sa
door saskia.kuijer Jun 23, 2013 om 15:09
Vrije tijd & tuin

Mondelinge afspraak met Praxis over klachtafhandeling wordt eenzijdig opgezegd

Ik heb vrijdag met een winkelmanager van Praxis telefonisch een afspraak gemaakt over de afhandeling van mijn klacht over kromme nieuwe WPC tuinschermen. Hij zou de afspraak 's middags ter bevestiging nog aan mij mailen. I.p.v. belt hij mij later op en trekt de overeengekomen afspraak eenzijdig in. Met de reden dat het service centrum van Praxis niet akkoord is. Ik heb hem gemaild dat ik het wederom een vreemde gang van zaken vindt, als een bevoegd persoon van Praxis mij belt om specifiek over dit onderwerp te praten. Wij tot een mondelinge afspraak overeenkomen, we doen allebei water bij de wijn. En vervolgens wordt de afspraak doodleuk gecancelled. Ik boos, gemail dat ik dit o.a. een vreemde gang van zaken vind. Zijn letterlijke reactie op mijn mail:

I.d.d. en tot mijn spijt heb ook ik me te houden aan de procedures die momenteel bij Praxis gelden,
Zal mij gaan inlezen en kom er zeker na mijn vakantie op terug.
Kan ik hier iets mee? Kan ik mij beroepen op de mondelinge afspraak die hij met mij heeft gemaakt? Ben die toko zo zat...
Ik heb evt de volledige e-mail hierover ter beschikking.

828 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

alfatrion
door alfatrion - Jun 23, 2013 om 16:21
1659 Antwoorden / 1 Vragen
0

U heeft uw verhaal kort en krachtig opgezet en dat is voor de leesbaarheid goed, maar uw verhaal is ook onvolledig en dat voor goede geïnformeerd advies slecht.

U geeft aan dat het gaan om nieuwe WPC tuinschermen. Wanneer heeft u deze gekocht, welke klachten heeft u en wanneer heeft u deze gemeld? Wat wilt u en wat hield de mondelinge afspraak in? Heeft de verkoper deze afspraak in de mail erkend?

In beginsel mag u kiezen uit kosteloos herstel of vervanging indien u een ondeugdelijk product is geleverd.

dearagain
door dearagain - Jun 23, 2013 om 20:43
2462 Antwoorden / 7 Vragen
0

*het probleem met mondelinge afspraken is altijd, dat je achteraf moet kunnen bewijzen dat die afspraken ook daadwerkelijk gemaakt zijn

costnix
door costnix - Jun 24, 2013 om 07:25
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

Je zou het telefoongesprek kunnen opnemen. Dit ter controle van de kwaliteit en scholing. Er zijn genoeg bedrijven, die dit doen! Waarom zou je dit als klant niet zelf mogen doen? Wel even van te voren melden in je telefoongesprek.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Doerak_games - Apr 27, 2024 om 01:33
Elektronica & tv

Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters

nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus  je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer

Al
Alwin Stuit - Apr 26, 2024 om 09:37
Winkels & webshops

Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei

CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer