po
door poedoe Mar 25, 2008 om 12:38
Voeding & gezondheid

Teapads

Heeft iemand ervaring met teapads.net heb daar in januari teapads bestelt en tot heden nog niets ontvangen.Verschillende mailtjes gestuurd en krijg er  geen antwoord op.Wie heeft er voor mijn een tip om toch mijn teapads in huis tekrijgen

317 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 25, 2008 om 13:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag poedoe,

Het zou kunnen dat je opgelicht bent. De site voldoet in geen enkel opzicht aan de wettelijke eisen, die een internetshop in acht moet nemen (BW7.7). Zelfs hun NAW-gegevens zijn onvolledig.

Met vriendelijke groet, Read3.

ve
door verwijderd - Apr 9, 2008 om 17:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij de supermarkt o.a. Deen

ve
door verwijderd - May 8, 2010 om 20:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

De teapads van Pickwick zullen in de komende tijd uit het assortiment gaan. Bij de grote supermarkten zoals Albert Heijn gaat het langzaam uit de schappen vandaan door slechte verkoopcijfers en consumentenbeoordelingen. Bij supermarkt Deen of Vomar zou u het eventueel nog kunnen proberen.