tontoos
door tontoos Jan 22, 2014 om 19:34
Voeding & gezondheid

Varagids

Ik stel mijn vraag hier omdat ik niet goed doordring bij de Varagids.
Ik ben al bijna 40jaar lid van de Vara en heb nog nooit een
probleem gehad met het blad en verzending maar sinds een half jaar heb ik al 3 keer geen blad ontvangen, 2 keer heb ik gemaild er wordt gezegd dat het correct naar het adres is verstuurd dan krijg ik het de lopende week in de bus. Deze week heb ik weer geen gids ik heb maar gebeld op een dure 0900 nummer. Dan wordt er gezegd dat ze het betreuren en er zal een nummer worden toegestuurd vandaag is het woensdag en er is nog geen gids in de bus als ik mijn vrouw de zin doe wordt de Vara gids vandaag nog opgezegd. Ik merk nu pas hoe ik het mis ondanks dat je het ook op internet of de krant kan vinden, mijn vraag is zijn er meer mensen die het probleem hebben en dit is misschien kans om op deze manier binnen te dringen bij de Vara want mailen en bellen naar de Varagids helpt niet, ligt het probleem bij de Vara of bij Post.nl.

1468 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 22, 2014 om 20:01
7112 Antwoorden / 3 Vragen
0

Hallo Tontoos,
Naar mijn idee ligt het aan post nl.
U kunt het dure telefoonnummer vervangen door: 035 6711911

Vr. gr. sjoppie.

tenormin
door tenormin - Jan 22, 2014 om 21:44
16801 Antwoorden / 108 Vragen
0

Heb zojuist e.e.a. nagelezen maar de VARA maakt het iemand niet gemakkelijk over nazending, zeg. Vooral waar men zegt dat het naar het goede adres is verzonden. Ook ik kan me voorstellen dat u gehecht bent aan de papieren gids en zolang dit nog bestaat en word aangeboden moet het ook geleverd worden. Getuigt niet echt van goede service, op de site zie je b.v. niet (ik niet tenminste) klachten over niet ontvangen gids, maar dat zal wel in de gids zelf staan, hoewel dit ook wel op de site vermeld zou kunnen worden. Ja, een formulier invullen enz. maar dan heeft u zo'n gids ook niet dezelfde week in huis. Krijg zelf mijn gids iedere dinsdag in de bus (geen VARA) en in 50 jaar nog nooit een probleem gehad. Denk dus niet dat het in dit geval aan de levering van PostNl ligt (of wie ze ook mogen gebruiken). Ik hoor wel vaker dat in mijn omgeving er geen VARA gids is ontvangen, dus 't is mogelijk dat het toch aan de verzending bij hen ligt.

pi
door pieterwolters - Jan 22, 2014 om 21:48
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Op zich wel weer grappig dat de omroep die Kassa maakt (en daarbij toch vaak anderen terecht wijst) er zelf ook een zooitje van maakt.... Balk en splinter en zo.

tenormin
door tenormin - Jan 22, 2014 om 22:05
16801 Antwoorden / 108 Vragen
0

[quote=pieterwolters schreef op woensdag 22 jan 2014, 21:48]Op zich wel weer grappig dat de omroep die Kassa maakt (en daarbij toch vaak anderen terecht wijst) er zelf ook een zooitje van maakt.... Balk en splinter en zo.

U gaat mij toch niet vertellen dat, mocht U zaterdags het programma KASSA kijkt, dit objectief is? Tenminste, als ik al kijk zie ik toch dat de stellingname al gemaakt is. Nu doe ik mee aan GfK en 1 van de vragen is altijd: is dit programma zonder, weinig, veel, helemaal met politieke instelling gemaakt. Hoef mijn antwoord niet nader toe te lichten, lijkt me. Net als Pauw en Witteman.

diumenge
door diumenge - Jan 22, 2014 om 22:08
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

[quote=pieterwolters schreef op woensdag 22 jan 2014, 21:48]Op zich wel weer grappig dat de omroep die Kassa maakt (en daarbij toch vaak anderen terecht wijst) er zelf ook een zooitje van maakt.... Balk en splinter en zo. Wie zegt dat zij er een zooitje van maken? Kan net zo goed de postbezorger zijn.

ekiem
door ekiem - Jan 23, 2014 om 14:22
676 Antwoorden / 100 Vragen
0

Heb zelf ruim 20 jaar de vara gids ontvangen. En altijd deze stipt ontvangen. Nooit een misser.

Ik denk dat het probleem bij de bezorging kan liggen. Als de adressering goed is dat zou bezorging geen probleem moeten zijn. En bij " de post " is er de laatste jaren natuurlijk e.e.a. veranderd.
Het is er niet beter , qua bezorging, op geworden.

gr. Ekiem

valerius-2
door valerius-2 - Jan 23, 2014 om 15:20
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=ekiem schreef op donderdag 23 jan 2014, 14:22]Heb zelf ruim 20 jaar de vara gids ontvangen. En altijd deze stipt ontvangen. Nooit een misser.

Ik denk dat het probleem bij de bezorging kan liggen. Als de adressering goed is dat zou bezorging geen probleem moeten zijn. En bij " de post " is er de laatste jaren natuurlijk e.e.a. veranderd.Het is er niet beter , qua bezorging, op geworden.

gr. Ekiem

En het wordt alleen slechter maar met al die wisselende postbezorgers het als bij verdienste doen.

getty
door getty - Jan 23, 2014 om 15:23
4179 Antwoorden / 10 Vragen
0

Lijkt me aan post.nl te liggen. Zijn al veel klachten over. Misschien toch eens bij hun klagen.

tenormin
door tenormin - Jan 23, 2014 om 16:01
16801 Antwoorden / 108 Vragen
0

[quote=getty schreef op donderdag 23 jan 2014, 15:23]Lijkt me aan post.nl te liggen. Zijn al veel klachten over. Misschien toch eens bij hun klagen.

Dan weet je ook dat PostNl er geen bal aan doet? Toch?

getty
door getty - Jan 23, 2014 om 16:24
4179 Antwoorden / 10 Vragen
0

[quote=tenormin schreef op donderdag 23 jan 2014, 16:01][quote=getty schreef op donderdag 23 jan 2014, 15:23]Lijkt me aan post.nl te liggen. Zijn al veel klachten over. Misschien toch eens bij hun klagen.

Dan weet je ook dat PostNl er geen bal aan doet? Toch?

Niet helemaal mee eens. Wij klaagden ook over onze postbode die altijd verkeerde poststukken van de buren bij ons en anderom in de bus gooide. Dit is wel netjes opgelost.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ro
Robin Martens - Feb 22, 2024 om 12:08
Elektronica & tv
KPN opzegging stilzwijgend geannuleerd

KPN opzegging stilzwijgend geannuleerd

Op 10-12-23 heb ik mijn kpn abonnement via hun online formulier opgezegd (Liep tot 18-01-24), helaas hebben ze dit zelf geannuleerd toen ik de telefoon niet heb opgenomen. Mevrouw aan de telefoon zei dat er in de notitie stond "Klant niet gesproken, klant blijft bij KPN", ook zei ze dat ik niet online kon opzeggen zonder dat ze me zouden spreken.
In hun mail staat echter:
"Om uw opzegg ... Lees meer

Ba
Bart0404 - Feb 22, 2024 om 19:46
Garantie & verzekeringen

Hoe lang blijft een weigering van een verzekering staan?

30 jaar geleden heb ik mijn auto verzekering te laat betaald en ben destijds geroyeerd, met mijn jeugdige onschuld heb ik daarna een andere vezekering afgesloten en de vraag " bent u al eens geweigerd bij een andere vezekering" met nee beantwoord. Dit bleek een heel stomme fout te zijn want hierdoor werd ik wederom geweigerd en kreeg ik ook nog een notitie achter mijn naam zodat ik alleen nog maar ... Lees meer

Atina1
Atina1 - Feb 21, 2024 om 09:53
Garantie & verzekeringen

WE KAN MIJN VERTELEN OVER GEEL RARE BEDRIJF PERSOONALARMERING B.V.?

iK HEB MET DIT BEDRIJF CONTRACT AFGESLOTEN MAAR GEEN KOPIE VAN CONTRACT GEEN AFZZEGINGS FORMULIER GEEN WELKOMSTMAP GEKREGEN  TELEFOONNUMMER IS AFGESCHERMD DUS GEEN CONTACT MET DIT BEDRIJF IK DENK DAT IS GEWOONE . IK WIL IN CONTACT KOMEN MET MENSEN DIE HEBT IETS TE MAKKEN MET DIT BEDRIJFOPLICHTERS Lees meer