gr
door grelfrink Jul 24, 2017 om 13:21
Voeding & gezondheid

Wat is varikosette

Ihet is een spatader creme helpt dit echt

8942 8 Rapporteer

ge
door george321 - Jul 24, 2017 om 13:24
390 Antwoorden / 1 Vragen

Nee. Ga naar uw huisarts.

tijger1
door tijger1 - Jul 24, 2017 om 13:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt ook hier eens lezen dat u uw geld daar niet aan moet verspillen.

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/voeding-gezondheid/vedwijn-spataderen-door-varikosette

anita555
door anita555 - Jul 24, 2017 om 13:38
47 Antwoorden / 45 Vragen

Geen één creme helpt tegen spataderen. Was dat maar waar! Ik heb ze ook heel veel op mijn kuiten en voeten. Wel een keer wat weg laten halen maar toch komen ze in de loop van de tijd weer net zo hard terug. U zou een afspraak kunnen overwegen met een speciale spatader kliniek. Via uw huisarts een verwijsbrief vragen. Moet je daarna wel een paar weken met steunkousen lopen.

edrick3
door edrick3 - Jul 24, 2017 om 13:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Je beantwoordt je eigen vraag al.
Het enige wat er door verdwijnt is je geld.
Ga naar je huisarts!

boppe1943
door boppe1943 - Jul 24, 2017 om 13:57
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Zoals al gezegd: ga naar uw huisarts en vergooi uw geld niet aan dit soort cremes. Kijk hier voor eventuele vergoedingen:
https://www.zorgverzekeringwijzer.nl/zorgvergoedingen/spataderen

In overgrootmoeders tijd werden spataderen ook wel gedept met watten waarop appelazijn was gesprenkeld. Of men deed ca. 20 minuten een doek die in appelazijn was gedrenkt op de spataders. (Dit voor het geval uw huisarts een verwijzing onnodig vindt).

Cookies
door Cookies - Jul 24, 2017 om 14:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als crème zou helpen,  liep toch niemand nog met spataderen rond, denk je niet?

aurora1
door aurora1 - Jul 24, 2017 om 16:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Niet met die flauwekul beginnen. Het spul helpt alleen maar de portemonnee van de verkopers.
Ga naar de huisarts zoals gezegd en kijk hier hoe u het zelf wat kunt verbeteren (klik op de rode regel): http://nl.wikihow.com/Van-spataderen-afkomen en bij staan en op een stoel zitten kunt u van de tenen op de hakken wippen of die beweging maken waarmee de spieren in de benen hun werk doen.