iv
door ivanvliet Nov 22, 2010 om 11:45
Voeding & gezondheid

Unicef

bij rtl 4 heel de week in boulevard
1.50 sms en voor elk kind een maaltijd
heb ik in die week 10x gedaan denk zal ook me steentje bijdragen en nu in de telegraaf:
topman unicef krijgt extra bonus van 350.000 euro cadeau
met die premie van die zakkenvuller kunnen 2 miljoen kinderen een maaltijd krijgen
om nog maar niet te spreken over de topsalarisen van de top daar
de vrijwillegers werken voor het ingezamelde geld en de top gaat er mee vandoor
zeer zielig dit

1461 10 Rapporteer

pa0wgk
door pa0wgk - Nov 22, 2010 om 14:38
52 Antwoorden / 3 Vragen

Dankzij U en vele zo als u ,krijgt die Directeur zijn bonus.
Hij heeft zijn werk goed gedaan.
Helaas spek ik geen 1 Directeur ,en als men dat allemaal zou doen is het gauw afgelopen met goede doelen.
Hopelijk dat er dan eens echt iets gedaan gaat worden, zoals het hoort.
Maar zo als het er nu uitziet heb ik straks niets meer om aan goede doelen te geven, het gaat allemaal naar de Staat ,zorg,verzekeringen,dagelijkse uitgaven,gemeente en noem maar op.

hutch
door hutch - Jan 17, 2011 om 03:21
4515 Antwoorden / 29 Vragen

http://www.wereldburgers.tv/2010/03/16/salarissen-goede-doelen-onderzocht/

mahadma
door mahadma - Jan 17, 2011 om 10:36
11559 Antwoorden / 51 Vragen

Quote: "Nieuwe salarisnorm vanaf 2011Volgend jaar komt er een nieuwe salarisnorm voor ontwikkelingsorganisaties. Een directeur mag dan niet meer dan 124.073 euro per jaar verdienen. Deze norm is gebaseerd op het salaris van de directeur generaal van het ministerie van Buitenlandse Zaken.

Wie dat te weinig vindt, kan dat bedrag nog een beetje oprekken. De DG-norm is namelijk gebaseerd op een 36-urige werkweek. Wie een 40-uurscontract heeft mag ruim 137.000 euro verdienen.

Organisaties die zich niet aan deze norm houden, raken hun subsidie kwijt
."

Dit komt neer op 477 euro per werkdag (5 daagse werkweek). Ik ken veel lezers/lezeressen van deze site die deze bedragen niet ontvangen op hun bankrekening.

En als u wat wilt geven aan het goede doel, kijk dan eerst hoeveel er aan de beroemde strijkstok blijk hangen per uw gedoneerde euro. Groet, MG.

mahadma
door mahadma - Jan 17, 2011 om 10:42
11559 Antwoorden / 51 Vragen
pa0wgk
door pa0wgk - Jan 17, 2011 om 11:31
52 Antwoorden / 3 Vragen

Ik vind het raar dat een directeur met zijn bijbaantje wel rijkelijk beloond MOET WORDEN.
Maar de mens die door weer en wind met de bus rond gaat geen beloning krijgt ,
wegens het GOEDE DOEL.
Dat gaat er bij mij al lang niet meer in.
Grt Willem

mahadma
door mahadma - Jan 17, 2011 om 13:27
11559 Antwoorden / 51 Vragen

(off topic) Hoeveel geld is er nu eigenlijk werkelijk al in Haïtie terecht gekomen en aan hulp besteed? En hoeveel violisten hebben met deze aktie hoeveel aan hun strijkstok laten hangen? Zomaar een gedachte. Groet, mg.

miss_mohjo
door miss_mohjo - Jan 30, 2011 om 21:49
6 Antwoorden / 0 Vragen

Daarom kap ik ook met die onzin, hoeveel geld is er al bij elkaar geordonneerd aan deze goede doelen. Er zijn nog steeds dezelfde beelden op tv als 20 jaar geleden. Wat is er mee gebeurd? Juist, dikke auto onder de directeur zijn hol!

miss_mohjo
door miss_mohjo - Jan 30, 2011 om 21:50
6 Antwoorden / 0 Vragen

Daarom kap ik ook met die onzin, hoeveel geld is er al bij elkaar gedoneerd aan deze goede doelen. Er zijn nog steeds dezelfde beelden op tv als 20 jaar geleden. Wat is er mee gebeurd? Juist, dikke auto onder de directeur zijn hol!

valerius-2
door valerius-2 - Jan 31, 2011 om 00:17
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ik dacht dat het al algemeen bekend was dat het goede doel misbruik wordt om een goed betaalde baan te hebben.