ke
door kerstinz Feb 23, 2015 om 16:27
Voeding & gezondheid

Waarheen met de klacht?

Goedemiddag,

ik heb op 4 december 2014 een jeans aangeschaft van het merk Street One en eind januari 2015 bleek deze al kapot te zijn. Nu is de winkel waar deze broek gekocht is weg en de winkel van hetzelfde merk in Ridderkerk wil mij niet helpen omdat mijn broek bij een andere franchiser vandaan komt. Ook de webwinkel van dit merk wil/kan mij niet helpen. Bon en kaartjes heb ik nog. Waar moet ik nu heen? Wie heeft nog ideeën?

Kerstinz

697 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Feb 23, 2015 om 16:35
11621 Antwoorden / 51 Vragen
0

Als het franchisers zijn, zijn het "eigen winkels" onder "één" vlag, d.w.z. ze gebruiken de naam van de keten, betalen daarvoor, verkopen de contractuele artikelen, maar zijn wel "eigen verantwoording". Dus nu de verkoper van uw broek weg is en de andere franchiser er geen actie op zet, wat ik begrijp, hij heeft in basis niets met u te maken, kunt u alleen proberen om bij de franchise gever, dus het hoofdkantoor, een email en een telefoontje te sturen en hopen dat ze u willen helpen. Want formeel hebben die ook geen verkoopbinding met u. Probeer het vriendelijk te houden, met stroop vang je meer vliegen als met azijn.

mahadma
door mahadma - Feb 23, 2015 om 16:38
11621 Antwoorden / 51 Vragen
0

Klik HIER voor de gegevens van het hoofdkantoor in Duitsland. Suc6

aurora1
door aurora1 - Feb 23, 2015 om 16:40
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Vraag anders eens aan de buren van waar die winkel zat of ze misschien verhuisd zijn en of ze het eventuele nieuwe adres kennen.

ke
door kerstinz - Feb 23, 2015 om 16:49
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=mahadma schreef op maandag 23 feb 2015, 16:38]Klik HIER voor de gegevens van het hoofdkantoor in Duitsland. Suc6 quote].

Ontzettend bedankt voor uw antwoord. Ga zeker een nette vraag om hulp sturen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

opaplop
opaplop - Jun 27, 2024 om 14:25
Geldzaken & recht

Post NL

Heb spullen besteld, die zouden via Post nl komen, alles afgesproken, dag,tijd en ook een plaats waar ze het mogen neerzetten. Nu krijg ik bericht,uw pakket komt niet. U kan een andere dag en tijd afspreken, maar dan is het zo, dat ik er weer extra voor moet betalen als ik het sneller zou willen hebben.
Is dit gebruikelijk bij Post NL????


Lees meer

je
jelloowmelloow - Jun 26, 2024 om 06:02
Geldzaken & recht

Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?

In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer

ke
keesbakels - Jun 27, 2024 om 10:05
Elektronica & tv

Hoe krijg ik hinderlijke voice over weg?

Goedemorgen forumleden,

Bij het afspelen  van de opgenomen programma's "the unheard tapes", uitgezonden door de EO, spreekt er een buitengewoon hinderlijke voice over mee. Niet alleen doet deze (AI?) stem zijn best om vrijwel alle klemtonen verkeerd te leggen, ook zijn er rare versprekingen zoals het uitspreken van D-Day als deedee en van zooi maakt hij 2001. Om van Franse plaatsname ... Lees meer