marijkedl
door marijkedl Dec 16, 2009 om 17:14
Voeding & gezondheid

Uitvaartzorg

afgelopen vrijdag is mijn vader s'nachts 5 uur overleden in het hospich in spijkenisse, ik heb direct gebeld met Abel uitvaartzorg ,deze had mijn vader in zijn laatste wens mapje zitten.ik heb sáchts de afspraak gemaakt dat ze mijn vader half 8.30 zouden komen ophalen,en dat ze om 18.30 zouden komen praten bij mij thuis, maar om 10.00 waren ze er nog niet, ik heb gebeld en kreeg een oppas , zij wilde niet hun 06 nummer geven en geen notitie maken . heb nog de krant uitgespit en daar zag ik dat zei ook nog onder een andere naam werkten. Heb toen gebeld en kreeg te horen dat hij me al gebeld had maar verder geen uitleg of hoe dit nu verder moest gaan. ,ik vroeg naar welk nummer omdat ik steeds mijn telefoon in mn handen had gehad ,hij kon niet zeggen welk nummer hij gebeld had ,dit was zo troamatisch allemaal ,ik had geen vertrouwen in een verder goed verloop . heb een andere uitvaartzorg bebeld en dat is verder perfect geregeld deze dag . Abel heeft mij niets meer laten weten die dag of daarna, nu wil ik natuurlijk graag dat niet meer mensen deze elendige verdrietige toestand krijg. deze man Abel staat wekelijks in het streekblad van Spijkenisse ,
Wat kan ik hier nog aan Doen?

583 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Dec 16, 2009 om 17:43
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag marijkedl,

Advies: de knop omdraaien en je aandacht richten op de verwerking van het verlies van je vader. Hoe het gelopen is, is immers onomkeerbaar.

Sterkte toegewenst, ReadAC.

ve
door verwijderd - Dec 16, 2009 om 17:52
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

dat heb ik al gedaan voor mijzelf ,
mijn vraag is dan ook wat kan ik doen om andere mensen dit te beparen.

ve
door verwijderd - Dec 16, 2009 om 18:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Schrijf Abel een aangetekende brief met ontvangstbewijs, waarin je stelt:

- dat je een afspraak had, dat je vader om 8.30 opgehaald zou worden en je daarna zou bespreken hoe de zaken verder geregeld zou worden,
- dat ze om 10.00 uur nog niet geweest waren, noch contact hadden opgenomen,
- dat er een oppas antwoordde op jouw telefoontje om 10.00 uur, die je ook niet verder kon helpen of telefoonnummers wilde/kon geven, of dringend iets wilde doorgeven,
- dat je daarom geen andere keus had, dan om een andere uitvaartverzorger in te schakelen, omdat ze de afspraken niet nakwamen en niet bereikbaar waren en de zaken op korte termijn geregeld moet worden bij een uitvaart.

Nog eventueel zaken toevoegen, maar houdt het kort en zakelijk.

Dit om te voorkomen, dat ze over een tijdje met een of andere rekening komen, daar je ze in eerste instantie wel een opdracht hebt gegeven. Doe de brief morgen op de bus, concentreer je dan verder op de belangrijke zaken en keur ze gen blik weer waardig en veeg ze uit je geheugen.

Vladja



ve
door verwijderd - Dec 16, 2009 om 18:10
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nogmaals dag marijkedl,

Het advies van vladja lijkt me een goed advies. Verder kun je je verhaal natuurlijk kwijt op verschillende fora (Consumentenbond/Radar/Kassa) en ook in je persoonlijke netwerk kun je natuurlijk aangeven dat je beter geen "zaken" doet met een zekere Abel. Er zijn dus wel mogelijkheden om lotgenoten te behoeden voor de inferieure praktijken van deze figuur.

Sukses en vriendelijke groet, ReadAC.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Rienvh
Rienvh - May 10, 2024 om 08:26
Computers & telefonie

Cookies???

Waarom moet Ik op de websites van Kassa en Radar bijna elke week die Rottige cookies accepteren???
Terwijl ik op andere websites dat een keer doe en dan er niet meer lastig gevallen word.
Ik zie het antwoord al komen "dan moet je ze op automatisch accepteren zetten"
Nee dat doe ik niet omdat ik niet alle cookies van andere websites wil accepteren!!!

Graag normale antwoo ... Lees meer

ga
galen135 - May 8, 2024 om 11:23
Auto & vervoer

DPD levert product beschadigd af en laat het verder afweten

Een verzending van mij via DPD is beschadigd aangekomen. Heb dat bij DPD gemeld op een daarvoor bedoeld formulier op hun website. Kreeg direct een casenummer en 2 dagen later het bericht dat ik voor een claim bij Sendcloud moest zijn die voor DPD onderzoek doet. Op de website van Sendcloud moest je echter inloggen met een (bedrijfs)account, ander contact was niet mogelijk en kwam ik dus geen met ... Lees meer

vandaorchidee
vandaorchidee - May 8, 2024 om 07:50
Winkels & webshops

FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR

Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.

Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .

Waarom doet de Vomar hier niets mee ? Lees meer