do
door dordys Jul 17, 2005 om 13:22
Voeding & gezondheid

Toiletten in winkels ?

Ik wilde vragen of er meer mensen zijn die klachten hebben over de toiletten in winkels,waar je voor moet betalen en dat er dan geen toiletpapier ,zeep en afdroogdoekje is,zoals het ons overkwam bij de Hema in Vaals ????                   groeten moppie

2315 19 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 17, 2005 om 15:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Los van het feit dat u gewoon gelijk heeft lijkt het mij dat u beter een klacht bij de directie van het betreffende filiaal in kunt dienen. Hopelijk verbetert de situatie zodat andere klanten er profijt van hebben. Trouwens, voor zo'n ernstig gebrek aan hygiene heeft u toch zeker niet betaald ? Groeten - E.

ve
door verwijderd - Jul 17, 2005 om 16:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

dag dordys, voor wat algemene informatie,Ga eens naar de site www.overactieve blaas.nl hier kan je het boekje bestellen Kleine kamers in grote steden. In dit boekje staan een groot aantal winkels die het toilet gebruik toestaan.fred.

ve
door verwijderd - Jul 17, 2005 om 18:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

In Gouda heb je maar EEN winkel waar je naar het toilet mag.Hema

Reden; Er waand al 35 jaar een hele dikke dame van 145 kilo rond die alles vol schijt.

En om te voorkomen dat het persoon zijn of haar winkel betreed mag je nergens naar het Toilet.

ve
door verwijderd - Jul 17, 2005 om 19:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Seat, En wat denk je ze was vrij recent bij de Hema in Vaals het is toch niet te geloven ,en dat kost 0,20 eurocent om te bekijken .fred

ve
door verwijderd - Jul 18, 2005 om 16:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Onmiddellijk naar de klantenservice, dit slaat toch nergens op!

ve
door verwijderd - Jul 18, 2005 om 16:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom toch iedere keer de hema???????

Hier in .......is het geen haar beter, als het minder druk is doen ze gewoon een aantal toiletten op slot!!!!!!!

Bij sommige wastafels komt er geen water uit de kraan ook bezuiniging???? Handdoekjes op en op een natte bril zitten.

Hema dit kan zo niet langer!!!!!!!

ve
door verwijderd - Jul 18, 2005 om 19:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

als je klachten hebt over een closet in een winkel dan is er tenminste nog een closet aanwezig ,ik vind dat er in alle winkels verplicht een toilet voor de klanten moet zijn en tevens een stoel of bankje waar iemand die om gezondsheidsredenen niet lang kan staan kan gaan zitten.

ve
door verwijderd - Jul 18, 2005 om 20:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Na 3x in 3 maanden de stront op 1 meter hoogte van de tegeltjes af te hebben geboend zijn de toiletten in onze winkels taboe voor klanten. Het is echt schandalig hoe sommige klanten het toilet kunnen bevuilen. Echt te smerig voor woorden.

ve
door verwijderd - Jul 18, 2005 om 22:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

De toiletten van de Hema in Harderwijk moet je eerst 0,50 cent in gooien dan gaat hij open maar dan tot de conclusie komen

dat hij ongeloflijk smerig is dat je niet kan en na 5 minuten gaat hij nog van het slot af ook dus dat is opschieten we hebben onse

beklach gedaan maar niets aan te doen komt van hogerhand

in Ermelo hetzelfde

ve
door verwijderd - Jul 18, 2005 om 22:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Raad eens wat ........ die dikke dame is langs geweest!

ve
door verwijderd - Jul 18, 2005 om 22:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nu maar eens even een positief geluid: station Den Haag HS. Aan de zuidkant van het perron tussen de sporen 3 en 4. Het mooiste en schoonste toilet van Nederland en omstreken. Alles kraakhelder, zeep en papieren handdoekjes te over. Zelfs lekkere luchtjes voor dames en heren. En als je weggaat, kun je niet om de schaal met snoepjes heen. Dat alles voor de luttele prijs van € 0,50. Dit bericht is helemaal niet bedoeld als reclameboodschap, maar ik wil toch even laten weten dat het gelukkig niet overal kommer en kwel is! Groet, M@rtin.

ve
door verwijderd - Jul 20, 2005 om 18:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Natuurlijk is het niet correct als je voor een toilet moet betalen dat dit niet goed onderhouden wordt. Maar ik ben altijd blij dat de Hema tenminste een toilet heeft. Want ik blijf het een probleem vinden als je aan het winkelen of boodschappen doen bent. En als je in de loop van de dag flink wat water drinkt, zoals vaak wordt aanbevolen, dan moet je toch echt regelmatig en heel nodig ...!

ve
door verwijderd - Jul 20, 2005 om 19:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn stelling was niet tegen HEMA bedoelt.Dit is in Gouda de enigste winkel waar je naar het Toilet mag. Betalen Oke.En waarom het staat in een verhaal omschreven smeerd een klant heel de muur vol STROND.De dader is natuurlijk te pakken;hoe? na iedere klant gebruiker toilet met camera gaan kijken is dan een toilet smerig achter gelaten  ook foto, net als met een dief op de etalage plakken.

Wat zullen deze klanten toch als reden hebben om alles te verzieken en te vergalen.Tampons in het toilet dat zuigd vol in de eerste bocht.Luiers in de pot gooien ,onder broekjes.Er staan toch genoeg prullen-bakken.(vuilbakken)

Dus met zijn alle op zoek naar de dame van 145 kilo die alles onderschijt en meerd.En geef ze aan.

Kunnen wij normaal naar het toilet

DANK U

ve
door verwijderd - Jul 26, 2005 om 16:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dompvloed; rare gemeente Vaals,dat jij voor 20 eurocent in een toilet mag kijken.

Wat is de rede?

ve
door verwijderd - Jul 26, 2005 om 17:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo die seat, Elke gemeente heeft een nachtburgemeester.Ik doe Vaals,vandaar.fred

ve
door verwijderd - Jul 26, 2005 om 17:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

in enschede bij de hema wordt het netjes schoon gehouden het kost wel wat voor de dame die dat doet maar het is wel hygienisch

ve
door verwijderd - Jan 12, 2006 om 17:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kan er niet over klagen: Ze zijn er niet.of mogen niet gebruikt worden.

Zou de gemeentes eens willen verzoeken om WC[toiletten] te plaatsen.

Men wil overal extra geld voor [kijk maar naar de parkeer verhoging van 20%] Maar extra WC[toiletten] plaatsen kost te veel.

Ik kom in een stad, Koop daar mijn kleding eten schoenen en electra.en wat al niet meer.

Maar een toilet voor je klanten die je nodig heb is te veel gevraagd

ve
door verwijderd - Jan 12, 2006 om 18:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb zelf een eigen zaak, ze pissen of poepen maar thuis voordat ze boodschappen gaan doen. Heb teveel smerigheid meegemaakt toen ik het nog toeliet.

ve
door verwijderd - Jan 12, 2006 om 18:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo allemaal

ik denk dat hier een stukje verantwoordelijk heid van iedreeen een rol speelt,

je spreekt een winkel wel hier op aan maar laat ons eerlijk zijn ,

en kijk maar niet meer op mijn werk i.v.p iets in de  vuilnisbak te gooien lig  het lege w.c rolletje wel ernaast

dus ja en als er geen wc pappier is of zeep vraag er dan om ,

dikwijls is dit geen slechte bedoeling maar wat dacht je uit  bescherming etc,tegenwoordig kun je niets meer  achterlaten

ziet het allemaal niet zo zwart wij als mensen kunnen het een stuk

aangenamer maken,zoals  de boel ook netjes achter te laten.

en niet denken o dat is voor de volgende of de werkster.

groetjes marloes