Yarden
I.v.m. onduidelijkheden en een eventuele wijziging in de polissen van uitvaartvereniging Yarden, heb ik verzocht of een medewerker van Yarden bij ons thuis kan komen om hier over te praten.
Dat kon wel, volgens de telefoniste, maar daar moest dan wel voor betaald worden volgens een wettelijke regeling.
Klopt dit?
Stel die vragen over de onduidelijkheden dan maar hier. Misschien kan hier antwoord gegeven worden.
Over de onduidelijkheden moeten zij u GRATIS informeren. Maar wijzigingen kosten geld.
Zoals onlangs nog bij Radar te zien was zijn die verzekeraars allemaal oplichters en zakkenvullers.
Je betaald netjes je premie, maar als je iets over je polis te weten wil komen moet je ineens betalen.
En als je dan overlijdt dan blijkt ineens dat de vergoeding veel minder is en je al die jaren voor niks hebt betaald.
In het geval van mijn moeder was de uitkering nog geen 2500 euro terwijl ze toch al ruim 50 jaar lang premie had betaald!
@hereistom,
OT
Je vergeet er bij te zetten hoe hoog de premie was!!
Dat is toch wel relevant!
En wat voor soort verzekering.
En natuurlijk blijkt niet 'opeens' dat de vergoeding 'veel minder is'(dan wat?).
Je had e.e.a. in de polisvoorwaarden kunnen zien.
(Maar het is niet de bedoeling om hier nu een discussie te gaan voeren)
Met vr.gr.
De premie was 10 euro per maand en was eerst in natura, maar uit de papieren bleek dat ze eenzijdig de polis hadden aangepast en je dus een vast bedrag krijgt!
Dit hebben ze per post gedaan bij oude mensen die er niks van begrijpen!
Het zijn en blijven oplichters!
Ja, dat klopt!
Voor elk financieel advies wordt de factuur gepresenteerd, dus ook bij Yarden. Gelukkig waarschuwde Yarden u vooraf dat er voor betaald moet worden.
Kunt u het niet online regelen zonder kosten?
"Gelukkig maar dat 'n uitvaartverzekering anno 2014 totaal overbodig is."
Dat geldt in 2015 nog steeds, open gewoon zelf 'n aparte spaarrekening, zet daar iedere maand 'n paar euro op.
[quote=hereistom schreef op dinsdag 6 okt 2015, 18:03]De premie was 10 euro per maand en was eerst in natura, maar uit de papieren bleek dat ze eenzijdig de polis hadden aangepast en je dus een vast bedrag krijgt!
Dit hebben ze per post gedaan bij oude mensen die er niks van begrijpen!
Het zijn en blijven oplichters!
Dan hebben ze dus bij u ook de boel belazerd. Iemand heeft hier op dit forum een uitgebreid topic over geopend om toch uw recht te krijgen. Zal het proberen te zoeken.
@hereistom
http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/naturapolis-yarden/?vHash=c749c73j
Lees dit eens goed door en kijk of u nog wat kunt doen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer