:06
62 Antwoorden / 0 Vragen
0

Alle producten van Tassimo zijn bij de Tassimo webshop te bestellen.

( Meld je aan voor de nieuwsbrief dan komt er regelmatig een nieuwsbrief met een kortingscode )

https://www.tassimo.nl/Drinks%20Range

19
door 1953 - Apr 12, 2015 om 23:59
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Vandaar dat het bij de Makro voor een habbekrats wordt verkocht, wel met een Bosch cashback van € 40,00 kwam het op bijna € 20,00 incl. btw voor het apparaat Tassimo op zich.

19
door 1953 - Apr 13, 2015 om 00:01
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=pieterwolters schreef op woensdag 18 mrt 2015, 11:32]Dit is helaas altijd een risico bij dit soort apparaten waarbij je afhankelijk bent van 1 leverancier. Als de leverancier besluit om iets niet meer te leveren (waarschijnlijk werd er te weinig van verkocht) dan heb je een probleem.

Er is gelukkig nog een vervangend product, in het verleden was het bij bierpompen (van Philips?) zo dat er helemaal geen bier meer was te krijgen voor zo'n machine.

Meestal verdwijnt het weer met een stille trom binnen het jaar van introductie, als het loopt zoals verwacht. Vaker gezien met vergelijkbare apparaten.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer