ga
door gazalo Nov 29, 2008 om 20:37
Voeding & gezondheid

Van tv halogen oven

wie heeft deze oven ook gekocht bij tell sell /tv shop met mr t van het a-team. er lukt niets mee. appeltaart blijft van binnen nat, taart bodem idem. temp vanaf 15- tot 175 graden geprobeerd tijd van 1 uur tot 1 1/2 uur.
vlees of drog of niet gaar,maar zeker niet sappig.wij hebben jaren een 3 in 1 hetelucht gehad(ging kapot) en daar lukt alles in. maar de halogen oven ,lukt totaal niets!  ook het zg infrarood is niet te zien,al wat er voor door gaat! ik stuur hem terug. ook een kok erbij gehaald! (in de familie) die zegt dat ie niet kan werken op zo'n manier(lucht verplaatsing te gering)

1398 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 29, 2008 om 20:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Meteen een goede les voor de toekomst: Als er een Tell-Sell reclame (en ja, het zijn allemaal reclames, ook al duren ze een kwartier ofzo!) voorbij komt, gewoon verder zappen. Wat ze je daar proberen aan te smeren klinkt allemaal wel heel mooi, maar werkt per definitie niet. Ik moet zeggen, ik heb er wel eens een zitten volgen, maar wat weten die mensen een hoop nonsens te vertellen in 10 minuten!!! Het klopt allemaal van geen kanten. Gewoon terugsturen en weer een normale oven kopen, die werkt ten minste wel!

ve
door verwijderd - Nov 29, 2008 om 21:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Moge het duidelijk zijn dat dit een hebbedingetje is.Het is een soort grill in een afgeloten schaal?? Met grillen kan het vocht weg, in dit ding niet het blijft in de schaal en kookt het product vlees wordt in dit geval taai. groet T

ve
door verwijderd - Nov 29, 2008 om 21:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je mag deze van mij overnemen, je ziet tenminste dat deze werkt.

Al dat spul van hun is rotzooi, ze zijn niet voor niets al eens failliet geweest. En maar doen of hun neus bloed en meer troep verkopen, de mensen trappen er toch wel in.
Je bent echt niet de enige hoor.

Maar. nooit meer doen dus.
Punky

ve
door verwijderd - Nov 30, 2008 om 15:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

even duidelijk. ik heb deze niet bij tell sel gekocht.maar via andere website. is ie ruim ( incl verz kosten) 50 euro!~goedkoper. daar geld niet goed ,geld terug.
ik weet natuurlijk van rommel producten van tell sell e.d
maar die oven had ik een ander gevoel bij!
maar goed  beschouwt zijn ze  of in overtreding of en daar gaat dit item over.wat ze beloven klopt niet!
daar kunnen ze m.i niet mee wegkomen. als een echte beroeps kok er geen redelijk!! resultaat mee kan halen,hoe dan de leek!! daarom vinden wij.dat hier paal en perk moet worden gesteld. dus warenwet e.d onderzoek doen wat deze producten niet waar kunen maken! feitelijk had ik gehoopt dat er iemand zich zou melden die ook zo'n pan /oven heeft gekocht!! wij zullen niet de enige zijn denk ik.

by the way de onze gaat gewoon retour met geld terug!!

ve
door verwijderd - Nov 30, 2008 om 15:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je gaat mij toch niet vertellen dat een beroepskok (Chef) met dit soort apparaten aan de gang is hé?

Blijf het vak in ere houden s.v.p.
Punky

ve
door verwijderd - Nov 30, 2008 om 16:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

punkje, de kok is via via gecharterd! om hem zijn oordeel te laten vellen!! het antwoord weet je al!
nul .nul .

alleen wat opwarmen en kleine zaken als 1 persoons bereiden van groente e.d! capaciteit komt bij meer persoons tekort!

ve
door verwijderd - Nov 30, 2008 om 16:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

A gazalo:

Wat dacht je toen dit topic plaatste: Gedeelde smart is halve smart?

Hardware ERror MAN. (Heeft reeds 42 jaar dezelfde grill en 21 jaar dezelfde magnetron en zit in het A-team. Naar reclamezenders kijk ik nooit.)

ve
door verwijderd - May 3, 2009 om 19:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind hem helemaal geweldig! Ik moet wel zeggen dat ik er geen taart in gebakken heb, maar de kippevleugeltjes, loempia's, vissticks, speklapjes, worstenbroodjes enz.......... ik ben er vol lof over. Zelfs zo erg dat ik er nog een ga kopen zodat ik die op voorraad weg kan zetten.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 17:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb bij de kruidvat een Hallogen oven gekocht die in de aanbieding
was voor 35,00.Let wel:Geheel Compleet.
Met brochure boekje en al.
Ben erg ontzettend blij mee!!!