ma
door marlinde gras Mar 27, 2017 om 14:03
Voeding & gezondheid

Verkade

Verkade heeft sinds een tijdje een actie waarbij je 15 euro Netflixtegoed kunt krijgen bij aanschaf van 3 actieverpakkingen. Deze actie loopt nog tot eind juni, maar was een paar weken geleden al 'op'. Hoe kan het dat een actie ruim 3,5 maand voor einde al 'op' is? Er liggen nog volop actieverpakkingen in de schappen en Verkade verwijdert berichten van bezoekers die hier naar vragen van haar Facebookpagina. Erg flauw dus, omdat er nog steeds veel mensen zijn die actieverpakkingen kopen in de veronderstelling dat ze daarmee Netflixtegoed krijgen.

1505 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

fa
door familyman - Mar 27, 2017 om 14:09
888 Antwoorden / 1 Vragen
0

Waarschijnlijk staat er ook ergens dat als het max aantal bereikt is, de actie stopt, zo van op=op.

Van de Verkade site geplukt:
Codes zijn geldig t/m 30 juni 2017.
Maximaal 1 deelname per persoon/huisadres
OP=OP

Veel helderder als dit kan ik het niet maken.

br
door bravehenk - Mar 27, 2017 om 14:23
211 Antwoorden / 0 Vragen
1

Staat  op de site op=op zolang de voorraad Netflix cadeaucards strekt.

Met de Netflix Cadeaukaart van €15,- kan je bijna 2 maanden lang gratis je favoriete film of serie kijken! Het goede nieuws is: dit geldt ook voor bestaande Netflix abonnees! En nog beter: na afloop zit je nergens aan vast.

Dus ook voor bestaande abonnees(1,1 miljoen) vandaar gelimiteerd en snel uitverkocht.

groeten Henk


gerbera
door gerbera - Mar 27, 2017 om 16:59
7459 Antwoorden / 14 Vragen
0

Er liggen nog volop actieverpakkingen in de schappen 
Daar kan Verkade niets aan doen, blijkbaar erg ruim ingekocht door de winkeliers.

Ju
door Jumanah - Mar 30, 2017 om 15:18
2 Antwoorden / Vragen
0

De actie loopt nog. Ik kreeg dezelfde melding op mijn iPhone. Toen heeft mijn broer de codes op zijn pc ingevoerd kwam hij wel in het volgende scherm. Hellaas krijg ik als nog de netflix kaart niet omdat ze kijken vanaf welk ip adres de aanvraag gedaan is. Er wordt per ip adres maar 1 kaart verstuurd. Ik ben hier al over aan het klagen maar ben bang dat ik aan het korste eind trek. De codes die ik had zijn nu ook niet meer geldig en komen terug als al gebruikt.

Ik had de regel over per ip/woon adres niet gelezen en kwam daar pas later achter. Heb ook keurig een bevestiging gekregen dat een een kaar zou ontvangen. Dus heel raar dat ik geen geldige codes meer heb en ook geen netflix kaart ontvang omdat ik vanaf mijn internet verbinding niet instaat was de gegevens in te voeren. Heb gelukkig een screenprint gemaakt van de melding die ik op mijn iPhone kreeg.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer